Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתפלא אבל לא פעם שמעתי וקראתי על רכבים שתוך שנתים שלוש מתחילים להתפרק , כמו כמה WV או פיאט , וכן גם יונדאי .

 

לא סתם יונדאי לא הצליחה עד השנים האחרונות וגם עכשיו , הקפיצה שלה החלה רק שמכרה לליסינג במחירי רצפה אלפי רכבים .

 

ואתה חייב להפסיק אם הציניות הזאת שלך זה הפסיק להצחיק מההודעה הראשונה שלך שקראתי פה בפורום .

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
:mm_yeah:

ועוד משהו קטן בידידות לבנצי: הבנו שאתה מעריץ של יונדאי (שזה קצת מצחיק כי אתה נמצא בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות),

אבל כמה אפשר לדחוף דגמים שלא משווקים בכלל בארץ כרפרנס לדגמים שכן משווקים? הבנתי, הג'נסיס אחלה רכב ,

נסעת על פורשה, מזראטי, פרארי ושאר מותגי על בארה"ב ,ועדיין העדפת את היונדאי... :)

 

אני לא מעריץ של אף אחד, אם הרכב היה מחורבן הייתי אומר זאת, כן נהגתי על אקסנט וסונטה ישנות, אפילו על הלנטרה המחורבנת ובהשוואה למתחרות הן אכן ירודות, אבל וזה אבל גדול, הקו החדש הוא סיפור אחר לגמרי, אינני משווה יונדאי ג'נסיס קופה לפורשה בדיוק כמו שאני לא יכול להשוות את הG35 לקיימן, היפנית מהירה יותר, מאיצה טוב יותר ומאבדת אחיזה מהר יותר, שמבחינתי בכבישים מסויימים זה גם מהנה יותר, יש לה תא מטען אחד אך הוא ענק, וכמובן מושב אחורי, אני יכול להמשיך לרשימת האבזור ולעשות השוואה מקיפה אך זה חסר תועלת, כל אחת מכוונת וקולעת למטרה אחרת.

 

הסונטה הנוכחית כדוגמה מציעה אל מול המתחרות עיצוב קצת פחות שבלוני, איכות חומרים טובה (לפעמים טובה יותר), אבזור מכובד ומנועים מרשימים, על זה יש להוסיף את האחריות המצויינת ויש חבילה מנצחת, כן בסוכנות של יונדאי. איך הם הגיעו לזה? עם הרבה השקעה ורצון טוב ועל זה אני מפרגן להם.

 

אם ארצה להשוות פרארי למשהו זה לא יהיה ליונדאי, אבל את הS550 אני יכול להשוות לאקווס, ושם ידה של האקווס על העליונה בזכות דבר אחד - המחיר.

 

דווקא כישראלים שבוחנים כל דבר לפי התמורה לכסף אתם אמורים להבין את הפואנטה.

 

יונדאי לא הצליחה בגלל החדירה לליסינג, אני לא מאמין שהיצרן הזה אפילו סופר את השוק הישראלי, הרכבים טובים יותר ולכן ההצלחה.

haters will hate

פורסם
כן נהגתי.

 

אז בוא תביא רשמים. כי הבחור פה היה עם מיטו כשנתיים, ועכשיו עוד זמן מסוים עם ולוסטר, ולכן הוא יכול לבצע השוואה.

אתה נהגת באותה צורה בשניהם? בכבישים טכניים יחסית? היית איתן בכבישים דומים? פרט, ואז אולי יהיה לך בסיס להשוואה. ולא, נסיעת מבחן של חצי שעה לא תיתן לך כלכך הרבה מקום להשוואה רצינית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קצת הומור ( בכל הומור יש קצת מהאמת )

 

אז אחרי קריאה נוספת של השרשור הגעתי למסקנות מענינות.

1. אחד שיודע הוא איש מכירות של יונדאי.

2. שומאכר הוא שם נרדף לאחד שיודע.

 

**הודעת הנהלה**: שתי הקביעות שלמעלה הינן שקריות.



 

מחר בבוקר מנהל השיווק של יונדאי יקרא לאחד שיודע לשיחת נזיפה.

מהלך השיחה הצפוי:

- המנהל : אבל למה, למה הייתה צריך להיסתבך עם האלפיסטים חמומי המוח?

-אחד שיודע: אבל... לא ידעתי.

-המנהל:אבל למה לא אמרתה שהייתה לך A3? למה מיטו?

-אחד שיודע:אבל לא אמרתה.

מנהל: מה לא אמרתי, אתה לא יודע שאלפיסטים הם קצת משוגעים, אתה לא יודע שהם חייבים לנהוג על כל רכב חדש שיוצא, ומבאים אותו למגבלות כבר בנהיגה הראשונה, אתה לא יודע שאי אפשר להסתיר מהם כלום, הם עלו על זה שהרכב בנוני, שההגה אילם, שהמיתלים הם פשרה, כן דחפנו להם את המיתלה של ה I35 חשבנו שלא ירגישו , אנחנו עדיין לא יודעים לייצר מתלה אחורי כמו של פורד, פולסווגן או אלפא, לא יודעים, מה לעשות ? הם עלו על זה שהולוסטר היא "כאילו" כאילו ספורטיבית , כאילו מהנה לנהיגה בכלל לא מתאימה לאלפיסטים, לפחות שהיו אומרים משהוא טוב על הגיר המעולה שלה. ניסנו סך בכל לייצר רכב אופנתי , אז למה , למה סיבכתה אותנו עם האלפיסטים האלה.

-אחד שיודע : באמת מצטער , פעם הבאה אני אגיד A3 וזהו.

-מנהל: תגיד שומאכר מחפש עבודה.

פורסם

כמו שכבר נאמר - הוא לא סוכן של יונדאי. רדו מזה.

 

תתפלא אבל לא פעם שמעתי וקראתי על רכבים שתוך שנתים שלוש מתחילים להתפרק , כמו כמה WV או פיאט , וכן גם יונדאי .

 

לא סתם יונדאי לא הצליחה עד השנים האחרונות וגם עכשיו , הקפיצה שלה החלה רק שמכרה לליסינג במחירי רצפה אלפי רכבים .

 

ואתה חייב להפסיק אם הציניות הזאת שלך זה הפסיק להצחיק מההודעה הראשונה שלך שקראתי פה בפורום .

 

א. תן לי לחדש לך, אין "דגמים" שמתחילים להתפרק. יש כלי רכב ספציפיים שמתפרקים, ככל הנראה בגלל שימוש קלוקל של הבעלים. אם היה דגם תקול מבסיסו, הוא פשוט לא היה נמכר.

ב. הקפיצה של יונדאי קרתה בגלל שיפור מתמיד ומהיר באיכות המכוניות שלה. היא מצליחה יותר (בארץ וגם בעולם) בגלל העובדה הזאת ובגלל המחירים.

ג. זה לא ציניות ואני לא מנסה להצחיק, אני מנסה לעזור לך לדבר כמו מישהו שקיבל יותר מ-70 בבגרות בלשון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יצא לי היום לראות ולוסטר בצבע כחול ים, ממש אוטו יפה. מאובזר למשעי. מעניין אותי מה מחירו.

גירסת השלוש דלתות וחישוקי הסגסוגת הקלה עושים את שלהם.

 

ללא ספק, האוטו נראה מאוד מלוטש. מקווה רק שהעיצוב יישאר קלאסי ולא "יימאס" ממנו אחרי שנה שנתיים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

דרך אגב, במיטו שלי נאלצו להחליף אחרי 15,000 קילומטר את כל המנגנון הפנימי של כסא הנהג עקב חריקות ורעשים כל פעם שנשענתי על הכסא. הנה לך איכות הרכבה אירופאית.

 

גם אצלי אותו סיפור.

פורסם

ואם לא הבהרתי את עצמי בפוסט הראשון או באלו שאחריו - מאוד אהבתי את המיטו. מכונית נהדרת עם המון שיק. פשוט יש דברים שהולוסטר עושה טוב יותר (וגם פחות). להפתעי היא מהנה יותר לנהיגה ומרגישה יותר מודרנית ומלוטשת. יכול להיות מעצם העובדה שמדובר בפלטפורמה חדשה יותר מזו של המיטו. לא בטוח.

שורה תחתונה - אני באמת חושב שמי שמחפש ספורטיבית "חמימה" יהנה.

 

המנוע גם מפתיע לטובה. למרות שאמור להיות נקודת התורפה המרכזית, ולמרות שחסר לו הכוח המתפרץ והמומנט בסל"ד נמוך של ה- TB 155 כ"ס מהמיטו, הוא נמרץ ומשתף פעולה בנהיגה ספורטיבית. העברות ההילוכים המהירות של ה-DCT עוזרות וכל הטכנולוגיה שדחפו ל-1600 סמ"ק האלו מוציאות ממנו את המקסימום.

רק חבל שהאגזוז כל כך שקט...

 

אם יש למישהו שאלות נוספות על הרכב - תרגישו חופשיים.

פורסם

לדעתי אחד ההבדלים המהותים בין 2 הרכבים הוא בדגמים שנמכרים:

  • במיטו רוב המכירות יהיו של הדגמים החזקים והיקרים
  • בוולוסטר רוב המכירות במנוע החלש והזול

גם אם אלפא ימשיכו לפרסם את הדגם החלש עדיין הקונה הפוטנציאלי יעדיף את המנוע החזק או לא לרכוש כלל.

ביונדאי הקונה הפוטנציאלי יעדיף קודם כל את המחיר והעיצוב ולאחר מכן את הפרמטרים הדינמים.

 

כמובן שלא כולם כאלו אז לא להתנפל אלי :)

 

הבעיה של אלפא אינה המחיר או היכולות אלה שהיא לא נחשבת מראש אלטרנטיבה לקונה מזדמן. אם פעם אנשים התלבטו בין סוברו לסוד וראו בסוד אלטרנטיבה למכונית משפחתית הרי שהיום אף רוכש יונדאי לא מבקר במקביל בסוכנות של אלפא ...

פורסם
ואם לא הבהרתי את עצמי בפוסט הראשון או באלו שאחריו - מאוד אהבתי את המיטו. מכונית נהדרת עם המון שיק. פשוט יש דברים שהולוסטר עושה טוב יותר (וגם פחות). להפתעי היא מהנה יותר לנהיגה ומרגישה יותר מודרנית ומלוטשת. יכול להיות מעצם העובדה שמדובר בפלטפורמה חדשה יותר מזו של המיטו. לא בטוח.

שורה תחתונה - אני באמת חושב שמי שמחפש ספורטיבית "חמימה" יהנה.

 

המנוע גם מפתיע לטובה. למרות שאמור להיות נקודת התורפה המרכזית, ולמרות שחסר לו הכוח המתפרץ והמומנט בסל"ד נמוך של ה- TB 155 כ"ס מהמיטו, הוא נמרץ ומשתף פעולה בנהיגה ספורטיבית. העברות ההילוכים המהירות של ה-DCT עוזרות וכל הטכנולוגיה שדחפו ל-1600 סמ"ק האלו מוציאות ממנו את המקסימום.

רק חבל שהאגזוז כל כך שקט...

 

אם יש למישהו שאלות נוספות על הרכב - תרגישו חופשיים.

 

לי יש שאלה, המערכת מולטימדיה על מה היא עוד שולטת? גם על הבקרת אקלים ? לחץ צמיגים וכאלה או שזה פשוט מולטימדיה?



אפשר להכניס סרטים לצפייה ?יש אפשרות לחבר אנטנה ולראות טלויזיה?

מה הצריכת דלק וכאלה,

 

ולכל הנודניקים שמתעקשים שהוא סוכן מכירות של יונדאי או מתבאסים מיזה שעבדו עליהם עם המחיר של המיטו , שחררו כבר הרסתם את הפוסט סבבה המיטו יותר טובה עלי ! קבלו ח"ח אם הוא היה יכול הוא היה קונה מיטו אתם יותר מגניבים .

פורסם

מערכת המולטימדיה היא עבור מולטימדיה, בקרת האקלים ודיברות ה-BT בלבד.

שאר המערכות (לחץ צמיגים, cruse control וכו') משתמשות בצג קטן שנמצא על ה-Dash.

 

הדגם בארה"ב כולל מערכת מולטימדיה המאפשרת צפייה בסרטים (ועוד דברים כגון Pandora...), הגרסה האירופאית לא. אולי יש connector לוידאו בגב ה-HU, אני לא יודע...

פורסם
קצת הומור ( בכל הומור יש קצת מהאמת )

 

אז אחרי קריאה נוספת של השרשור הגעתי למסקנות מענינות.

1. אחד שיודע הוא איש מכירות של יונדאי.

2. שומאכר הוא שם נרדף לאחד שיודע.

 

-מנהל: תגיד שומאכר מחפש עבודה.

 

כנראה שהומור זה הצד היותר חלש שלך בחיים. כשתכיר אותי אישית (כמו שהרבה חברי פורום במיוחד באודיו מכירים), אח"כ ייגמרו לך המילים ולא תכתוב דברי הבל, כמו שאתה כותב לכל אורך השרשור הזה.

 

נ.ב

ההודעה (שאת חלקה ציטטתי, כדי שחלילה חברי פורום או סתם גולשים תמימים לא יקראו אותה שוב) שכתבת, כתובה בדיוק בנוסח של סוכן/נציג של אלפא. לפחות תכתוב בחתימה שלך "גילוי נאות - הנני נציג אלפא", כמו חלק מחברי הפורום פה שמכבדים את עצמם. כנראה שאתה לא מכבד את עצמך :-P

 

אגב, בהודעה מעל להודעה ה"קורעת מצחוק" שלך, שאלתי אותך מספר שאלות, ואתה נמנע מלהגיב עליהן. מעניין מאוד למה. העיקר להשמיץ רכבים אחרים, כשאתה בכלל לא יודע איך הרכב. קבל ח"ח שני בשרשור הזה, כן ירבו חברי פורום כמוך ש"ממליצים" או "שוללים" מכוניות שיש להם נסיון רב איתן (וזה, אם לא הבנת, בציניות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...