Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

מכשירים בי באחריות סאני מקבלים שתי שנות אחריות,

 

מאיפה הבאת את זה? 

אחריות של סאני היא תמיד שנה. אף פעם לא ראיתי אחרת, כולל גם עם ה-S25. 

לפני שעתיים, sperial כתב:

ויש להם הציוד לאיטום בסיום התיקון. מעבדות מקבילות נותנות אחריות לשנה אחת וללא האיטום.

 

למי אכפת? מתי אי פעם, בהנחה ולא קנית מאיזה חנות מפוקפקפת בזאפ, היית צריך אחריות יצרן בשנה הראשונה ? 

המכשירים האלה אמינים מאוד. הכשל היחיד בהם בדרך כלל זה בסוללה, והוא קורה אחרי שנתיים, ולא מכוסה באחריות ממילא. 

פורסם
בתאריך 23.1.2025 בשעה 19:54, falou כתב:

זה לחלוטין לא משהו שאפשר להתרגל אליו. זה מציק תמידית והמסך שיש לי עכשיו קצת גדול מדי, וזה כל הזמן מעצבן 

 

בתאריך 24.1.2025 בשעה 14:02, mikyl כתב:

גודל של מסך זה עניין סובייקטיבי ואישי לחלוטין. לפני הרבה שנים עברתי מטלפון קטן ל-Note ומאז רק את ה-S+.

יש כאלו שקל להם להתרגל, כאלו שקשה להם וכאלו שלא יתרגלו. 

זה מאד סובייקטיבי. 

לי לא תהיה בעייה ואני אפילו מעדיף מסך טיפה יותר גדול ממה שיש לי. יותר קל לקרוא... אני מזדקן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 21.1.2025 בשעה 22:36, sperial כתב:

אגב, כל מי שעובר את גיל 40-45 ומתחיל להרגיש את הקושי למקד את הראיה במרחק קריאה יברך על כל מילימטר במידות המסך

 

שוב, לא נכון. לא כל מי. 

ואפשר פשוט להגדיל פונט

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

התחדשתי באייפון 16 פרו אחרי 5 שנים עם אייפון 12 שנקנה בינואר 2020. האייפון נקנה באילת. המעבר לא כזה ניכר חוץ מהאיכות מסך והריפרש רייט של המסך. (120hz)

מכרתי את האייפון 12 64gb שלי לאיזה טכנאי טלפונים  דרך המרקט פלייס בפייסבוק, היה לו 79 אחוז בריאות סוללה והוא נשמר במצב מעולה. נמכר ב500 שקלים כי לא היה לי כוח להתעסק יותר מידי במכירה. (כמעט כולם מפרסמים ב700 +) בסך הכל מרוצה. 

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

ניסיתי להגדיל את הפונט, לי זה גורר צורך בלהסיט את המסך מצד לצד כשאני קורא חדשות למשל. לא כיף, ובמצב אופקי זה מאד לא נוח לשימוש וקריאה. 

סובייקטיבי וחצי... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 7 דקות, ברווז כתב:

ניסיתי להגדיל את הפונט, לי זה גורר צורך בלהסיט את המסך מצד לצד כשאני קורא חדשות למשל. לא כיף, ובמצב אופקי זה מאד לא נוח לשימוש וקריאה. 

סובייקטיבי וחצי... 

זה כבר תלוי כמה אתה מגדיל. 

אני לא משתמש בסלולרי לקריאה אינטנסיבית. הוא יותר Organiser וסטרימר. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

זה כבר תלוי כמה אתה מגדיל. 

למה אתה מצטט את כל ההודעה שמעליך? לא יפה. 

 

מצאתי את עצמי מגדיל קצת- בקטנה- רק כדי לראות קצת יותר טוב. רק זה כבר גרם לי לצורך להסיט את המסך מצד לצד... 

הראייה שלי מתחילה לעשות צרות בגילי. בתקופת המלחמה העצימה בצפון, מצאתי את עצמי הרבה מאד בתוך YNET בנייד. 

גם אני לא משתמש בו ביום-יום, ברגיל, לקריאה אינטנסיבית- אבל יכול להיות נחמד שכשאני צריך כבר לקרוא משהו, קל לי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, ברווז כתב:

ניסיתי להגדיל את הפונט, לי זה גורר צורך בלהסיט את המסך מצד לצד כשאני קורא חדשות למשל. לא כיף, ובמצב אופקי זה מאד לא נוח לשימוש וקריאה. 

סובייקטיבי וחצי... 

 

כניראה זה משהו אופייני למכשיר ישן או דפדפן שכבר מזמן לא התעדכן. דפדפנים מודרנים( לפחות זה ככה ב-

כרום, ספארי, ואדג')  מתאימים לך את הגודל של המסך בהתאם לפונט ככה שלא תצטרך להסיט את המסך ימינה ושמאלה מקסימום תצטרך לגלול יותר למטה, אבל זה משמעותית נוח יותר. 

 

לפני 3 שעות, Rongaflugen כתב:

התחדשתי באייפון 16 פרו אחרי 5 שנים עם אייפון 12 שנקנה בינואר 2020. האייפון נקנה באילת. המעבר לא כזה ניכר חוץ מהאיכות מסך והריפרש רייט של המסך. (120hz)

 

 

איך הסוללה שלו לעומת המכשיר הקודם? 

פורסם

אני לא power user בשום צורה , המכשיר הקודם כשהיה חדש היה מספיק לי ליום שלם (כולל פה ושם פודקאסטים ושימוש באפל מוזיוק לשעה וחצי)

ה-16 פרו מספיק לי ליום וחצי כרגע באותו תנאיי שימוש. שימוש קל בוואטסאפ אפל מיוזיק ופייסבוק.

  • רעיון טוב! 1

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
לפני 5 שעות, ברווז כתב:

מצאתי את עצמי הרבה מאד בתוך YNET בנייד

עושה רושם שהבעיה שלך היא לא ראיה או גודל פונט.

תחליף ספק תוכן.

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 13 שעות, אורי מ. כתב:

תחליף ספק תוכן.

עברתי ל YNET מוואלה... :rofl:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם יש לך את הבעיה בטמקא אתה מסתכל אולי באתר desktop? 

  • לא הבנתי... 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה? לא הבנתי...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

התכוון. לאתר בגרסת מחשב. ולא דרך האפליקציה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

כתבתי בפירוש, שאת הבעייה יש לי בגלישה בטלפון. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...