Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אבנטי מה שכתבתה.  אולי דרך האפליקציה. זה יותר טוב.

לי יש אותה בעיה. כתב קטן. אז לפעמים מגדיל אם האצבעות.

זה לא נח. אבל אני עקשן. לא להרכיב משקפיים.

לפעמים נותן לYNET. להקריא.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לא מעוניין להוריד אפליקציה של אתרי חדשות למיניהן, קורא מהדפדפן עצמו. 

ואני עם משקפיים בכל מקרה (בקרוב אבדוק אם המספר השתנה או לא). 

בתאריך 10.9.2022 בשעה 05:20, save כתב:

אמריקאים... לך תבין...למכור לך מכשיר עם הקלטת שיחות זה בעייתי אבל למכור לך אקדח זה בסדר גמור. 

רק עכשיו נתקלתי בפנינה הזו. 

רעיון לסטארטאפ, אקדח שמקליט שיחות.

מישהו רוצה להרים את הכפפה? מבקש רק 2% על הרעיון :LOL:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 27.1.2025 בשעה 11:18, ברווז כתב:

מצאתי את עצמי מגדיל קצת- בקטנה- רק כדי לראות קצת יותר טוב. רק זה כבר גרם לי לצורך להסיט את המסך מצד לצד... 

כי כנראה אתה סתם עושה זום עם האצבעות. 

תשנה את גודל הפונטים דרך תפריט Accessibility או משהו בסגנון בהגדרות של הדפדפן. 

  • מעניין 1
פורסם

אני מעדיף בשלב זה להגדיל את המכשיר :LOL: שכמו שציינתי כבר בן 6+ ועם באגים.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא הצלחתי להבין עם איזה מכשיר אתה, אבל כדי לגלוש בכל טלפון כמו שצריך כדאי להתקין אפליקציה ייעודית לאתר המבוקש. אם אתה מחפש מחליף לנייד שלך, תציין מה חשוב לך ומה התקציב שלך ואם רצוי  של אפל או השאר.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אתה רציני? אני בטוח מבקר ביותר מ-100 אתרים בשבוע. אין לי מושג בכמה בחודש. צריך להתקין אפליקציה ייעודית לכול אחד???

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 16 שעות, Michazzz כתב:

אבל כדי לגלוש בכל טלפון כמו שצריך כדאי להתקין אפליקציה ייעודית לאתר המבוקש

מה זה השטות הזה?

פורסם

זה לא שטות ואין צורך להגיב ככה. אם רוצים לראות אתר אינטרנט בצורה אופטימלית, מותאם למכשיר ולגודל המסך צריך להתקין אפליקציה מותאמת. אם זה לאתר חד פעמי אז זה לא רלוונטי, אבל לצפייה ב YNET וב N12 לדוגמא - ההבדל הוא מהותי. 

מה ההבדל בין אתר אינטרנט לאפליקציה לנייד? - מכללת סולו - לימודי עיצוב גרפי - גרפיקה להייטק אונליין

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 18 שעות, Michazzz כתב:

לא הצלחתי להבין עם איזה מכשיר אתה, אבל כדי לגלוש בכל טלפון כמו שצריך כדאי להתקין אפליקציה ייעודית לאתר המבוקש. 

אני גולש קז'ואלי באתרים ספציפיים מאד דרך הנייד. אני לא מתכוון להתקין אפליקציה עבורם.

 

בנוגע למכשיר, תקציב ושות-כבר ציינתי את כל הפרטים הללו קודם. 

 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 28.1.2025 בשעה 10:34, ברווז כתב:

מה? לא הבנתי...

במספר דפדפנים בנייד יש אפשרות שהדפדפן יתחפש למחשב. זה שימושי מאד כאשר ההתאמה לנייד היא לא טובה, והאתר רוצה לגרור אותך להשתמש באפליקציה שלהם. החסרון הוא שזה מצריך אותך לטייל ברוחב של הדף.

ככה מדליקים את זה בפיירפוקס.

 

2021-11-14-11-39-14-49dd1b.png

  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 30.1.2025 בשעה 08:28, Michazzz כתב:

זה לא שטות ואין צורך להגיב ככה. אם רוצים לראות אתר אינטרנט בצורה אופטימלית, מותאם למכשיר ולגודל המסך צריך להתקין אפליקציה מותאמת. אם זה לאתר חד פעמי אז זה לא רלוונטי, אבל לצפייה ב YNET וב N12 לדוגמא - ההבדל הוא מהותי. 

מה ההבדל בין אתר אינטרנט לאפליקציה לנייד? - מכללת סולו - לימודי עיצוב גרפי - גרפיקה להייטק אונליין

 

התקנתי פעם ל-WALLA ולא מצאתי שום יתרון. יש לי היום אפליקציה 1 וכל פעם אני שואל את עצמי מחדש למה אני צריך אותה. לפעמים נכנס דרך CHROME ולפעמים דרך אפליקציה. גולש בכל שאר האתרים דרך דפדפן בלי שום בעיה.

פורסם (נערך)

איך אין את הדבר החשוב הבא אחרי בחירת טלפון בשרשור? הכיסוי ומגן המסך...

 

אז רכשתי את ה- S25+ (אחרי שהייתי כ- 8 שנים עם ה- S9+). הוא אמור להגיע אליו בשבוע~שבועיים הקרובים.

(למי ששואל, רכשתי מהייטקזון בגלל ההחזר, שבו אשתמש ברכישה הבאה שלי)

אבל מכיוון שבפעם האחרונה שקניתי סלולרי, הייתה לפני 8 שנים, אין לי מושג איזה מגן מסך וכיסוי כדאי/מומלץ לקנות.

אני מחפש משהו שלא יהיה עבה מדי ולא יעלה כמו המכשיר עצמו...

*** עריכה ***

ב- S9+ היה לי כיסוי של Spigen.

עריכה אחרונה על ידי blackice
הוספת הערה
פורסם

spigen מעולה לכל הסמסונגים. היה לי אחד על S8 ועכשיו יש לי אחד על S22 ultra. אני אוהב את הכיסוי עם הרגלית.. מאוד נח לצפיה בוידיאו

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...