Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיאבלו הקדמת אותי.

הייתי עכשיו למטה ניסיתי לבדוק מה מפריע לי,מה שהפריע הוא שהקומפננט נתן באס והרס את האפקט של הסאב!

לא שמתי לב לזה בכלל..הורדתי את הבאס מהקדמיים וכבר הסאב נשמע יותר חזק.

בקשר לתיבה,קיבלתי את הסאב עם התיבה.

 

*שאלה-תיבה עם פורט אמורה להדגיש תדר מסוים?

מהו?

 

אתה קובע את התדר שאתה רוצה אבל זה משפיע גם על איך שהתדרים האחרים ישמעו

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם פורט מסויים נגיד מכוון ל45HZ אז שאר התדרים ישמעו כמו בתיבה אטומה או שהוא מדגיש את התדר הזה אבל משפיע על כולם

פורסם

לדעת לאיזה תדר מכוונת התיבה שלך אפשרי ע"י כך שתרשום את הקוטרXרוחב של הפורט ואת נפח התיבה.

 

ככל שהפורט מכוון לתדר גבוה יותר ככה הוא יותר יודגש ושאר התדרים מן הסתם יושפעו מזה גם. אני מציע שתורידו תוכנה לתכנון תיבות כמו WINISD ותשחקו עם התדר וכך תראו איך זה משפיע על שאר התדרים.

 

אם נכוון את התדר נמוך נוכל לקבל איזון דומה לכזה שנקבל מתיבה אטומה.

פורסם

לפני כמה זמן חיברתי את האחוריים למגבר וכיונתי את הGAIN ל85 אחוז והתחלתי לישמועה ...הרמקולים האחוריים בלעו את הקדמיים ואת הסאב ...הם כוונו כול חזק שהם נישמעו חזק יותר מהכול וזה יצר איי איזון במערכת ..

 

תוריד את הGAIN זה יעזור ליצור איזון במערכת..

פורסם

אייל מאיזה תדר היית ממליץ לחתוך את הסאב למי שיש תיבה עם פורט? חתכתי את שלי ב50hz.. זה מומלץ?

או שגם את זה קשה לדעת?

8)
פורסם

זה מה שהרדיו דיסק מאפשר לי,זה או זה או לחתוך ב80hz .

אבל הבעיה שלי שבגלל שאין לי קרוס אז אני משתמש באקולייזר להנמיך את התדרים הנמוכים (60hz)מהרמקולים ואני לא רוצה שזה ישפיע על הסאב אז אני חותך אותו ב50 hz ,הבנת אותי?

 

אם אני יחתוך את הסאב ב80hz ,מה יקרה?

8)
פורסם

אם תחתוך ב80 אז הוא ינגן את התדרים שיותר נמוכים מ80. נראה לי שהרוקפורד מסוגל ועדיף לך לחתוך ב80. באס זה בערך עד

100-110HZ

ובשביל לדעת לאיזה תדר מכוונת התיבה צריך לדעת גם את הרוחב של הפורט ואת הנתונים של הסאב.

פורסם

לא הבנת את השאלה שלי.

אני יודע מה קורה אם חותכים את הסאב בhz80 ,אבל האקולייזר שלי מנמיך את כל תדרי ה 60hz ,מכייון שאין לי קרוס אובר הנמכתי את הבאס ברמקולים וזה מתבטא גם בסאב אם הוא מעל 60hz !

בגלל זה חתכתי אותו ב50hz שהאקולייזר לא ישפיע על הסאב.

עכשיו השאלה שלי שלי הייתה -אם אני יחתוך את הסאב ב80 hz וינמיך את תדרי ה60hz באקולייזר,מה יקרה לסאב?

8)
פורסם

תנסה ותראה.. הסאב לא יתפוצץ!

בטח לא תשמע הבדל בכלל.. פשוט שתנמיך את התדרים עד 60 אז תנמיך גם את התדרים האלו בסאב. כמו שהיה עד עכשיו. אבל הוא ינגן גם את התדרים שמעל 50. זה שחתכת אותו ב50 זה לא אומר שאם נגעת ב60 זה לא השפיע על ה50. איזה רדיו דיסק זה?

ואני מבין שהכל מחובר על יצאה אחת נכון?

פורסם

jvc lh 300.

יש יציאה נפרדת לסאב.

ממש מעצבן שאין לי קרוס במגבר המעאפן הזה! :mad:

 

אבל אם אני יחתוך ת'סאב ב80 הוא ישמע רע כי הנמכתי לו תדר לא?

8)

×
×
  • תוכן חדש...