Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה או זה או זה.

 

או הסמסונג שיהיה פחות טוב במשחקים וחיי סוללה

או הפוקו שמגיע עם תמיכה בתומכי אויבינו והימור על רוגלה סינית

 

טאבלטים הם חיה אחרת אין מה להכניס אותם לתמונה. הפוקו מכשיר נפוץ של יצרן גלובאלי גדול.

פורסם

סמסונג S23, יחסית חדש.. נתקע הרבה בווטצאפ. האם להחליף רום (זה לא יבואן רשמי) יכול לעזור?

כבר מחקתי והתקנתי את הווטצאפ וללא יותר מדי תועלת

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום לכולם.

מחליף מכשיר לאחר יותר מ-5-6 שנים (סמסונג S9)

אני חושב שננעלתי על S24 הרגיל בנפח הגדול יותר של 256GB (וחבל שאין חריץ להרחבת זיכרון ע"י כרטיס נפרד)

 

הבנתי שיש מכשירים שאין אפשרות להקליט בהם שיחות,

האם יש בעיה בהקלטת שיחות ב-S24 וזה מצריך מכשיר מיבואן רשמי או שגם מיבואן מקביל זה אפשרי?

 

הייתי שמח לקבל המלצה מאילו מקומות לקנות את המכשיר?

(אם מדובר באותם המחירים, אז אולי יש הטבות/מתנות וכו')

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם (נערך)

עניין ההקלטות מאוד דינמי עם שינויי מדיניות באנדרויד ואצל יצרנים אחרים. ושונה ממקום למקום.

 

אני לא יודע מה המצב כעת אבל אתן לך סיכום של מה שהיה לפני כשנה וחצי שנתיים שיעזור לך אני מקווה.

 

עד לפני שלוש ארבע שנים בערך כל היצרנים הסיניים אפשרו הקלטות שיחה ורוב הסמסונגים והאנדרואידים. בין עם מקליט מובנה ובין עם אפלקציית צד ג. ואז התחילו שינויים שגרמו לכך שהיו טלפונים שיכלו להקליט הפסיקו (גם עם אפלקציית צד ג) מרגע שקיבלו עדכון.

 

ולאט לאט נעלמו טלפונים עם מקליט מובנה ויותר ויותר לא אפשרו התקנת מקליט צד ג.

 

לפני שנתיים כשקניתי הטלפונים היחידים בארץ שהובטחה בהם הקלטה בעת הרכישה וגם לאחר עדכונים היו של סמסונג מהיבואן הרשמי ורק אלו שהוא התחייב לכך ספציפית והיתה על האריזה מדבקה שכתוב עליה "מובטחת הקלטת שיחות" (או משהו כזה)

נאמר לי שמכשירים אלו גם ימשיכו להקליט לאחר עדכונים עתידיים.

 

נכון שהיו עדיין סיניים, בעיקר שיאומי, שאפשרו להקליט. אבל אני לדוגמא נפלתי על אחד שהקליט אבל אחרי העדכון הראשון הפסיק... וחלק לא הקליטו בכלל אחרי שנים שכל מכשיר סיני הקליט

 

לא יודע מה השתנה מאז אבל זה אולי יעזור לך. בגדול כנראה עדיין סמסונג מהיבואן הרשמי זה הכיוון הנכון. תשאל בחנויות.

אני חושב שמאז יש הקלה מסויימת בתחום וייתכן שהקשיים שהיו לי כבר פחות רלוונטיים היום

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם

היי לכולם

התחדשתי בs23 ואני קצת מאותגר טכנולוגית 

מישהו יכול להסביר לי איך אני מפעיל רטט בהתרעות רק כשהמכשיר במצב רטט 

מבלי שאקבל רטט כשהטלפון במצב צליל ?

פורסם

הגדרות - צלילים ורטט

יש גם רטט בקבלת שיחה וגם רטט התראות, תבחר בשניהם השתק.

 

הטלפון שלי באנגלית אז זה תרגום מהראש, אבל זה הכיוון.

פורסם

יש הגדרה "תבנית רטט של התראה".

אז במצב צליל אתה מגדיר שם "שקט"

ומצב רטט תגדיר basic או מה שבא לך.

קבל ביטול זה לא עובד..

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
בתאריך 6.6.2024 בשעה 18:23, Nissan Skyline GTR כתב:

שלום לכולם.

מחליף מכשיר לאחר יותר מ-5-6 שנים (סמסונג S9)

אני חושב שננעלתי על S24 הרגיל בנפח הגדול יותר של 256GB (וחבל שאין חריץ להרחבת זיכרון ע"י כרטיס נפרד)

 

הבנתי שיש מכשירים שאין אפשרות להקליט בהם שיחות,

האם יש בעיה בהקלטת שיחות ב-S24 וזה מצריך מכשיר מיבואן רשמי או שגם מיבואן מקביל זה אפשרי?

 

הייתי שמח לקבל המלצה מאילו מקומות לקנות את המכשיר?

(אם מדובר באותם המחירים, אז אולי יש הטבות/מתנות וכו')

 

אין המלצות לחנות מומלצת?

מבחינת מתנות שנותנים, זה פחות מעניין אותי אם המחיר הוא גבוה יותר.

העיקר שהמכשיר יהיה מיבוא רשמי וזול ככל שניתן.

בינתיים האפשרות הראשונה (KSP) היא הזולה ביותר, ולא הבנתי את גו-מובייל כל כך..

*ביבוא מקביל אין תמיכה ב-ESIM ואין יכולת הקלטת שיחות - אז רק יבואן רשמי

 

יש לי את האפשרויות הללו שאני יודע לגביהן, אם יש המלצה או מקום אחר, אשמח לדעת:

 

KSP
סמסונג S24 נפח 256GB אפור וכיסוי סיליקון ושעון כושר ב-3395 ש"ח - יבואן רשמי אחריות שנה
ויש קופון טלגרם 50 ש"ח הנחה - אז סה"כ 3345 ש"ח
https://ksp.co.il/web/item/289709

 

אייבורי
סמסונג S24 נפח 256GB אפור ומתנה כיסוי ושעון כושר ב-3395 ש"ח - אחריות בטלפון 6963* (לפי גוגל מדובר בסמסונג) למשך שנה
https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=86703

 

דינמיקה סלולר
סמסונג S24 נפח 256GB אפור וכיסוי סיליקון ושעון כושר ב-3395 ש"ח - יבואן רשמי אחריות שנה
https://www.dynamica.co.il/items/6518394-Samsung-galaxy-s24?itemColor=אפור+-+256GB

 

גו-מובייל
סמסונג S24 נפח 256GB אפור (ללא מתנות) ב-2849 ש"ח - יבואן "מורשה" אחריות שנה ע"י גו-מובייל.  מה זה אומר? יבואן מורשה או רשמי? כי הם נותנים אחריות בעצמם.
https://www.gomobile.co.il/items/6830389

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

מהו אותו "שעון כושר"?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Nemesis כתב:

יש יותר זול ייבוא רשמי, למשל הוט מובייל. 

בהוט מובייל, אם התכוונת לזה:

https://hotstore.hotmobile.co.il/samsung-galaxy-s24.html

אז אין במלאי גרסה עם נפח 256GB

והגרסה של 128GB עולה 3129 ש"ח, אז אם יהיה להם את ה-256GB אז בטח המחיר יהיה גבוה יותר מהחנויות שציינתי קודם.

ועכשיו אני רואה שהאחריות גם ניתנת ע"י הוט מובייל ולא ע"י היבואן הרשמי: "3 שנות אחריות HOTmobile יבואן רשמי * משנה 2 אחריות מוגבלת""

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

מהו אותו "שעון כושר"?

המתנה היא כיסוי מגן שקוף וגם שעון Galaxy Fit 3

בדינמיקה זה כיסוי + השעון הנ"ל    או    כיסוי + אוזניות Buds FE

 

*אין לי באמת שימוש באף מתנה, אני אקנה כבר אוזניות איכותיות בנפרד.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
×
×
  • תוכן חדש...