Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 19.5.2024 בשעה 08:00, mrmiki1234 כתב:

סמסונג S23, יחסית חדש.. נתקע הרבה בווטצאפ. האם להחליף רום (זה לא יבואן רשמי) יכול לעזור?

כבר מחקתי והתקנתי את הווטצאפ וללא יותר מדי תועלת

 

לא

זה באג בוואטספ, אין קשר למערכת הפעלה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי כניראה הלך לי המסך באייפון 12 מיני שלי. עלות תיקון משוערת סביב ה-1000 שקל, וזה גורם לי כבר להתעניין במכשיר חדש. 

הבעיה הגדולה שאני רוצה רק טלפון קומפקטי ולא מעוניין להתפשר בעניין הזה. גלקסי S24 למשל הוא לא קומפקטי מספיק. וזה משאיר אופציות מאוד מצומצמות: 

 

אסוס זנפון 9,10- בקושי ניתנים לקניה, והמעט שכן אפשרי למצוא, הם נמכרים במחירים אבסורדים. 

 

אייפון 12,13 מיני- אחלה מכשירים, אבל גם יקרים- המחיר שלהם כמעט לא זז מאז שקניתי את שלי לפני שנתיים וחצי עם אחריות יבואן רשמי , רק שעכשיו הם מיושנים יותר בשנתיים וחצי, וגם כניראה מה שניתן לקנות זה כול מיני שיקוצים מוזרים שלא יודע מאיזה חור ייבאו אותם. לא בטוח שאני רוצה להתעסק עם זה.

 

אייפון SE 3. - המון סיבות למה לא, מעט סיבות למה כן. 

 

לאור המבחר הלא קיים, הנטיה שלי היא לתקן את המכשיר הקיים( 1000-1500 שקל- כי גם הסוללה צריכה כבר החלפה). 

מה הייתם עושים ? האם יש אופציה שלא חשבתי עליה? 

 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, davemustaine87 כתב:

מה הייתם עושים ? האם יש אופציה שלא חשבתי עליה

 

מבין שהמוצר שאני רוצה בתקציב שאני רוצה לא קיים ובוחר מאופציות שיש לא מאופציות שאין... 

קנה 13 מיני, כי סביר שזה הסמארטפון הממש קטן האחרון שיהיה לך

לפני 6 שעות, דובצע כתב:

קניתי 13 מיני עם 100% בריאות סוללה במצב שמור מאוד 2100 שח 

תשב על הלוח תמצא משו

 

יש חדש ב-2300

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 9 שעות, davemustaine87 כתב:

היי כניראה הלך לי המסך באייפון 12 מיני שלי. עלות תיקון משוערת סביב ה-1000 שקל, וזה גורם לי כבר להתעניין במכשיר חדש. 

הבעיה הגדולה שאני רוצה רק טלפון קומפקטי ולא מעוניין להתפשר בעניין הזה. גלקסי S24 למשל הוא לא קומפקטי מספיק. וזה משאיר אופציות מאוד מצומצמות: 

 

אסוס זנפון 9,10- בקושי ניתנים לקניה, והמעט שכן אפשרי למצוא, הם נמכרים במחירים אבסורדים. 

 

אייפון 12,13 מיני- אחלה מכשירים, אבל גם יקרים- המחיר שלהם כמעט לא זז מאז שקניתי את שלי לפני שנתיים וחצי עם אחריות יבואן רשמי , רק שעכשיו הם מיושנים יותר בשנתיים וחצי, וגם כניראה מה שניתן לקנות זה כול מיני שיקוצים מוזרים שלא יודע מאיזה חור ייבאו אותם. לא בטוח שאני רוצה להתעסק עם זה.

 

אייפון SE 3. - המון סיבות למה לא, מעט סיבות למה כן. 

 

לאור המבחר הלא קיים, הנטיה שלי היא לתקן את המכשיר הקיים( 1000-1500 שקל- כי גם הסוללה צריכה כבר החלפה). 

מה הייתם עושים ? האם יש אופציה שלא חשבתי עליה? 

 

 

 

 

מאחר והצגת מכשירי אנדרואיד כאופציה, תבדוק אם אתה יכול לחיות עם המגבלות של ה-PIXEL 8A, בעיקר מבחינת תדרי דור 5.

מכשיר מצוין, קומפטי (מסך 6.1) ומחיר מאוד סביר טיפה יותר מעלות התיקון שאתה מעריך לאייפון 12 מיני (https://www.gomobile.co.il/items/7082377-Google-Pixel-8a-128GB-8GB-RAM) או (https://ksp.co.il/web/item/308174).

פורסם
לפני שעה, דובצע כתב:

ביכלל.

איפה מוכרים ככה?

 

ביום ראשון קפוץ לסופר וקנה גוגל חיפוש במבצע. שם יש. 

לפני 12 דקות, ay115 כתב:

 

מאחר והצגת מכשירי אנדרואיד כאופציה, תבדוק אם אתה יכול לחיות עם המגבלות של ה-PIXEL 8A, בעיקר מבחינת תדרי דור 5.

מכשיר מצוין, קומפטי (מסך 6.1) ומחיר מאוד סביר טיפה יותר מעלות התיקון שאתה מעריך לאייפון 12 מיני (https://www.gomobile.co.il/items/7082377-Google-Pixel-8a-128GB-8GB-RAM) או (https://ksp.co.il/web/item/308174).

 

לא בגודל שהוא מחפש

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...