Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כול כיסוי עם מעין הגבהה כמו בתמונה יעשה את העבודה :

image.thumb.png.afd389660200bba8123f7ab04cb15c29.png

 

העיקר שיהיה איזה הפרדה במידה והמכשיר נופל עם המסך לרצפה. במצב כזה גם מגן מאלי אקפרס ב-10 שקל יעשה את העבודה. 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, davemustaine87 כתב:

העיקר שיהיה איזה הפרדה במידה והמכשיר נופל עם המסך לרצפה. במצב כזה גם מגן מאלי אקפרס ב-10 שקל יעשה את העבודה. 

צודק 110%. גם אני בדיעה הזו. מעולם לא רכשתי מגן "ממותג", אלא רק השטויות האלו בגרושים מעלי-כולל מהסמארטפון הראשון שלי (גלקסי דור 1) ואמשיך כך גם עם החדש שאקנה (כנראה) בקרוב. עושה את העבודה לחלוטין. כל עוד המכשיר נופל על המגן ולא על המסך (דהיינו, ההגבהה שדיברת עליה), הכל טוב. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

על ה-A55 יש לי מגן של Nillkin  עם כיסוי מחליק מעל המצלמה. פלסטיק די מאסיבי ובליטה של מילימטר סביב המסך. אחיזה מצויינת. החסרון - יחסית כבד. עלה 30 ש"ח אצל עלי.

אותו יצרן מספק גם מגיני מסך מצויינים.

אם אין לי אפשרות להמתין לחבילה מסין אני קונה בחנות מגן מסך (במחיר של בית מרקחת יקרן) ומשתמש,בכיסוי הכב שמיע עם המכשיר.

על ה-A55 יש לי מגן של Nillkin  עם כיסוי מחליק מעל המצלמה. פלסטיק די מאסיבי ובליטה של מילימטר סביב המסך. אחיזה מצויינת. החסרון - יחסית כבד. עלה 30 ש"ח אצל עלי.

אותו יצרן מספק גם מגיני מסך מצויינים.

אם אין לי אפשרות להמתין לחבילה מסין אני קונה בחנות מגן מסך (במחיר של בית מרקחת יקרן) ומשתמש בכיסוי הגב שמגיע עם המכשיר, ומזמין מגן לטעמי בזמני החופשי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, blackice כתב:

אז הייתה לי את ההגבהה הזו. והטלפון נפל. וחשבתי שהכיסוי יגן.

אבל אז הייתה אבן קטנה בדיוק בפינה של הטלפון...

לא הבנתי- יש כיסויים שמספקים גם הגנה למסך? דהיינו, שכבת "משהו" בין המסך לעולם החיצון? 

 

עדיין, מה שתיארת זה נשמע לי כמו פוקס של מזל נאחס. 

בזמן אחת האזעקות, מצאתי את עצמי מתחיל לרוץ למרחב מוגן (שהייתי די רחוק ממנו באיזור, אה, "בעייתי" מבחינת הרצון לטווח אותו שהיה גבוה). המכשיר עף לי מהנרתיק ונפל על האספלט (פעם ראשונה בחיי שהוא נופל על אספלט). לא קרה כלום. שאר הנפילות שלו גם נגמרו בלא כלום- אלו שאני גרמתי להן, מהגובה של היד שלי לרצפה, ואלו שהחתול גרם להן (מהסטנד שלו על המקלדת :LOL:). הטמבל מבהיל את עצמו כל פעם שהטלפון נופל, ולא לומד לקח :rofl:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 8 שעות, ברווז כתב:

צודק 110%. גם אני בדיעה הזו. מעולם לא רכשתי מגן "ממותג", אלא רק השטויות האלו בגרושים מעלי-כולל מהסמארטפון הראשון שלי (גלקסי דור 1) ואמשיך כך גם עם החדש שאקנה (כנראה) בקרוב. עושה את העבודה לחלוטין. כל עוד המכשיר נופל על המגן ולא על המסך (דהיינו, ההגבהה שדיברת עליה), הכל טוב. 

 

בגדול - על איכות משלמים, ויש הבדל בין מגני השקל וחצי למגינים שעולים 100 שקלים.

 

זו דעתי, והיא גם מוכחת בכל מיני drop tests.

 

 

פורסם

אני יכול להעיד שהs8 שלי נפל 3 קומות, תוך כדי שהוא נחבט כמה פעמים במעקה, הכיסוי של spigen קיבל כמה מעיכות, אבל הטלפון כמו חדש

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 21 שעות, yaniv572 כתב:

מקרה אחד שקרה לאדם אחד זו לא 'הוכחה' לפי שום קנה מידה

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 3.2.2025 בשעה 09:08, blackice כתב:

איך אין את הדבר החשוב הבא אחרי בחירת טלפון בשרשור? הכיסוי ומגן המסך...

 

התלבטתי בסוגיה דומה לפני כמה חודשים. בתום הדיון רכשתי את הנילקין שהוזכר פה והסתבר כמסורבל מדי (עד כדי כאבים ביד בגלל הפינות החדות) ועוד אחד רך ונעים, אבל לך תחבר אותו לאוטו עם מגנט... אז שניהם עלו ביחד חצי ממחירו של הספיגן שיגאל הזכיר, אבל עכשיו אני צריך להחליף ביניהם בהתאם לאופי השימוש וגם לא נוח לי לראות וידאו כי לאף אחד מהם אין רגלית נורמלית. בקיצור, השלמתי עם זה שהמבחר בשוק מוגבל וכעת אני מחכה לחשבון ההוצאות הבא שלי כדי לרכוש עוד ספיגן. החיים קצרים מדי בשביל לחיות אותם עם קייס לא ארגונומי.

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, falou כתב:

מקרה אחד שקרה לאדם אחד זו לא 'הוכחה' לפי שום קנה מידה

הוכחה היא drop test שמבצעים למגינים ממותגים, מה שאי אפשר להגיד כל מגינים רנדומליים מאליאקספרס.

 

שכל אחד יעשה מה שמתאים לו.

אני מאמין שעל מכשיר שעולה מעלה 4000 שקלים, עדיף לשים מגן איכותי 

  • אהבתי 1
פורסם

תמיד השתמשתי במגנים של Spigen ו- Otterbox. לאשתי יש אחד רנדומלי. לא יודע אם אחד מגן יותר טוב מהשני אבל מבחינת נוחיות/איכות חומרים יש הבדל. ולחסוך 50-70 ש"ח כאשר קונים מכשיר ב-3500-5000  ...

פורסם
בתאריך 4.2.2025 בשעה 01:19, sagibd95 כתב:

אני גם עם spigen שנים רבות על מגוון מכשירים, מעולם לא נשרט לי מכשיר.

מצטרף,אחלה סחורה,אפילו המחירים שלהם בארץ סבירים לעומת אמזון,בעיקר באייבורי\KSP

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני שעתיים, yaniv572 כתב:

הוכחה היא drop test שמבצעים למגינים ממותגים, מה שאי אפשר להגיד כל מגינים רנדומליים מאליאקספרס

 

כל מיני זו לא הוכחה. הוכחה זה, בתור התחלה, קישור. 

אחרי זה נראה מי מבצע ואיך ואפשר יהיה להחליט אם מה שהוא עושה הוא (1) אמין, יענו, לא משלמים לו על זה(2) קביל,יענו, שהבדיקה עצמה שווה משהו. 

 

אני מכיר אחד שעומד בקריטריונים האלו. 

לפני 45 דקות, mikyl כתב:

תמיד השתמשתי במגנים של Spigen ו- Otterbox. לאשתי יש אחד רנדומלי. לא יודע אם אחד מגן יותר טוב מהשני אבל מבחינת נוחיות/איכות חומרים יש הבדל. ולחסוך 50-70 ש"ח כאשר קונים מכשיר ב-3500-5000  ...

 

למה, במה הסיליקון של מותג יותר סליקוני מאחרים? 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, falou כתב:

קביל,יענו, שהבדיקה עצמה שווה משהו. 

 

זה מזכיר לי שהרבה פעמים אני מקבל פרסומת ביו טיוב על איזה אידיוט צעקני שזורק את האייפון שלו לגובה 4 מטר באמצע הרחוב, בשביל להוכיח כמה טוב הקייס שהוא מפרסם.

אוקיי, הוכחת שהוא טוב במבחן מגוחך של זריקה מ-4 מטר, מה זה מעיד על האפקטיביות של הקייס הזה לעומת קייסים אחרים בנפילות שסביר שיקרו לבנאדם רגיל? 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
×
×
  • תוכן חדש...