Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קנה זוג קבלים בי פולארים. אתה מחבר כל אחד בטור על הכבל פלוס של הרמקול (לקבל יש שתי רגליים אתה מחבר את החוט מהמגבר לרגל אחת ואז מהרגל השניה חוט לרמקול).

יהיה לך חיתוך של 6DB, בגלל שזה חיתוך נמוך תצטרך לחתוך בתדר יחסית גבוה.

 

תנסה 100HZ ו120HZ

 

100HZ זה קבל של 398 מיקרו פאראד.

120HZ זה קבל של 331 מיקרו פאראד.

פורסם

זה הדרך הכי טובה אם אין לך קרוס אקטיבי. אבל לדעתי 120 יהיה גבוה מידי ובשביל 100 אתה צריך 400 מיקרו ואין קבל כזה. יש רק 220 ואז תצטרך 2 קבלים של 220 מחוברים במקביל ביניהם לכל רמקול . ותוודא טוב טוב שזה ביפולראי !! לביפולארי 2 הרגליים שוות באורך. ועדיף שיהיו מפוליפרפילן

פורסם
לא יהיה גבוה כי החיתוך הוא 6DB ולא 12DB כמו בקרוס סטנדרטי של מגבר.

 

ואללה צודק.. פשוט שכתבתי היה לי בראש הגרף של HPF ולא של LPF

אז בעצם עדיף לו לחתוך ב120 אפילו כדי התדרים היותר נמוכים לא ירדו בעוצמה, כי זה מה שיקרה אם הוא יחתוך ב90.. התדרים שקצת יותר נמוכים יהיו יותר חלשים מכל השאר וחבל.

אז תקנה קבל של 330 מיקרו פארד והכל יהיה טוב


×
×
  • תוכן חדש...