Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כתבת דבר על הצרכים שלה.

 

הרושם שלי הוא שמרבית המשתמשים יוכלו להסתפק ב-A5x העדכני - כעת A56 - שעולה כ-1800 ש"ח. היתרון העיקרישאני רואה למכשיר דגל הוא בצילום ובתוכנות הצילום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

לא כתבת דבר על הצרכים שלה.

 

הרושם שלי הוא שמרבית המשתמשים יוכלו להסתפק ב-A5x העדכני - כעת A56 - שעולה כ-1800 ש"ח. היתרון העיקרישאני רואה למכשיר דגל הוא בצילום ובתוכנות הצילום.

א. כתבתי צרכים.

ב. אני לא אוהב את ה A, יש לאבא שלי ולאחיין שלי, מעדיף בשבילה משהו יותר מתקדם, שירגיש יותר מהיר ורספונסיבי ועם מסך יותר בהיר.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם (נערך)

פספסתי את השורה. מתנצל.

 

בשביל ואטסאפ וגלישה אפשר להסתפק גם במכשיר של 1200 ש"ח. ההבדל במהירות באפליקציות האלה יהיה זניח.

 

את בהירות המסך אפשר לכוון ולקבל בהירות גבוהה - אפילו גבוהה מידי - גם במכשירי A. אני מניח שאמך געברה את גיל 45,  אז גם עוד חצי אינצ' בגודל המסך יכול להיות יתרון לראיה ללא משקפי קריאה.

 

היתרון העיקרי שאני רואה במכשירי S (ויתכן שיכריע מבחינתי בהחלפה הבאה) הוא המצלמה, בעיקר האפשרות לצלם ב-raw במצלמה הראשית. אבל זה אומר שאזקק למכשיר "פלוס" (המסך של ה-S הבסיסי לא מספק את העיניים שלי), שזו תוספת משמעותית למחיר (ולמשקל), אם כי, כמובן, שאיני יודע מה יהיו המידות, המשקל והמחיר של מכשירי שנת 26-27.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, `Infinity כתב:

לאמא שלי יש כבר כמה שנים טובות S20 FE והגיע הזמן להחליף אותו.

שימושים של וואטסאפ וגלישה בדפדפן.

 

בהתחלה חשבתי על S24FE - עולה בערך 2000 ש"ח ל 256 ג'יגה. ראיתי שהוא קצת כבד 213 גרם, אז פזלתי לכיוון של

S24+ שעולה בערך 2700 ש"ח.

עכשיו אני רואה ש S25+ עולה 3300 ש"ח וכולל תווי קניה בשופרסל של 400 ש"ח ואוזניות גלקסי באדס ב 299 ש"ח (שתכננתי לקנות בכל מקרה, אז חוסך לי בערך 200 ש"ח).

 

כלומר ה S25+ יוצא יותר משתלם.

מצד שני אני מרגיש שנפלתי למלכודת שיווקית שאני קונה מכשיר שהוא יותר יקר ב 1300 ש"ח ממנה שתכננתי להוציא, ולא בהכרח יהיה לו ערך נוסף עבורה.

 

אשמח לשמוע דעות.

 

 

נכון.

בחר גודל מסך שנוח לה ואל תשלם יותר מ-1500. רצוי להישאר בסמסונג, כי זה מה שהיא רגילה

לפני שעתיים, `Infinity כתב:

אני לא אוהב את ה A, יש לאבא שלי ולאחיין שלי, מעדיף בשבילה משהו יותר מתקדם, שירגיש יותר מהיר ורספונסיבי ועם מסך יותר בהיר.

 

אני חותך את ה... אם אתה תרגיש ״הבדל ברספונסיביות״ בשימוש שלה.

לגבי בהירות, נמדדת ב-nits ואפשר לדעת מהי בדיוק. גם המכשירים הזולים יותר של סמסונג יותר ממספיקים בקטגורה. בטח טוב בהרבה ממה שיש לה.

 

נ.ב. לא חותך את שלי, של חבר פורום אחר, לבחירתך.

  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, `Infinity כתב:

בהתחלה חשבתי על S24FE - עולה בערך 2000 ש"ח ל 256 ג'יגה. ראיתי שהוא קצת כבד 213 גרם, אז פזלתי לכיוון של

S24+ שעולה בערך 2700 ש"ח.

 

ההבדל ביניהם הוא 17 גרם... אני לא בטוח שזה הבדל מספיק גדול שיהיה אפשר אפילו להבדיל בין המכשירים. בטח למישהו מבוגר. 

 

לפני שעתיים, `Infinity כתב:

עכשיו אני רואה ש S25+ עולה 3300 ש"ח וכולל תווי קניה בשופרסל של 400 ש"ח ואוזניות גלקסי באדס ב 299 ש"ח (שתכננתי לקנות בכל מקרה, אז חוסך לי בערך 200 ש"ח).

 

איפה ראית את זה? 

ראיתי רק שמביאים תווים לשופרסל אבל ללא מבצע על האוזניות. 

 

פורסם

עכשיו אני מתייעץ...

האייפון SE 2022 של אבא, הסוללה (שמראש לא משהו) לא מספקת אותו יותר.

השימוש בסיסי ביותר.

להחליף לו מערכת הפעלה ולקנפג אנדרואיד מחדש וללמד אותו, לא בא לי, מה גם שהסינכרון עם האייפד הקשיש שלו זה יתרון גדול.

להחליף לו סוללה, במכשיר בין 4 עוד מעט, לא יודע אם כדאי (וגם כך היא לא משהו).

 

 

חשבתי לקנות אייפון 13 רגיל, אבל במחיר שלו כבר קונים 16e.

זה עדיין קצת יותר מדי כסף לשימוש אבל לא חושב שיש אלטרנטיבה אחרת, אם לא יורדים מאייפון.

 

רעיונות?

יש איזה מקום עם מוחדשים במחיר כדאי, למשל?

 

נ.ב. שתי טעויות אסטרטגיות עשיתי בחיים. (1) שלא העברתי אותם מאאוטלוק לג׳ימייל לפני שני עשורים (2) שלא העברתי אותם לאנדרואיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

 

ההבדל ביניהם הוא 17 גרם... אני לא בטוח שזה הבדל מספיק גדול שיהיה אפשר אפילו להבדיל בין המכשירים. בטח למישהו מבוגר. 

 

 

איפה ראית את זה? 

ראיתי רק שמביאים תווים לשופרסל אבל ללא מבצע על האוזניות. 

 

אז זהו, אחרי שעשיתי סקר שוק, מצאתי כמה אתרים שמוכרים את ה S25+ ב3300 ש"ח + תווי קניה של 400 ש"ח, ללא האוזניות (עולות שם 520 ש"ח).

בבאג המבצע של האוזניות מופיע וגם המבצע של התווים, אבל המחיר של המכשיר יותר יקר.

 

לפני 7 שעות, sperial כתב:

 

 

בשביל ואטסאפ וגלישה אפשר להסתפק גם במכשיר של 1200 ש"ח. ההבדל במהירות באפליקציות האלה יהיה זניח.

 

את בהירות המסך אפשר לכוון ולקבל בהירות גבוהה - אפילו גבוהה מידי - גם במכשירי A. אני מניח שאמך געברה את גיל 45,  אז גם עוד חצי אינצ' בגודל המסך יכול להיות יתרון לראיה ללא משקפי קריאה.

 

 

עשית השוואה מפרטים S24FE, A56 ו- S25+

1. לשלושתם יש אותו גודל מסך.

2. על פניו חוץ מהבדל במעבד ה FE וה A מציעים חבילה די זהה.

3. ה FE הכי כבד לכן נפסל.

4. ל 25+ יש 2 יתרונות משמעותיים - בהירות מסך הכי טובה וממדים קצת יותר קומפקטיים על אף גודל המסך הזהה.

5. בקיצור אחרי שצמצמתי אפשרויות (פסלתי S24+ ו S24FE), נשארתי עם:

S25+ שעולה 2900 ש"ח בקיזוז תווי הקניה.

A56 שעולה 1600 ש"ח. 

 

נראה שה A זה הבחירה ההגיונית.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity
  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

להחליף לו סוללה, במכשיר בין 4 עוד מעט, לא יודע אם כדאי (וגם כך היא לא משהו).

 

היופי במכשירי אייפון שבגלל שהשרידות שלהם טובה, יש שוק מאוד גדול לסוללות סיניות שלא נופלות באיכות שלנם מהסוללות המקוריות(לפחות לפי מבחני זמן סוללה ביו טיוב). אם זה היה מספק אותו, אז לגמרי הייתי הולך על זה. 4 שנים בשביל אייפון זה תקופת  הרצה, אני מכיר מישהי שעדיין יש לה אייפון X בן 7  שמתפקד יפה מאוד, והוחלף רק בגלל שהמצלמה תחת לעומת מכשירים מודרנים. 

 

לפני שעה, falou כתב:

 

חשבתי לקנות אייפון 13 רגיל, אבל במחיר שלו כבר קונים 16e.

 

אם כבר מגיעים למחוזות המחירים האלה אז כן, אין מה לחפש משהו שהוא לא 15 או 16E. וכניראה בשביל השימושים שלו 16E יהיה אחלה ועם הסוללה שלו כניראה יחזיק לו להרבה זמן. 

פורסם

מרבית המשפחה שלי מסתובבת עם ה-A5x שהיה מעודכן בעת הרכישה. גם לדור הצעיר, עם המשחקים הדי מטופשים שלו, לא חסר כלום. האחד שמחזיק S23 בחר בו בגלל המצלמה. מה שחסר לי ב-A54 (וגם לא קריטי כיום כיוון שתדירות הנסיעותשלי ירדה) הוא eSIM, אבל החל מ-A55  הוא קיים גם בסדרה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

עכשיו אני מתייעץ...

האייפון SE 2022 של אבא, הסוללה (שמראש לא משהו) לא מספקת אותו יותר.

השימוש בסיסי ביותר.

להחליף לו מערכת הפעלה ולקנפג אנדרואיד מחדש וללמד אותו, לא בא לי, מה גם שהסינכרון עם האייפד הקשיש שלו זה יתרון גדול.

להחליף לו סוללה, במכשיר בין 4 עוד מעט, לא יודע אם כדאי (וגם כך היא לא משהו).

 

 

חשבתי לקנות אייפון 13 רגיל, אבל במחיר שלו כבר קונים 16e.

זה עדיין קצת יותר מדי כסף לשימוש אבל לא חושב שיש אלטרנטיבה אחרת, אם לא יורדים מאייפון.

 

רעיונות?

יש איזה מקום עם מוחדשים במחיר כדאי, למשל?

 

נ.ב. שתי טעויות אסטרטגיות עשיתי בחיים. (1) שלא העברתי אותם מאאוטלוק לג׳ימייל לפני שני עשורים (2) שלא העברתי אותם לאנדרואיד.

13 רגיל עולה 2000 שח ומטה, איפה יש 16e במחיר דומה? 

בכל מקרה לא בטוח כמה כדאי 13. הפלטפורמה די זהה ל se 2022 ואורך החיים הצפוי דומה, למרות ש 2028 זה עוד שלוש שנים שזה לא מעט.

 

בכל מקרה, מה שלא תבחר - אני בשוק ל 2022 se במצב סביר כי אפל המעצבנים לא מאפשרים להגדיר שעון apple watch לילדים בלי שיהיה לך אייפון.

פורסם
לפני 19 דקות, `Infinity כתב:

3. ה FE הכי כבד לכן נפסל.

 

 

חייב להגיד שזו סיבה מצחיקה. ההבדל במשקל בין A56 ל-S24 FE הוא 15 גרם...

תעשה ניסוי, קח את הפלאפון שלך , תסגור את העיניים ותבקש שישימו לך סוללת AAA על המכשיר, (היא שוקלת 12 גרם) האם בכלל תשים לב להבדל?

אני אישית עשיתי את זה,ולא הצלחתי להרגיש הבדל עם ובלי הסוללת AAA .  

 

חבל שתפסול מכשיר על סיבה כול כך איזוטרית. אבל בכול מקרה עניין שלך, ויותר לא אדבר על הנושא הזה. 

פורסם
לפני 1 דקה, davemustaine87 כתב:

 

חייב להגיד שזו סיבה מצחיקה. ההבדל במשקל בין A56 ל-S24 FE הוא 15 גרם...

תעשה ניסוי, קח את הפלאפון שלך , תסגור את העיניים ותבקש שישימו לך סוללת AAA על המכשיר, (היא שוקלת 12 גרם) האם בכלל תשים לב להבדל?

אני אישית עשיתי את זה,ולא הצלחתי להרגיש הבדל עם ובלי הסוללת AAA .  

 

חבל שתפסול מכשיר על סיבה כול כך איזוטרית. אבל בכול מקרה עניין שלך, ויותר לא אדבר על הנושא הזה. 

אולי לי ולך הבדל של 15 גרם לא יהיה קריטי.

עבור אישה בת 70 אני חושב שכן יש משמעות. הוא שוקל אפילו יותר מה S20FE שיש לה היום.

אני יודע בוודאות שלמרות שההבדל מינורי, דבר ראשון היא תחזיק את שני הטלפונים ביד ותגיד לי על החדש שהוא כבד.

 

כך או כך, גם אם נשים בצד את עניין המשקל, הוא לא מציע יתרונות משמעותיים בהשוואה ל A56 שיותר זול ממנו ויותר חדיש (ועם גרסת אנדרואיד יותר עדכנית).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

לגבי המשקל - אני לא צעיר בהרבה מאימך, ואני אומר לך שהוא חסר משמעות. בכלל היכולת האנושית לאמוד מידות ומשקלות אינה טובה .

 

אז אם אין לך 1,500 ש״ח מיותרים כדי לקנות תכונות לא חיוניות ה-A56 הוא כנראה הבחירה הנכונה. אולי אפילו הוא קצת overshoot..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני עם a55 כבר חצי שנה.

החסרון היחיד - גודל ומשקל.

חיפשתי סמסונג עם הסוללה הכי גדולה שאפשר ולכן בחרתי אותו.

בהירות מסך מצויינת. גם בשמש ישירה רואים פצצה.

מהיר לכל השימושים הרגילים.

מצלמה טובה מאוד למעט צילומי לילה שקצת יותר בעייתי.

במחיר שהוא עלה - 1000 שח באילת, לא רואה משהו שמתקרב ל vfm שלו מבחינתי.

סוללה מחזיקה עד אמצע הלילה ללא טעינה, עם המון שעות מסך, וויז ויוטיוב. 

לדעתי מכשיר מעולה בטווחי המחירים האלה.

מה שכן, הוא גדול וכבד. צריך להתרגל. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...