Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, wa11a כתב:

מה מומלץ בתקציב הזה?

רכשתי A55 באילת ב1130 שקל לבת משפחה,

לדעתי מכשיר מעולה במחיר יחסית מצחיק בשביל מה שמוכרים היום. שווה לשקול אותו.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

רוצה לשדרג לאישתי את הטלפון הקיים אבל חשוב לה מקליט שיחות. כרגע יש לה סמסונג שיש שם מקליט מובנה אבל אני די בטוח שזה לא משהו שמגיע עם כל טלפון. חוץ מסמסונג, איזה עוד חברות מספקות הקלטת שיחות מובנית בטלפון? (אנדרואיד בלבד)

פורסם
לפני 3 שעות, razi_pazi כתב:

חפש למעלה בשרשור הזה הודעה שלי בנושא. מלפני כחודש בערך

ראיתי את ההודעה. ממה שהבנתי אתה טוען שאם אני רוצה מקליט שיחות זה רק להישאר עם סמסונג.

פורסם

לא סתם סמסונג אלא יבוא רשמי.

@wa11a אני משער שסבתא לא זקוקה לאיזה מכשיר סופר אולטרא פלוס. מתוך ניסיוני עם A53 ו-A54 נראה שה-A55 יספיק מעל הראש ויעמוד בתקציב, ואם התקציב מוגבל הייתי בוחן אפילו מכשיר יותר נמוך מסדרה A, אם כי בהעדר ניסיון אישי איני יכול להמליץ.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, mazinya כתב:

ראיתי את ההודעה. ממה שהבנתי אתה טוען שאם אני רוצה מקליט שיחות זה רק להישאר עם סמסונג.

 

עניין ההקלטות בסלולר הוא דינאמי.

 

כשאני רכשתי הדרך היחידה לוודא הקלטה (כולל לאחר עדכוני תוכנה עתידיים) זה סמסןנג יבואן רשמי

 

בעבר כל סיני היה עם מקליט מובנה. וכל אנדרואיד כמעט יכל להקליט עם אפליקציה. אבל זה השתנה.

 

רכשתי את שלי לפני שנתים. לא יודע מה קרה מאז

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

לא סתם סמסונג אלא יבוא רשמי.

 

 

יש חנויות בודדות ביותר שמוכרות יבוא מקביל עם מקליט שיחות מובנה. כמו GO MOBILE למשל. אבל הרוב מוכרות בלי מקליט ובלי ESIM. מבאס כי המחירים ביבוא מקביל הם די טובים לעומת הרשמי

לפני 3 דקות, razi_pazi כתב:

 

עניין ההקלטות בסלולר הוא דינאמי.

 

כשאני רכשתי הדרך היחידה לוודא הקלטה (כולל לאחר עדכוני תוכנה עתידיים) זה סמסןנג יבואן רשמי

 

בעבר כל סיני היה עם מקליט מובנה. וכל אנדרואיד כמעט יכל להקליט עם אפליקציה. אבל זה השתנה.

 

רכשתי את שלי לפני שנתים. לא יודע מה קרה מאז

אני בעצמי עם S23 אולטרא יבוא מקביל עם מקליט מובנה ועדיין אחרי כמה עדכוני תוכנה עדיין עובד

פורסם
בתאריך 21.8.2024 בשעה 18:15, wa11a כתב:

היי,

אני לא כ״כ מעודכן בכל המכשירים בשוק אז אמרתי נשאל פה.

העובדת הזרה של סבתא שלי רוצה להחליף את הטלפון. (היא רצתה לקנות s21 ultra) ואמרתי לה שזה מכשיר עתיק כבר.

התקצי שלה הוא עד 2000 ש״ח.

מה מומלץ בתקציב הזה?

יש ONEPLUS וNOTHING נחמדים במחיר הזה. לא בקיא בדגם מדויק שכדאי עכשיו

פורסם
בתאריך 23.8.2024 בשעה 08:40, sperial כתב:

לא סתם סמסונג אלא יבוא רשמי.

@wa11a אני משער שסבתא לא זקוקה לאיזה מכשיר סופר אולטרא פלוס. מתוך ניסיוני עם A53 ו-A54 נראה שה-A55 יספיק מעל הראש ויעמוד בתקציב, ואם התקציב מוגבל הייתי בוחן אפילו מכשיר יותר נמוך מסדרה A, אם כי בהעדר ניסיון אישי איני יכול להמליץ.

 

לא סבתא, העובדת סיוע הזרה של סבתא. הצעתי לה בהתחלה s24 היא אמרה אולי s23 ultra. 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

עדיין, לאור התקציב , לרדת לסדרה A. לפי זאפ ה-S23U מתומחר ב-3000 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, wa11a כתב:

הצעתי לה בהתחלה s24 היא אמרה אולי s23 ultra. 

עדין לא פירטת מה הדרישות ואיזה טלפון יש לה כעת. 

האם היא צריכה מסך גדול? אם כן, מה יהיה המינימום? 

האם יש חשיבות למצלמות ויכולתיהן? 

האם חייב סמסונג? האם יש מניעה מוצרים אחרים? 

וכד'. 

פורסם

עוזר לחברה למכור אייפון SE 2022 חדש לחלוטין שקבלה מתנה מארה"ב, הוא רק 64 GB ולא ניתן להרחיב, אבל אייפון ממש חזק ומהיר מאוד. נמצא אצלי ברמת גן ומחירו 1,100 שח בלבד. את הכסף היא תורמת אח"כ לחיילי מילואים כמו שהיא עושה מה 7.10.23. הבטחתי לעזור. 

WhatsApp Image 2024-08-22 at 19.24.35.jpeg

WhatsApp Image 2024-08-22 at 19.24.10.jpeg

WhatsApp Image 2024-08-22 at 19.23.48.jpeg

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני עומד בפני בחירת טלפון חדש מהעבודה ואשמח לעזרתכם בהבנת המפרטים. המועמדים הם:

Samsung Galaxy A55 (SM-A556BZKCEUB)

Google Pixel 7a (GA03694-GB)

 

הדרישות שלי צנועות למדי אך כוללות דאבל-סים וכרטיס זכרון בנוסף אליהם. האם הבנתי נכון שאף אחד מהנ"ל לא מציע את האפשרות הזאת?

 

מעבר לזה, האם אתם רואים סיבה להעדיף את אחד הדגמים על פני השני? אשמח לשמוע אזה מהם הייתם בוחרים ומדוע. 

 

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

האם הבנתי נכון שאף אחד מהנ"ל לא מציע את האפשרות הזאת?

 

דווקא כן,

אמנם תלוי איזה גרסא, אבל ה-A55 שיש בארץ(למשל) מכיל אפשרות לכרטיס זיכרון + דואל סים בעזרת סים אלקטרוני( או 2 פיזיים, אבל ללא אפשרות לכרטיס זיכרון) 

לפיקסל אין אפשרות להרחבת זיכרון, ויש לו דואל סים פיזי+ סים אלקטרוני. 

 

מה מהם עדיף? זאת שאלה. 

ה-A55 חתיכת בלטה רצינית בגודל 6.6 אינץ , אבל אין לו  איזה שהם חסרונות מהותיים ויש לו סוללה מעולה. 

הפיקסל נוח יותר בידיים, ויש לו מצלמה טובה יותר(לא בהרבה), אבל לפי מה שקראתי לא מעט ב-רדיט, יש לו נטייה להתחמם ולטחון סוללה, בעיקר באיזור עם קליטה לא משהו. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...