Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משווה את ה-A54 ל-S23plus שיש לאמא שלי, אבל לא השוויתי את סרגלי הבהירו בהגדרות המכשירים.

דומני של-A55 בהירות יותר גבוהה מזו של A54, למעשה זה אחד ההבדלים המשמעותיים בין הדגמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

אני משווה את ה-A54 ל-S23plus שיש לאמא שלי, אבל לא השוויתי את סרגלי הבהירו בהגדרות המכשירים.

דומני של-A55 בהירות יותר גבוהה מזו של A54, למעשה זה אחד ההבדלים המשמעותיים בין הדגמים.

 

אתה מדמיין. יש נתונים אובייקטים ברורים לחדות ובהירות. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני לא מדמיין. ל-S23plus בהירות 1200 ניטס, ל-A54/55 בהירות 1000 ניטס. במה שטעיתי זה ההבדל בין שני ה-A, וזה נובע מבלבול עם ה-A53 שיש לו רק 800 ניטס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי!

 

נראה לי הגיע הזמן לשדרג את הטלפון.

כרגע על הכוונת אייפון 15.

העניין הוא, שאם מסתכלים בזאפ לדוגמה, פערי המחירים גדולים שמסתכלים על מכשירים ללא NFC וESIM למכשירים מיבואן רשמי.

אם הבנתי נכון, אלו דגמים שמיועדים למדינות מתפתחות. השאלה היא, אם יש פה עוד קאטצ' מלבד העניין שאין NFC ותמיכה בESIM.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

אני לא מדמיין. ל-S23plus בהירות 1200 ניטס, ל-A54/55 בהירות 1000 ניטס

 

אתה מדמיין כי סולם nits אינו לינארי מבחינת התפיסה האנושית. זה לא ש-1200 נתפס כ-20% יותר בהיר. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, Accent Coupe כתב:

אם הבנתי נכון, אלו דגמים שמיועדים למדינות מתפתחות

 

לא קשור למתפתחות. זו העדפה סינית.

 

יש אייפון בלי NFC?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שמתי לב שרק בחנות אחת מהרשימה רשום שאין NFC וESIM, בשאר החנויות הדגמים שנמכרים הם עם NFC אבל ללא ESIM.

אבל זה לא האישיו, גם בלי 2 הפיצ'רים האלה אני אסתדר.

 

השאלה האם הפריטים האלה הם נחותים בפרמטר כלשהו מפריטים שמגיעים מיבואן רשמי (QA ייצור עם סטנדרטים יותר נמוכים וכו'...).

מעניין.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

לא הייתי מוותר על NFC. הארנק (Apple/Google pay), המבוסס על NFC הוא כלי שימושי ביותר. השבוע היה לי בו שימוש שלא ציפיתי - קריאת המידע מהדרכון הביומטרי לצורך בקשת אישור כניסה לאנגליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 27 דקות, Accent Coupe כתב:

שמתי לב שרק בחנות אחת מהרשימה רשום שאין NFC וESIM, בשאר החנויות הדגמים שנמכרים הם עם NFC אבל ללא ESIM.

אבל זה לא האישיו, גם בלי 2 הפיצ'רים האלה אני אסתדר.

 

השאלה האם הפריטים האלה הם נחותים בפרמטר כלשהו מפריטים שמגיעים מיבואן רשמי (QA ייצור עם סטנדרטים יותר נמוכים וכו'...).

מעניין.

 

אפשר קישור?

כי למיטב ידיעתי אין כזה דבר אייפון בלי NFC

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 10.1.2025 בשעה 08:57, davemustaine87 כתב:

שמכיוון שגלקסי 8 היום הוא מקביל למכשיר ב-500 שקל רק עם סוללה שמספיקה ל-3 שעות בלחץ, אז כניראה אתה לא הצרכן הכי כבד שיש. 

מחזיק לי לכל היום. אכן לא צרכן כבד. 

בתאריך 10.1.2025 בשעה 08:57, davemustaine87 כתב:

אז למה לא ללכת על מכשיר ביניים כמו ה-A55 למשל? לשימושים שלך לא תרגיש שום הבדל בינו לבין S24 וחבריו. 

הנה תשובה טובה:

בתאריך 10.1.2025 בשעה 11:20, `Infinity כתב:

ל S22 מסך יותר טוב, מצלמה יותר טובה, הוא יותר קטן ויותר נוח לשימוש, והוא הרבה יותר מהיר ורספונסיבי.

מה שכן, הסוללה בA55 מחזיקה הרבה יותר זמן.

אני כן מעוניין במצלמה טובה עד כמה שניתן. החדות של המסך, מהירות התגובה, עוד כמה דברים- שחלקם סובייקטיבים לחלוטין ואני מודע לזה. 

אני לא פוזל לכיוון של מכשירי הביניים. תמיד הייתי עם מכשיר דגל, החל מדור 1>4>8 והבא יהיה כבר אין לי מושג איזה דור זה לפי המספרים של היום. ממה שראיתי אצל משפחה וחברים, המכשירים שהם לא דגל הם "מגמגמים" יחסית ועם באגים מוזרים. הרבה יותר מאשר במכשירים שהיו לי. אז אני ממשיך עם מכשירי דגל, אפילו שהם ישנים יחסית. 

כמו שאמרנו- אני לא המשתמש הכי כבד בעולם, אבל כשאני משתמש אני רוצה שיהיה לי סבבה וחצי ולא חוויה חצי צולעת, גם אם היא רק סובייקטיבית צולעת. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 9.1.2025 בשעה 20:48, davemustaine87 כתב:

מסכים רק עם הסתייגות קלה, 

הברווז היה במשך 6 שנים(וכנראה גם לפני) עם מכשיר שקטן פיזית מהגלקסי S24 אפילו. לעבור למקרר בגודל 6.7 אינץ, זה משהו שצריך לשקול אותו. 

זה לחלוטין עניין של הרגל.

שתעבור למכשיר עם מסך יותר גדול ותתרגל אליו, לא תוכל לחזור לטלפון עם מסך יותר קטן, ותגיד לעצמך איך הסתדרתי עם מסך כזה קטן כל הזמן הזה.

  • אהבתי 1

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אישית אני מברך על כל עשירית אינטש שנוספת למסך. המעבר מה-redmi note 4x ל-galaxy note 10 lite - תוספת של לא פחות מ-3 ס״מ לאלכסון המסך - היתה בשבילי זינוק בנוחות השימוש, וה-s pen היה תוספת מבורכת.

 

אגב, כל מי שעובר את גיל 40-45 ומתחיל להרגיש את הקושי למקד את הראיה במרחק קריאה יברך על כל מילימטר במידות המסך.

 

הבעיה היא שבסדרות הדגל מסכים גדולים הולכים עם תגי מחיר עוד יותר גדולים. התוכנית שלי היתה להחזיק ב-note 10 lite עד הופעת S24, אבל המכשיר נהרס בצורה מטופשת, ואחרי התאונה הזו לא יכולתי להביא את עצמי להוציא 4,000 ₪ על טלפון. אז ירדתי בדרגה ל-A54 שעלה לי 1200 ₪ (ונקודות טיסה), המסך בגודל מצויין ואיכותו מספקת - אבל בהחלט נופלת מזו של S23/S23+ (בעיקר בהירות, אבל גם חדות), ובמצלמה חסרה האפשרות לצילום בפורמט raw. מבחינת כל שאר השימושים המכשיר עושה את העבודה היטב בלי שום לאגיות.

אגב, במשפחה עוד A53 ושני A55 שבעליהם מרוצים מהם מאוד, כולל שניים שמשחקים יחסית הרבה, ולאחד מהם המכשיר הוא כלי עבודה.

 

אז האם סדרה A היא פשרה? בהחלט שכן. אבל פשרה טובה, ולמי שהפרש מחיר של 1,000-2,000 ש״ח מול סדרה S משמעותי נראה לי שמדובר בבחירה מצויינת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Accent Coupe כתב:

זה לחלוטין עניין של הרגל.

שתעבור למכשיר עם מסך יותר גדול ותתרגל אליו, לא תוכל לחזור לטלפון עם מסך יותר קטן, ותגיד לעצמך איך הסתדרתי עם מסך כזה קטן כל הזמן הזה.

 

דווקא עשיתי את המסלול ההפוך. 

ממסכי 6.7 אינץ' לאייפון SE דור ראשון עם מסך 4.0, ואז ל-אייפון 12 מיני עם מסך 5.4. ובכנות, תביא אופציה של שימוש ב-GESTURES, וסוללה טובה יותר, והייתי חוזר בכיף לאייפון SE. 

מסך גדול זה בהחלט מבורך לאנשים שמבלים המון שעות במשחקים או בצפיה בסרטונים בסמארטפון. מי שב-2025 עדיין עם S8, כניראה שלא עושה את זה. 

 

לפני 9 שעות, sperial כתב:

אגב, כל מי שעובר את גיל 40-45 ומתחיל להרגיש את הקושי למקד את הראיה במרחק קריאה יברך על כל מילימטר במידות המסך.

 

 

מעולם לא הבנתי את זה, הרי כמעט בכול דפדפן או אפליקצית אתה יכול לקבוע את הגודל של הפונטים והוא מתאים לך בהתאם את העמוד. אתה יכול לגרום לאותיות במסך 5 אינץ להראות ממש גדולות, או במסך 10 אינץ להראות ממש קטנות. 

בעזרת האופציה הזאת אני קורא ספרים באייפון שלי ולא באייפד, כי האותיות באותו גודל, ואני יכול להחזיק מכשיר ששוקל 130 גרם, ולא 400 גרם. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 9.1.2025 בשעה 20:48, davemustaine87 כתב:

מסכים רק עם הסתייגות קלה, 

הברווז היה במשך 6 שנים(וכנראה גם לפני) עם מכשיר שקטן פיזית מהגלקסי S24 אפילו. לעבור למקרר בגודל 6.7 אינץ, זה משהו שצריך לשקול אותו. 

לא אישיו. 

אשמח למסך גדול יותר, אני כבר מזדקן...

הידיים מספיק גדולות בשביל להתמודד עם זה :LOL:

לפני 10 שעות, Accent Coupe כתב:

זה לחלוטין עניין של הרגל.

שתעבור למכשיר עם מסך יותר גדול ותתרגל אליו, לא תוכל לחזור לטלפון עם מסך יותר קטן, ותגיד לעצמך איך הסתדרתי עם מסך כזה קטן כל הזמן הזה.

כזה בדיוק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...