Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולכם כבר מכירים את הסאב שלי(rockford rfz 3412).

עכשיו הבעיה היא שפשוט לא שומעים אותו ביחס למוזיקה!

פעם שהיה לי רמקול 30 rms מקדימה הוא היה נשמע יותר חזק אבל מאז ששמתי קומפוננט הסאב לא נשמע אותו דבר!

הוא פשוט "נופל" ביחס למוזיקה, רק שתבינו שהרמקולים שלי מקבלים 50 rms (ביום טוב עם רוח גבית) כל אחד,שזה לא הרבה בכלל!

 

זה צריך להיות ככה?

אולי המגבר מעאפן?(פירמיד 600 וואט,200+rms בגישור.)

אולי הrca לא מספיק עבה?(הוא ממש דק.)

אולי התיבה לא מתאימה(ported)?!?!?

 

עכשיו אם התיבה לא מתאימה אז חשבתי כך- אם אני יסתום את הפורט היא בעצם תהפוך לתיבה אטומה,לא? :twisted:

מומלץ לעשות כזה דבר?

אני יכול להזיק לסאב?

8)
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דבר נוסף....אם זאת תיבה "אוניברסלית" כזאת....אז קח בחשבון שרובם לא חזקות מידי.....וסתימת הפורט תגרום לה "להפתח" ככה שאני מציע...או : לפתוח ולחזק אותה כמו שצריך, או לבנות אחת יעודית....

פורסם

ואם היא מקצועית אז אין בעיה לסתום את הפורט ולהפוך אותה לאטומה (כמוון לאטום עם חתיכה של עץ עם ברגים וסיליקון....בצורה מקצועית)

פורסם

תגביר את הגיין של הסאב במגבר...

 

יכול להיות שנוצר לך מצב שהקומפוננט הקידמי מקבל את ההספק המקסימלי לפני הסאב...

Scooby WRX

פורסם

לא.

הסברתי שפעם שהיה לי רמקול חלש יותר אז הסאב היה נשמע יותר חזק,עכשיו שיש לי רמקול חזק יותר הסאב נשמע חלש ו"נופל" ביחס לרמקולים.

8)
פורסם

כן.

אבל ת'אמת ניסיתי לכוון את הסאב שהרמקולים מנותקים והגעתי למסקנה שאו שהסאב חלש או שמשהו בסעיפים שרשמתי למעלה לא טוב..

וחוץ מזה אני לא מוכן לוותר על העוצמה של הרמקולים בשביל הסאב!

הסאב אמור להיות יותר דומיננטי מהם ואם זה לא ככה אז כנראה שזה סתם סאב.

אכזבה מבית רוקפורד. :cry:

 

בעקבות ההודעה של soundwave ,אם יש כאן מישהו שמוכן לנדב את המגבר שלו לטובת בדיקת הסאב שלי אני אודה לו מאוד!

רצוי שיהיה מאזור המרכז.

8)
פורסם

נו מה אתה מתפלא?! הסאב 150 RMS שזה לא כל כך חזק. ואם הרמקולים שלך עכשיו 50 וואט אז הסאב ביחס אליהם יותר חלש.

בקשר לעובדה שהסאב נשמע לך חלש, אני בספק שהסאב עצמו אשם. או שאתה צריך לשחק עם האפשרויות ב-HU או במגבר או בכלל לבנות לו תיבה נכונה.

אמרת שהתיבה מותאמת לסאב, אתה בנית אותה או שקנית אותה מותאמת מהמוכר?

פורסם

דיאבלו הקדמת אותי.

הייתי עכשיו למטה ניסיתי לבדוק מה מפריע לי,מה שהפריע הוא שהקומפננט נתן באס והרס את האפקט של הסאב!

לא שמתי לב לזה בכלל..הורדתי את הבאס מהקדמיים וכבר הסאב נשמע יותר חזק.

בקשר לתיבה,קיבלתי את הסאב עם התיבה.

 

*שאלה-תיבה עם פורט אמורה להדגיש תדר מסוים?

מהו?

8)

×
×
  • תוכן חדש...