Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש הבדל משמעותי בין סמסונג A35 לבין A55?

המכשיר מיועד להחליף את A33 הלא כל כך מוצלח לדעתי ( בעיקר עם מעבד איטי ועם מצלמה לא להיט).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

למעשה כבר די הרבה שנים לא נמכרים בארץ מכשירים שאינם תומכי דור 4 (ובהמשך 5), ואני מניח שגם לא תמצא כאלה.

לך לחנויות המגזר החרדי (וזו גם הסיבה שהכל מתעכב)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אני מניח שחבר פורום אינטרנטי אינו מגביל עצמו לדורות 2-3, ולפחות מבחינת התקנות כבר קרוב לשנתיים אסור לשווק מכשירים כאלה. אפילו לחם שלי יש איזה מכשיר send-end ייעודי ל״גיל הזהב״   שהוא דור 4. וקוריוז - יש לי בבית 2-3 מכשירי דור  2 כולל כרטיסי סים דור 2  שפעם בשנה אני מפעיל כדי לשמור את המספר חי, הם בהחלט מתפקדים.

 

אבל מי יודע מה מתרחש במדינה בתוך מדינה. אלה עושים מה בראש שלהם. בעצם, לא בראש שלהם אלא בראש של הרבנים שלהם. ואנחנו משלמים (ספקי הסלולר נאלצים לתת קשב טכני וכלכלי לרשתות העתיקות על חשבון המתקדמות)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

למזלי אני לא רואה כבר הרבה זמן תגובות של ספיראל, אבל בזכות הציטוט שלך שמתי לב שהוא כרגיל שלף תגובה מהמותן שבכלל לא קשורה לשאלה.

 

שואל שוב את חברי הפורום הנכבדים (למעט ספיראל) - האם מכשירים שאינם נתמכים ב VOLTE שכן אלו חייבים לעבור רישום פורמלי ימשיכו לעבוד גם לאחר ביצוע שלב ג' בתכנית?

 

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מהם ״מכשירים שאינם נתמכים ב-VoLTE״? אם המכשיר שלך תומך בתכונה - והיא סטנדרטית לגמרי - אינו מופיע ברשימה של חברת הסלולר, ואינך מצליח להתחבר לשירות מסיבה זו,  שיחה של 30 שניות למוקד השירות תפתור את הבעיה. זה הניסיון כאשר ה-VoLTE היה בגדר חידוש, והוא מזמן אינו כזה. יש הטוענים שמספיק שהסים היה פעם בתוך מכשיר תומך VoLTE והשירות הופעל כדי שישאר לעד.

בוא, ספר לנו איזה מכשיר אקזוטי אתה רוצה לקנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, vladclar כתב:

האם יש הבדל משמעותי בין סמסונג A35 לבין A55?

המכשיר מיועד להחליף את A33 הלא כל כך מוצלח לדעתי ( בעיקר עם מעבד איטי ועם מצלמה לא להיט).

 

לא הבדל מהותי, אבל יש דברים קטנים(או גדולים, תלוי מה חשוב לך) שמצטברים. 

המעבד של ה-A55 קצת מהיר וחסכוני בסוללה לעומת ה-A35(סביב ה-15 אחוז בשניהם) 

A55 תומך ב-eSIM 

 

הפער במחיר בניהם הוא סביב ה- 200 שקל, לדעתי בפער מחיר כזה אין מה להלבט, והייתי הולך על ה-A55

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, Muzic4Ever כתב:

שואל שוב את חברי הפורום הנכבדים (למעט ספיראל) - האם מכשירים שאינם נתמכים ב VOLTE שכן אלו חייבים לעבור רישום פורמלי ימשיכו לעבוד גם לאחר ביצוע שלב ג' בתכנית?

 

לא צריך רישום פורמלי בהגדרתו כרישום פורמלי. זה כסת''ח כדי למנוע בעיות.

השאלה שלך כללית מידי, אתה צריך להיות יותר ספציפי. למשל גלקסי או אייפון מחול בסבירות מאד מאד גבוהה יעבדו, ולעומתם פיקסל יהיה יותר בעייתי ואני לא בטוח איפה המצב עומד היום. זה לא כי הפיקסל לא נמכר בארץ, אלא כי גוגל ממש נוקשים עם תאימות volte מסיבה לא ברורה.

בקיצור, תן דגם מכשיר ותקווה שמישהו פה יודע באופן ספציפי.


תחשוב שתיירים שמגיעים לארץ, לא משנה מאיפה, צריכים את האופציה לבצע שיחות טלפון.

לא רואה סיטואציה שבה בישראל יסגרו את רשת דור 3 לפני ארה"ב וחלקים מאירופה, וכשזה יקרה, אני מקווה שvolte כבר יהיה סיפור ישן שיש איתו 0 בעיות תאימות. אנחנו מתקרבים לשם, אבל עוד לא שם ולכן השאלה שלך לגמרי במקום :)

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
פורסם (נערך)

A55 תומך בeSim ?! אני בשוק ! פעם ראשונה שאני שומע על מכשיר מסדרה A (כלומר לא S ולא FLIP לסוגיו) שנותן פונקציה כזו. בטח גם נתנו לו תו מחיר פרימיום של 2000 ש"ח.

שאלה לבעלי סמסונג: ראיתי אצל חבר s24 כאשר ה esim עובד , הסים במגירה מושבת ולהיפך. אין להם dual sim אמיתי ?!

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

זה בדיוק הנושא, אייפון לצורך העניין כן רשום בארץ ע"י היבואנים הרשמיים כך שכל עוד תייבא את אותו קוד דגם אפילו באופן פרטי הוא יתמוך ב VoLTE ויעבוד כרגיל.

כנ"ל לגבי גלקסי למינהם שיאומי וכו'.

השאלה היא מה קורה לדוגמא אם אייבא מכשיר של סמארטפון של מוטורלה שאינו משווק בארץ כלל וללא יבואן רשמי. איך הוא יתנהג בסוף שנת 2025 ללא תמיכה ב VoLTE?

 

אגב, להבנתי פיקבלים למינהם יהיו באותה בעיה כי גם להם אין יבואן רשמי בארץ שידאג להסדיר את הנושא.

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

מכשיר כזה של מוטורלה ימשיך לעבוד בארץ גם אחרי 2025. שוב בגלל העניין עם החרדים. יעבוד עם LTE אבל בלי voLTE

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אז זהו, אם הבנתי נכון - כנראה שלא.

רק מכשירים תומכי VoLTE ימשיכו להיתמך.

אבל מעדיף להיות בטוח בשביל לא להיתקע עם המכשיר בעוד שנה.

https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/support/support/closing2-3/#:~:text=למה סוגרים את רשת דור,על גבי רשת דור 2.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

@save אחד הבנים שלי קנה לפני שבועיים A55, עלה 1,700 ש״ח, יבוא רשמי באייבורי. זה סדר גודל המחיר בכל מקום.
לגבי dual SIM בסמסונגים - הוא אמיתי. סים אחד פיזי והאחר אתה יכול לבחור בין פיזי ל-eSIM. במגש אתה יכול להכניס כרטיס זכרון במקום SIM 2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, save כתב:

שאלה לבעלי סמסונג: ראיתי אצל חבר s24 כאשר ה esim עובד , הסים במגירה מושבת ולהיפך. אין להם dual sim אמיתי ?

כן.

במגרה של הסים יש מקום ל2 כרטיסי סים. 

סים מספר 1 תמיד רק פיזי. 

סים מספר 2 יכול להיות פיזי או esim. כלומר כאשר esim עובד אז sim2 לא עובד וההפך. 

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 23.10.2024 בשעה 15:30, sperial כתב:

אחד הבנים שלי קנה לפני שבועיים A55, עלה 1,700 ש״ח, יבוא רשמי באייבורי. זה סדר גודל המחיר בכל מקום.

מסתמן שגם אני לקראת רכישת מכשיר כזה. 

לפני המחיר אני מניח שמדובר ב256GB (?). 

ההפרש בין ה128 ל256, הוא בערך 300-400₪, האם יש סיבה טובה לא לרכוש את ה128 ולהוסיף כרטיס זיכרון?

×
×
  • תוכן חדש...