Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, davemustaine87 כתב:

 

סים אלקטרוני. 

 

 

כל סים הוא אלקטרוני. הכוונה לסים מוטמע (embedded).

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דילמה... מצד אחד, אני כבר שבע שנים עם מכשירי סמסונג והייתי שמח לנסות משהו אחר. מצד שני, היעדר האפשרות להרחבת זכרון לא ברור לי - מילא כרטיס פיזי שאת מקומו ממלא eSIM, אבל להגביל את שטח האחסון למה שהטלפון מגיע איתו כבר מרגיש כמו טרבלינקה פגיעה רצינית בחוויית המשתמש.

 

מצד שלישי, בדיוק קניתי שעון גלאקסי 4 משומש שכנראה יעבוד קצת יותר חלק עם סמסונג, אז כנראה שאלך על ה-A55 ואהיה מקורי יותר בפעם הבאה. 😐

 

פורסם

הדרישות שלך מכתיבות את הסמסונג. לפי gsmarena לפיקסל אין מקום לכרטיס זכרון או לסים פיזי שני. בסמסונג זה תלוי דגם, לפחות בארץ יש חריץ שני לסים או כרטיס זכרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 19.9.2024 בשעה 19:23, Derish כתב:

 מצד שני, היעדר האפשרות להרחבת זכרון לא ברור לי -  😐

לקח לי זמן לקלוט שכל אחד מתייחס למילה הזאת - זכרון - בגישה שונה לגמרי.

יש כאלה שמתייחסים לטלפון כמו לאיזו הרחבה של המחשב הביתי שמכיל טרבייט של טורנטים, יש כאלה שמתייחסים אליו כמו לפח זבל של סרטוני ווצאפ, ויש כאלה שרק משתמשים בו לנטפליקס וכיו"ב.

 

לי יש חתונה קתולית עם גוגל ומכאן שלזיכרון בטלפון כמעט אין משמעות - גוגל שומר את התמונות ממרחק של 15 שנה ואינספור מכשירים לאחור, תמורת תשלום שנתי של 200₪ שיהפוך בקרוב ל-400 (אחסון משותף לכל המשפחה). רוב האנשים מתפלצים מהמחשבה על תשלום שנתי לגוגל ומכאן חרדת הזיכרון, אולי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בגלל זה השתמשתי במונח 'שטח אחסון'... בכל אופן, אני לא גר בישראל ולא יכול לסמוך על קליטה בכל מקום וזמינות מיידית בענן. האפשרות להוסיף אחסון פיזי עדיין נחוצה לי, במיוחד כשמדובר בטלפון שהוא כלי עבודה ובכרטיס זיכרון קטן, זול, וללא חלקים נעים. 128 גיגה שמתוכם שני שליש תפוסים באופן קבוע ע"י מערכת ההפעלה וקומץ האפליקציות שלי זה סובייקטיבית מעט מדי.

 

גם ככה כבר אילצו אותי לוותר על סוללה נשלפת ולהשתעבד למטען/פאוורבנק, הרגו את כל הטלפונים הקומפקטיים ולא הותירו לי ברירה מלבד להסתובב עם בלוק איטונג בכיס, ובקרוב יקחו גם את שקע האוזניות. אז רבאק, לפחות את חריץ ההרחבה שישאירו.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, Derish כתב:

בגלל זה השתמשתי במונח 'שטח אחסון'

נראה לי שרוב האנדרואידים הנורמליים תומכים ב-USB OTG.

אומנם פתרון פחות נוח, אבל אתה יכול לחבר ישירות לטלפון כל הרחבת אחסון בדמות כונן קשיח חיצוני/DOK עם חיבור מתאים (או מתאם).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עוד שיקול בעד הגלקסי הוא הקלטת שיחות (אולי, תלוי גרסא) לעומת הפיקסל שלהבנתי שם זה חסום בוודאות. אם זה חשוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 35 דקות, Derish כתב:

אני לא גר בישראל ולא יכול לסמוך על קליטה בכל מקום וזמינות מיידית בענן

א. 🤨, המצב עגום בספרד? 

ב. תראה, אני מצד אחד מסכים איתך, מצד שני קניתי לפני כמה שנים S21+ 256 גיגה והוא רק חצי מלא... אז נכון שכנראה שילמתי יותר מעלות של sd של 128 תוספת, אבל מה הצורך בגישה מיידית להכול?

במיוחד אם אתה מדבר על נסיעות עבודה שבהן אני מתאר לעצמי שאתה גם עם לפטופ של העבודה...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

חלק גדול מהעבודה שלי זה להיות 'הקו החם'  לכל מיני טכנאים שנתקעו בזמן אמת ועכשיו צריכים הסבר מאוייר דחוף על איך לפתור תקלה. לשם כך יש לי בטלפון בערך 5000 תמונות שאני נעזר בהן כדי לתת תמיכה מהירה גם כשאני באוטובוס/רכבת/שדה תעופה/המטוס כבר מסיע לקראת המראה/בדיוק נחתנו. הלפטופ שלי שוקל 4 קילו ולא תמיד נוח להתחיל לפתוח אותו, לחפש רשת, להתחבר ל-VPN וכו'. הרבה פעמים המיילים וההודעות גם מגיעים מאוחר בלילה/מוקדם בבוקר (משום שאני עובד עם אסיה וארה"ב), כשאין לי ז' לצאת מהמיטה (או לקום מהאסלה) וללכת להתניע את המחשב עם שני המסכים הגדולים.

 

הצורך בהרחבת זכרון הוא לגמרי סובייקטיבי אבל חשוב. אני מנקה באדיקות את הגוגל פוטוז שלי ואת התיקיות בטלפון אבל בממוצע עדיין איכשהו מוסיף 20-30 מ"ב בחודש לאחסון המקומי. ולגבי הקליטה - שוב, באירופה אני נע בין ערים גדולות לכפרים נידחים, נכנס למטרו, עובד בבתי דפוס ישנים ומאובקים שבנויים כמו כלובי פראדיי, וגם כשיש קליטה מספקת לשיחות או הודעות טקסט, לא תמיד יש 4G. עם פחות מזה, מנסיוני, אין טעם להתחיל אפילו לגשת לתיקיות בענן - במיוחד תמונות וסרטונים, ובגלל זה (בין היתר) יש לי שני מספרי טלפון על רשתות שונות וחשוב שיהיו שני סימים (רצוי פיזיים אבל ניחא). רוב הקולגות מסתובבים באופן קבוע עם שני טלפונים ניידים, מה שבעיניי מיותר ולא יעיל.

 

לפני כשעה, Tom_22 כתב:

נראה לי שרוב האנדרואידים הנורמליים תומכים ב-USB OTG. אומנם פתרון פחות נוח, אבל אתה יכול לחבר ישירות לטלפון כל הרחבת אחסון בדמות כונן קשיח חיצוני/DOK עם חיבור מתאים (או מתאם).

 

לפני 45 דקות, yoni162 כתב:

עוד שיקול בעד הגלקסי הוא הקלטת שיחות (אולי, תלוי גרסא) לעומת הפיקסל שלהבנתי שם זה חסום בוודאות. אם זה חשוב.

 

הו, זה מעניין! תודה על העצות, לא חשבתי בכלל על פתרון פשוט כמו OTG ולא ידעתי שפיקסל חוסם הקלטות. זה בהחלט פיצ'ר שימושי בכל מיני אינטראקציות עם לקוחות עצבניים וקולגות שכחנים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, Derish כתב:

לא חשבתי בכלל על פתרון פשוט כמו OTG ולא ידעתי שפיקסל חוסם הקלטות

ויש שפע של DOK עם חיבור USB-C כבר בדיפולט, או אפילו כאלו שצד אחד USB-C והשני USB-A אם יש צורך כזה.

 

לגבי הקלטות, נראה לי שבעייתי עם מכשירים אירופאיים באופן כללי לאור חוקי פרטיות למיניהם. אולי תלוי מדינה ספציפית ואולי מנוטרל ברחבי ה-EU. 

פורסם
בתאריך 19.9.2024 בשעה 19:23, Derish כתב:

מילא כרטיס פיזי שאת מקומו ממלא eSIM, אבל להגביל את שטח האחסון למה שהטלפון מגיע איתו כבר מרגיש כמו טרבלינקה פגיעה רצינית בחוויית המשתמש.

 

זה בשביל שתקנה שטח אחסון שמוכרים לך בענן, דא.

אולי גם חיסכון של עוד פיצ׳ר משתכלל יותר טוב בעלויות הכוללות. כשמייצרים במיליונים, כל סנט מתחשב ונחשב.

 

לגבי החזקת קבצי תמונות רבים, תוודא שאתה לא מחזיק אותם בגודל לא נדרש ותקטין את כולם למינימום השמיש.

 

לפני 13 שעות, Derish כתב:

ובקרוב יקחו גם את שקע האוזניות

 

קודם כל, יש דונגל ואתה עדיין יכול להתחבר חוטית.

דבר השני, TWS זה החיים. יש היום אוזניות טובות מאוד במחירים מצחיקים, יש בידוד רעשים, יש זמני סוללה ארוכים מאוד והנוחות של אין חוט מנצחת.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 21.9.2024 בשעה 10:16, Derish כתב:

חלק גדול מהעבודה שלי זה להיות 'הקו החם'  לכל מיני טכנאים שנתקעו בזמן אמת ועכשיו צריכים הסבר מאוייר דחוף על איך לפתור תקלה. לשם כך יש לי בטלפון בערך 5000 תמונות שאני נעזר בהן כדי לתת תמיכה מהירה גם כשאני

ואתה עושה את כל זה מטלפון קומקטי? נשמע מסורבל. לא רוצה לצאת כבשה אבל אייפון+אייפאד עם קיבורד קייס (בגלל האינטגרציה ביניהם) זה שילוב שמקל מאוד על עבודה מהסוג הזה

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מסכים, אבל יש לי היסטוריה בעייתית עם אפל והמעסיק ממילא לא מציע את האופציה הזאת. זה שקיבלנו בכלל אופציה לבחור טלפון שלא יצא לפני שנתיים זה כבר הישג.🥲

 

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי, מישהו במקרה יודע מה הולך להיות בנוהל של סגירת רשתות 3 ו 2 בסוף 2025?

הבנתי שרק מכשירים שעברו רישום בארץ ע"י יבואן "מסודר" ותומכים ב VOLTE ימשיכו לעבוד. זה נכון?

שואל לפני יבוא מכשיר שאינו משווק בארץ כלל.

תודה!

 

רפרנס (סעיף ג):

https://www.gov.il/he/pages/27062021_2

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

דור 2 זו טכנולוגיה מלפני למעלה מ-30 שנה ודור 3 מלפני קרוב ל-20 שנה. גם דור 4 קיים למעלה מ-10 שנים. על כל הצרות, למרות שמבחינת ITU שייכת לאיזור 1 (אירופה) אבל חלק מהרשתות הופעלו בתדרים של איזור 2, מה שגרם להתנגשות עם שירותי אלחוטיים אחרים. מזמן הגיע הזמן לסגור את הרשתות העתיקות ולפנות את התדרים לצרכים עכשוויים ועתידיים. 

 

לא ציינת איזה מכשיר בכוונתך לרכוש, אולם עליך לוודא שהוא תומך בדורות 4 ו-5 בטכנולוגיות ובפסי התדרים הנוהגים בארץ. סה״כ סטנדרטיים, אבל בדורות המתקדמים, במיוחד 5, מספר פסי התדרים עצום. במסמך שצירפת אין כל התיחסות להגבלות על מכשירי דור 4 ו-5, אלא רק לאיסור חיבור מכשירים מהדורות המוקדמים החל מתחילת 2023. למעשה כבר די הרבה שנים לא נמכרים בארץ מכשירים שאינם תומכי דור 4 (ובהמשך 5), ואני מניח שגם לא תמצא כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...