Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, יובל .מ. כתב:

אגב, צריך להגיד שעם כל עליית המחירים בשוק עצם זה שהמחירים זהים למחירים של שנה שעברה ואפילו קצת פחות זה בעצם ירידה מחיר. רק על העליית מע"מ יכלו להשחיל את מי שקונה היום.

 

בניגוד לאפל, שהיא במכוון מתמחרת את המכשירים הישנים שלה במחירים מגוכחים, שלא משתלם לקנות את הדורות הקודמים, אצל סמסונג זה לא ככה. 

s24 עם 128 גיגה עולה 2450 שקל

S24 FE עם 256 גיגה עולה 2000 שקל 

 

באמת כדאי לשלם עוד 600-1000 שקל על אוויר? 

פורסם
בתאריך 21.1.2025 בשעה 22:01, Accent Coupe כתב:

זה לחלוטין עניין של הרגל.

שתעבור למכשיר עם מסך יותר גדול ותתרגל אליו, לא תוכל לחזור לטלפון עם מסך יותר קטן, ותגיד לעצמך איך הסתדרתי עם מסך כזה קטן כל הזמן הזה.

 

זה לחלוטין לא משהו שאפשר להתרגל אליו. זה מציק תמידית והמסך שיש לי עכשיו קצת גדול מדי, וזה כל הזמן מעצבן 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, mikyl כתב:

אתה מדבר על S25 אולטרה.

כן זה לאולטרה. שלחו גם למייל פירסום. מצרף תמונות. זה להזמנה מוקדמת אם משלוח עד הבית.

משהוא 6.2.25. ב 36 תשלומים ללא ריבית. ומטען וכיסוי מגנטי שקוף ב 99 שקל.

1.thumb.jpg.eccaa1f4a3d8a884932cda2d82bcd941.jpg2.jpg.886bd9b0100edaf6fb7ee22fcbf41efa.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

 

זה לחלוטין לא משהו שאפשר להתרגל אליו. זה מציק תמידית והמסך שיש לי עכשיו קצת גדול מדי, וזה כל הזמן מעצבן 

איזה מכשיר היה לך קודם לכן? איזה מכשיר יש לך עכשיו?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
לפני 3 שעות, mikyl כתב:

אתה משווה מחירים של יבואן רשמי עם יבואן מקביל. באותה דינמיקה הבדל בין S24 ו-S25 הוא 80 ש"ח.

 

אני משווה מחירים של יבואן רשמי מול  גו מובייל שיש לי S24 שלהם בבית. יש עדכונים, יש NFC ו-ESIM ויש הקלטת שיחות. 

פורסם

אני מניח שבמקרה שלך מדובר באחריות של גו מובייל ולא של יבואן רשמי. מכשירים עם אחריות של יבואן רשמי תמיד יותר יקרים. בחלק מהחנויות ישנה אופציה של תשלום נוסף עבור אחריות של יבואן רשמי. לכן אתה משווה תפוחים עם תפוזים. אם היו S25 מיבוא מקביל היה אפשר להשוות.

פורסם

אני משווה מול מה שיש כרגע וכניראה גם בחודש-חודשיים הקרובים. ברור שכשה-S25 יגיע ליבוא מקביל, המחירים יהיו שונים.

 

ובלי קשר, כשהאחריות יבוא מקביל נותנת בדיוק את אותו דבר כמו אחריות יבואן רשמי, אז למה זה לא "תפוזים מול תפוזים"? אשמח לדעת מה אחריות רשמית נותנת ? כי מלבד מדבקה של סאני וכיתוב "יבואן רשמי", אני באמת לא רואה שום דבר מעבר. 

פורסם

אחריות של יבואן רשמי זה שירות במעבדות של סמסונג. אף פעם לא היה לי צורך להפעיל את האחריות ולכן אין לי שמץ של מושג האם זה יותר טוב ממעבדות שמשתמשים יבואנים מקבילים או לא. אבל מכשירים עם אחריות של סאני כולל S24 שלך נמכרים יותר יקר. לכן זה לא "תפוזים מול תפוזים".

פורסם
לפני 12 שעות, Accent Coupe כתב:

איזה מכשיר היה לך קודם לכן? איזה מכשיר יש לך עכשיו?

 

היה לי פיקסל 3a ועכשיו יש פיקסל 7

בין לבין היה לי iPhone 13 mini

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מכשירים בי באחריות סאני מקבלים שתי שנות אחריות, ויש להם הציוד לאיטום בסיום התיקון. מעבדות מקבילות נותנות אחריות לשנה אחת וללא האיטום. ההבדל הזה כבר גום השואת תפוחים לעגבניות. יש גם שאלה של החלפים. במכשירים יקרים יש לכך משמעות, כמבון לשיקולו של כל רוכש.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, falou כתב:

 

היה לי פיקסל 3a ועכשיו יש פיקסל 7

בין לבין היה לי iPhone 13 mini

 

אמרת הכל.

 

אגב בלי קשר, יש תופעה שהיא סוג של מינימלזם טלפוני - אנשים מעדיפים להתעסק כמה שפחות בטלפון מעבר לשימוש שלו כטלפון, ומשתמשים במכשירים עם מסכים קטנים מהממוצע (אייפון מיני לדוגמה), משתדלים להתקין כמה שפחות אפליקציות בטלפון (פחות התעסקות בו), ויש מקרים שגם משנים את העיצוב של התפריטים לכמה שיותר מינימלסטי על מנת שהטלפון יהיה פחות אטרקטיבי לשימוש.

למי שזה מעניין אותו, לרשום ביוטיוב minimal phone.

 

אני גם חשבתי ליישם את זה, מרגיש שמבזבז יותר מדיי זמן על שטויות בטלפון.

 

עריכה אחרונה על ידי Accent Coupe

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
לפני 12 דקות, Accent Coupe כתב:

אמרת הכל.

 

אגב בלי קשר, יש תופעה שהיא סוג של מינימלזם טלפוני - אנשים מעדיפים להתעסק כמה שפחות בטלפון מעבר לשימוש שלו כטלפון, ומשתמשים במכשירים עם מסכים קטנים מהממוצע (אייפון מיני לדוגמה), משתדלים להתקין כמה שפחות אפליקציות בטלפון (פחות התעסקות בו), ויש מקרים שגם משנים את העיצוב של התפריטים לכמה שיותר מינימלסטי על מנת שהטלפון יהיה פחות אטרקטיבי לשימוש.

למי שזה מעניין אותו, לרשום ביוטיוב minimal phone.

 

אני גם חשבתי ליישם את זה, מרגיש שמבזבז יותר מדיי זמן על שטויות בטלפון.

 

 

אין שום קשר.

 

אני מתעסק המון בטלפון, קובע תזכורות, פגישות, שולח מיילים, משוחח עם ה-AI, מנווט, מסטרים מוסיקה ותוכן... המון.

להוציא צפייה ישירה בתוכן וידאו לאורך זמן, אני עושה עם הסלולרי יותר מרב האנשים.

 

טלפון גדול פחות נוח לתפעול ביד אחת וסתם תופס מקום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גודל של מסך זה עניין סובייקטיבי ואישי לחלוטין. לפני הרבה שנים עברתי מטלפון קטן ל-Note ומאז רק את ה-S+.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ברור.

רק שנטען שזה עניין של הרגל גרידא, וזה לא נכון.

זה עניין של העדפה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...