Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@davemustaine87 מכיר את הפונקציה הזו. אימי משתמשת בה, כשאני מטפל בטלפון שלה זה מוציא אותי מדעתי. חוץ מזה, לא הכל טקסט, ומפה או תמונה ייראו יותר טוב על מסך גדול.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 9.1.2025 בשעה 13:59, ברווז כתב:

זה לא בדיוק "קצת" יותר. 

גם ככה התקציב לוחץ. שים לב מאיזה מכשיר אני משדרג- מכשיר בן יותר משש שנים...

פורסמו מחירי פריסייל של ה s25 

3000 שח ל 256 גיגה, מעבד סנאפדרגון

 

אחלה עסקה. בטוח יותר משתלם מ s24 ב 2800-2900 שח.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אפשר קישור? בסאני הוא מפורסם 3295 שח לגרסת 256 ג"ב.

אגב, צפוי שמחירי ה 24 ירדו לאיזור 2300-2500 בעתיד הלא רחוק אם משווים ל 23 של השנה שעברה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

יש לי לא מעט ביקורת על אפל על זה שהם בעיקרון לא מחדשים כלום, ורק מוציאים כול פעם את אותו טלפון עם שיפורים מינוריים, 

אבל הפעם סמסונג החליטו שבא להם להתעלות על זה: 

 

r/IndiaTech - Samsung Galaxy S24 vs S25, Spot the difference

  • מעניין 1
פורסם

יש שינוי עצום, לא שמת לב. 

בחדש יש "AI". 

(שורה של קללות על איך מנסים לדחוף לנו את החרא הרוגלתי הזה לתוך כל דבר בחיים שלנו החל ממערבבי קפה דרך תריסים חכמים ועד למכוניות, ממסגרים את זה בתור דבר טוב ומועיל כשהוא עדיין בוסר ולא יודע מהחיים שלו כמו עולל בן יומו ולא מנסים אפילו לנהוג באחריות הנדרשת לגבי הסיפור הזה כי ממהרים לפתח את הדור הבא של הכמה דורות קדימה ממה שאנחנו היום והחילזון מהשפן, זהו פרקתי).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גם לא העלו את המחיר, אז זה מתקזז.

 חוץ מזה, היום הכל זה "AI". 

השבוע הותקלתי באיזו תשובה יפה של ג'מיני, אבל אני עדיין תקוע בגיגול הרגיל (שכנראה קורא לג'מיני לסיוע).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

חוץ מזה, היום הכל זה "AI". 

בדיוק!!! על זה אני מלין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

יש לי לא מעט ביקורת על אפל על זה שהם בעיקרון לא מחדשים כלום, ורק מוציאים כול פעם את אותו טלפון עם שיפורים מינוריים, 

אבל הפעם סמסונג החליטו שבא להם להתעלות על זה: 

 

r/IndiaTech - Samsung Galaxy S24 vs S25, Spot the difference

בארץ הs24 נמכר עם אקסינוס ולא סנפדרגון, אז פה יש שינוי מבחינתנו לפחות.

לפני 7 שעות, Muzic4Ever כתב:

אפשר קישור? בסאני הוא מפורסם 3295 שח לגרסת 256 ג"ב.

אגב, צפוי שמחירי ה 24 ירדו לאיזור 2300-2500 בעתיד הלא רחוק אם משווים ל 23 של השנה שעברה.

לא קונים בסאני, תבדוק בksp.

פורסם
לפני שעה, mikyl כתב:

 אולי לחכות ליבוא מגביל.

:rofl:יש חוקים נגד זה כבר...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני שעה, mikyl כתב:

הבדל פחות מ-100 ש"ח אבל גם פחות תשלומים. אם כבר אז אולי לחכות ליבוא מגביל.

יש קבוצת מכירה (לא קשור אלי רק ראיתי פרסום בפייסבוק)

אני לא יודע אם אפשר לשתף פה קישור, אבל הקניה היא דרך דינמיקה (יבואן רשמי)

S25 256 - מחיר 3029 שח

S256+ 256 - מחיר 3679 שח.

S25U 512 - מחיר 4779 שח.

עד 24 תשלומים.

אני יכול להעביר את הקישור בפרטי למי שמעוניין.

יבוא מקביל למיטב ידעתי בסמסונג אינו מאפשר הקלטת שיחות שזה חסרון מהותי.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אגב, צריך להגיד שעם כל עליית המחירים בשוק עצם זה שהמחירים זהים למחירים של שנה שעברה ואפילו קצת פחות זה בעצם ירידה מחיר. רק על העליית מע"מ יכלו להשחיל את מי שקונה היום.

פורסם (נערך)

לי קופצת  הצעת קניה מוקדמת של S25.  ב 5149. לדגם 512G.  זכרון 12G.

ועוד כיסוי מגן ומטען ב 149 שקל.   הם טוענים שהמחיר זה מחיר של דגם אם 256G.

וזה הנחה של 540 אם זוכר נכון.

יש גם מחיר למכשיר טרה ביט. אם זוכר נכון 5540 שקל.

מצעים את זה ב 36 תשלומים. ללא ריבית. אם זוכר נכון.

 

זה כנראה הצעה של סאני. היבואן הרשמי.  המכשיר שלי מסאני. 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אתה מדבר על S25 אולטרה.

לפני שעה, `Infinity כתב:

אני יכול להעביר את הקישור בפרטי למי שמעוניין.

 

שלח לי בבקשה.

פורסם

אולי לא זוכר.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...