Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא בדיוק "קצת" יותר. 

גם ככה התקציב לוחץ. שים לב מאיזה מכשיר אני משדרג- מכשיר בן יותר משש שנים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 40 דקות, ברווז כתב:

זה לא בדיוק "קצת" יותר. 

גם ככה התקציב לוחץ. שים לב מאיזה מכשיר אני משדרג- מכשיר בן יותר משש שנים...

ה S24 נמכר בסביבות 3100-3200 שח בהשקה שלו ומניח שמחירי פרי אורדר היו יותר נמוכים בקצת. אפשר להניח שה 25 יעלה בערך עד 3500 ש"ח.

היום המחיר של ה 24 בערך 2900 ש"ח.

או שתקח 23 ב 2000 שח ותחיה איתו עד שיתפגר.

או אם אתה נכנס כבר להוצאה של 3000 שח אז תעשה מאמצים לכיוון החדש - במיוחד שאתה מחזיק טלפונים ככ הרבה שנים.

 

לפני 52 דקות, ברווז כתב:

אקסינוס מתחמם או סנפ? לא הבנתי.

אקסינוס- יצור עצמי של סמסונג - פחות מומלץ

  • מעניין 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 58 דקות, fishmanl כתב:

יש דיבור שs25 יחזור להיות לעבוד על מעבד snapdragon

במקרה כזה הייתי משקיע קצת יותר ורוכש את הגלקסי החדש 

למשתמש הממוצע זה לא אמור לשנות כלום. שניהם מספיק חזקים ושניהם עושים יופי של עבודה.

אם יש כאן בפורום אחוז אחד שמשתמש במעבד של הסמארטפון באותו אופן שבו עושים את מבחני הביצועים אני מוכן לאכול את הכובע.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 38 דקות, `Infinity כתב:

או שתקח 23 ב 2000 שח ותחיה איתו עד שיתפגר.

מעניין. 

בגדול זה מה שאני עושה עם המכשירים שלי. 

עדיין מכשיר דגל, עדיין חדש לחלוטין מהקופסא, עדיין בייצור (כך שיכול מאד להיות שאקטוף אחד טרי), מחיר נסבל למהדרין ושיירד עוד לאחר יציאת הדור הבא. 

נקודה טובה. שוקל מאד לחיוב את ההמלצה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

במחיר שמוכרים היום s24fe אני לא רואה שום סיבה להסתכל על s23. קח מכשיר טרי ועזוב את הג'ינקיה בצד.

https://ksp.co.il/mob/item/352222?utm_source=google&utm_campaign=shopping_campaign&utm_medium=cpc&appkey=1006&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAhP67BhAVEiwA2E_9gzxXzreXviygY85MtTBMscqUQv-CGLIly5vv6Zp2RUWRBiMyi-19fBoCyq8QAvD_BwE

 

הנה סרטון השוואה בין הs24 לfe, 

בהפרש של 1000 שקל במחיר הfe ניראה מכשיר מצויין למי שמחפש לצמצם בתקציב

https://youtu.be/fi8JPID0TRg?si=Hhuh1sva-UtS_8FT

יום טוב גם לך

פורסם

מסכים רק עם הסתייגות קלה, 

הברווז היה במשך 6 שנים(וכנראה גם לפני) עם מכשיר שקטן פיזית מהגלקסי S24 אפילו. לעבור למקרר בגודל 6.7 אינץ, זה משהו שצריך לשקול אותו. 

פורסם
לפני 44 דקות, davemustaine87 כתב:

מסכים רק עם הסתייגות קלה, 

הברווז היה במשך 6 שנים(וכנראה גם לפני) עם מכשיר שקטן פיזית מהגלקסי S24 אפילו. לעבור למקרר בגודל 6.7 אינץ, זה משהו שצריך לשקול אותו. 

אני עברתי מs8 ל s22 ultra, מתרגלים מהר.

לא יודע אם פגשת את הברווז בחיים האמיתיים, אני בטוח שהוא יסתדר. 

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 8.1.2025 בשעה 13:57, ברווז כתב:

שלומות. 

אני חושב על להחליף את הגלקסי 8 הקשיש שלי (6 שנים פלוס דומני) לאחר כמה עיזים שהוא התחיל לעשות לי (לא ניתן לענות או להוציא שיחה- מתנתק מיד כשהצד השני עונה או כשאני עונה. לך תבין. נפתר אחרי ריסטרט).

לקראת סוף החודש סמסונג צפויים לשחרר את דגם S25. 

זו הזדמנות מצויינת עבורי לרכוש את S24 במחירי S23... 

כמה זמן אחרי יציאת הדגם החדש אני יכול לצפות לירידת המחירים לרמה דומה למחירים של S23 כיום?

תודה לעונים. 

 

סתם תהיה שעלתה לי. 

אני אתן הימור שמכיוון שגלקסי 8 היום הוא מקביל למכשיר ב-500 שקל רק עם סוללה שמספיקה ל-3 שעות בלחץ, אז כניראה אתה לא הצרכן הכי כבד שיש. המכשיר משתמש אותך לדברים הכי בסיסיים שיש פחות או יותר וזהו, 

אז למה לא ללכת על מכשיר ביניים כמו ה-A55 למשל? לשימושים שלך לא תרגיש שום הבדל בינו לבין S24 וחבריו. 

 

כמובן ,זה רק במידה וההוצאות הללו לוחצות עלייך. אם אין לך בעיה להוציא עוד 1000 שקל במחשבה של "זה גם ככה נפרס ל-6 שנים", אז תתעלם ממה שרשמתי. 

פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

 

סתם תהיה שעלתה לי. 

אני אתן הימור שמכיוון שגלקסי 8 היום הוא מקביל למכשיר ב-500 שקל רק עם סוללה שמספיקה ל-3 שעות בלחץ, אז כניראה אתה לא הצרכן הכי כבד שיש. המכשיר משתמש אותך לדברים הכי בסיסיים שיש פחות או יותר וזהו, 

אז למה לא ללכת על מכשיר ביניים כמו ה-A55 למשל? לשימושים שלך לא תרגיש שום הבדל בינו לבין S24 וחבריו. 

 

כמובן ,זה רק במידה וההוצאות הללו לוחצות עלייך. אם אין לך בעיה להוציא עוד 1000 שקל במחשבה של "זה גם ככה נפרס ל-6 שנים", אז תתעלם ממה שרשמתי. 

לי יש S22 (הקטן)

לאבא שלי יש A55 שהוא הרבה יותר חדש משלי.

 

ל S22 מסך יותר טוב, מצלמה יותר טובה, הוא יותר קטן ויותר נוח לשימוש, והוא הרבה יותר מהיר ורספונסיבי.

מה שכן, הסוללה בA55 מחזיקה הרבה יותר זמן.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני שעתיים, `Infinity כתב:

ל S22 מסך יותר טוב, מצלמה יותר טובה, הוא יותר קטן ויותר נוח לשימוש, והוא הרבה יותר מהיר ורספונסיבי.

מה שכן, הסוללה בA55 מחזיקה הרבה יותר זמן.

 

הנסיון שלי שונה לחלוטין.

קניתי לסבתי A55 ויצא לי להשוות לS22 וS24.

פיזית הוא מרגיש ביד פרימיום לגמרי, שום הבדל לעומת S24. גודל זו העדפה אישית.

המסך נהדר, לא הבחנתי בהבדל לעומת S22, הS24 מגיע לבהירות יותר גבוה, חשוב בשמש ישירה.

במצלמה הראשית לא הבחנתי בהבדל לעומת הS22, מסתבר שהA55 מיוצר בגרסאות עם חיישנים שונים, סוני IMX906 או סמסונג S5KGN5, הסמסונג הוא בדיוק אותו חיישן שיש בS22 וS23 ושניהם חיישנים מצוינים.

אבל המצלמה הרחבה גרועה יותר ואין מצלמת זום.

מבחינת מהירות ורספונסיביות באמת לא הבחנתי בהבדל משמעותי לעומת S22 וגם S24.

 

בקיצור לדעתי זה מכשיר מצוין, כרגע אני עם שיאומי 11T PRO, כשהוא יתפגר יתכן ואקנה את הA5X שיהיה קיים באותו הזמן או אולי S FE, לא רואה שום סיבה לרכוש מכשיר דגל ב3000+ ש"ח.

 

פורסם

 זה ממש עניין סובייקטיבי של תפיסה. מה זה "מהיר יותר?" מה זה  "טוב יותר" 

לזוגתי יש S24 שהחליף S21. באמת שהם ב-95% זהים. מבחינת מהירות ההבדל הוא אולי רבע שניה בפתיחת אפילקציות. והמעבד של S21 כמעט זהה ל-A55. כמה הבדל יהיה בינו לבין S22? שוב, רבע שניה? 

אין לי נסיון אמיתי עם ה-A55, אבל יצא לי לשחק איתו בחנות, לא יכול להגיד שאני מרגיש שהוא איטי יותר. שוב, אלא אם רבע שניה מרגיש לך משמעותי. ואז אין לי מה להגיד. 

 

ובקשר למסך, שניהם אמולד 1080P, לא מאמין שיש איזה הבדל ריאלי בניהם. 

פורסם

התחושה שלי הוא שמסכי סדרה S יותר בהירים וחדים מאלה של סדרה A. אבל יתכן שלפחות חלק מההבדל נעוץ בהגדרות כל מכשייר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בדיוק עכשיו מחפש ריהוט סלון חדש, והיה לי דיון עם חבר עד כמה העולם הזה הוא בולשיט. אין שום מדד אובייקטיבי לכלום. אם ריהוט עולה 3 אלף או 20 אלף, זה הכול בהתאם לסיפורי סבתא שהמוכר מספר לך, או שאתה מספר לעצמך.

 

אז בניגוד לריהוט, בסמארטפונים כמעט הכול הוא מדיד. 

החדות ב-A55 היא 390 PPI וב- S22 היא 425 PPI. לא באמת ניתן להבדלה 

וכך גם הבהירות - ה-A55 מגיע ל-1000 ניטס, והגלקסי S22 ל-860 ניטס בבדיקות בעולם האמיתי. לדעתי זה די זהה אבל אם להתקנן, אז ה-A55 בהיר יותר. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 דקות, davemustaine87 כתב:

אז בניגוד לריהוט, בסמארטפונים כמעט הכול הוא מדיד. 

 

אתה צודק, רק שאתה היצרנים מתאימים את הציוד למבחנים ואתה לא יודע לייחס את המדידה לצרכים שלך ולכן זה לא שווה הרבה למשתמש הממוצע.

אם דגם אחד מהיר ב 40% מהשני, זה אומר שהראשון לא טוב? 

אם מסך אחד בהיר יותר זה אומר שתרגיש את זה בשימוש היומיומי שלך?

 

זה בדיוק כמו ספה, והמספרים האובייקטיביים לא שווים הרבה לרוב המוחלט של המשתמשים.

 

×
×
  • תוכן חדש...