Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, DubelBoom כתב:

כי אפל מחליטים, וככה זה.

בלי כיתוב שזה חצי ציני קשה להבין באינטרנט. ואנשים עוד עלולים באמת לשנות לjpeg , לתפוס יותר מקום על המכשיר ולאבד איכות.

 

במקרה הזה יש המון סיבות ללמה זה לא - יותר תמונות בפחות מקום , שמירה קל המקור ועריכות בנפרד לאפשר לבטל עריכות ושקיפות ביחד עם מטאדטה הרבה יותר מתקדם, ויש אפילו עוד סיבות.

 

להיצמד לjpeg בימינו זו פשוט טעות כמו שרתה לא מתלונן על קבצים עם h265 במקום h264 או mpeg2. פשוט התקדמנו 🤷‍♂️

ואם אתה רוצה ליצא בסוף jpeg המכשיר מאפשר לך בקלות.

למעשה זה דיי שקוף ברוב המקומות שאתה משתף מהפלאפון 

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש דרך לייצא את התמונות לגוגל דרייב ב-JPG למשל?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 4 דקות, dorsht כתב:

יש דרך לייצא את התמונות לגוגל דרייב ב-JPG למשל?

למה שתעשה את זה ?

גם לשמור את התמונות בגיבוי jpeg וגם תשתמש בdrive במקום בphotos ?

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעתיים, dorsht כתב:

יש דרך לייצא את התמונות לגוגל דרייב ב-JPG למשל?

 

כן. אבל למה? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, falou כתב:

צריך ווייז עובד כל הזמן והמכשיר מתחמם לו ומפסיק לעבוד.

אפשר לנסות לעבור לGoogle maps במקרה של אנדרואיד ולאפל מאפס באייפון, וויז טוחן את המכשיר, אפשר גם להוריד בהירות במסך מראש - אבל כל עוד המכשיר בשמש - אין פתרון אמיתי.

בגדול - זה יקרה בכל מכשיר - האייפון (ולדעתי גם חלק ממכשירי האנדרואיד) מנסים להתמודד עם זה בכל מני דרכים מוקדם כדי לא להגיע למצב שהמכשיר נכבה. הפחתת בהירות מסך היא בהחלט הצעד הראשון (שהולך ומשתפר במסכים חדשים ומודרנים יותר אגב) ומונע כיבוי מוחלט של המכשיר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 8 שעות, dorsht כתב:

סוגר כמעט שבוע עם אייפון 14 פרו מקס,

עדיין לא מבין ממה כולם מתלהבים במצלמה של האייפון.

מה אני מפספס?

 

ולמה אפל החליטו שהתמונות ייצאו בפורמט HEIC בדיפולט?! למה לא JPG? (כן, שיניתי את זה)

מהמומחים לעיבוד תמונה

 

https://www.adobe.com/il_en/creativecloud/file-types/image/comparison/heic-vs-jpeg.html#:~:text=When it comes to both,a broader dynamic range capabilities.

פורסם

מחפש מכשיר שיחליף OnePlus 8 עם מסך שבור, אני כרגע באילת.

בגדול הדברים שחשובים(בסדר יורד)

1. סוללה

2.מצלמה

3.עמידות לנפילות

4.מהירות עבודה

5.קורא טביעת אצבע מהיר

תקציב עד 2300(באילת)

אשמח שתגאלו אותי מייסוריי, תודה רבה.

 

 

 

פורסם
בתאריך 29.9.2022 בשעה 14:00, Liviur כתב:

JPEGs tend to be easier to open in Windows because they’re compatible with most image-viewing programs. Opening an HEIC in Windows may be trickier because you’ll need to install the Microsoft HEIF Image Extensions package first.

 

אז לרוב תצתרך להתקין אקסטרא משהו כדי לצפות בתמונות שלך. יופי.

כרגיל אפל עובדת סבבה עם אפל בלבד.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 34 דקות, lolshimi11 כתב:

 

תקציב עד 2300(באילת)

אשמח שתגאלו אותי מייסוריי, תודה רבה.

 

 

 

OnePlus 10 Pro 256GB

אם ממש נהנית מהמכשיר שאתה מכיר, אני ממליץ תמיד על האייפון שייכנס לך בתקציב

אייפון 13 עולה 2600 באילת

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 41 דקות, David32 כתב:

JPEGs tend to be easier to open in Windows because they’re compatible with most image-viewing programs. Opening an HEIC in Windows may be trickier because you’ll need to install the Microsoft HEIF Image Extensions package first.

 

אז לרוב תצתרך להתקין אקסטרא משהו כדי לצפות בתמונות שלך. יופי.

כרגיל אפל עובדת סבבה עם אפל בלבד.

ואוו ... אז תצטרך 30 שניות מזמנך כדי להתקין את החבילת תמיכה (של מייקרוסופט) כדי להיות מסוגל לפתוח את הקובץ.

https://www.howtogeek.com/345504/how-to-open-heic-files-on-windows-or-convert-them-to-jpeg/

 

אכן סיבה להיצמד לפורמט ישן יותר עם ערימות של חסרונות.

גם בא נוותר על mp3ים ונחזור לWAV , נוותר על MKV מבוססי H264 וH265 ונחזור לMpeg2 (אגב - אם נוגעים בזה - אלו עוד פורמטים שאפל אימצו מוקדם בשביל לאפשר HLS Streaming - שבפני עצמו הוא מה שדואג לזה שתוכל לעשות סטרימינג בימינו באיכות נורמאלית ואנדרואיד אימצה כשנתיים + אח״כ) וכו ... 

 

זה לא אפל עובדת סבבה עם אפל - זה התעשיה הולכת קדימה עם פורמט יותר מתקדם שיחסוך לך מקום + יתן לך איכות יותר גבוהה.

אפל לא המציאו את הפורמט - זה פורמט פתוח (מבחינת הכיווץ) - https://en.wikipedia.org/wiki/High_Efficiency_Image_File_Format

אפילו אנדרואיד אימצו אותו מאנדרויד 8 (לheif ו10 לheic - הבדל רק של הקונטיינר לא של הכיווץ)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 29.9.2022 בשעה 18:54, Liviur כתב:

אפשר לנסות לעבור לGoogle maps במקרה של אנדרואיד ולאפל מאפס באייפון, וויז טוחן את המכשיר, אפשר גם להוריד בהירות במסך מראש - אבל כל עוד המכשיר בשמש - אין פתרון אמיתי.

בגדול - זה יקרה בכל מכשיר - האייפון (ולדעתי גם חלק ממכשירי האנדרואיד) מנסים להתמודד עם זה בכל מני דרכים מוקדם כדי לא להגיע למצב שהמכשיר נכבה. הפחתת בהירות מסך היא בהחלט הצעד הראשון (שהולך ומשתפר במסכים חדשים ומודרנים יותר אגב) ומונע כיבוי מוחלט של המכשיר.

 

זה לא קורה בכל מכשיר, אצלי המכשיר על הדש בשמש מחובר למטען ועובד בלי בעיה גם נסיעות לאילת ולצפון.

פורסם

אני מניח שהקייס משנה, אולי גם מה עוד מותקן ורץ או לא רץ ברקע. מכל הדיווחים על סמארטפונים ברשת אפשר ללמוד שבעיות סוללה/התחממות/ביצועים מדווחות עם שוני קיצוני בין משתמשים שונים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הייתה לי הזדמנות ממש טובה אז התחדשתי ב Z FLIP 4

חו"ד בקרוב, מחכה לעבור 3 מחזורי טעינה בשביל שזמן הסוללה יהיה מייצג. כרגע? ממש כיף, השתמשתי בעבר ב Z FLIP 2 ויש הבדל די מטאורי בין שניהם, רואים שהמוצר התבגר והוא ברמת ליטוש אחרת לחלוטין.

שמח לדווח שהמצלמה שעל הדגמים האלו בעבר הייתה פח כבר.... לא פח.

היא לא מדהימה וגם לא טובה כמו של ה S21/22 ושאר דגמים חדשים בגודל מלא, אבל לא מרגישה מקופחת לעומת נגיד ה V50 שעברתי ממנו (מכשיר בן 3.5)

כלומר, זו פשרה אבל בהחלט משהו שאפשר לחיות איתו.

המסך החיצוני שימושי מאוד (וואטסאפים/מיילים וכדומה, או קביעת טיימר/לוח שנה ואפילו שימוש במצלמה בלי לפתוח את המכשיר)

פקודות קוליות הופכות לחלק גדול יותר מהשימוש- המכשיר זרוק סגור על השולחן ופשוט נותנים פקודה מרחוק. 

אבל מה שבאמת תפס אותי כשינוי בהרגל שימוש- שאני רק רוצה לבדוק מה השעה כרגע אני מסתכל על המסך החיצוני ובזה זה נגמר. לא מעט "טוב נבדוק גם את הפייסבוק על הדרך" ירדו מהפרק, ומבחינתי זה שינוי חיובי מאין כמוהו.

*ביחס לכל מכריי, אני מאוד מאוד מתון בשימוש "סתם" בסמארטפון, אבל עדיין. 

פורסם
לפני שעתיים, Pika007 כתב:

אבל מה שבאמת תפס אותי כשינוי בהרגל שימוש- שאני רק רוצה לבדוק מה השעה כרגע אני מסתכל על המסך החיצוני ובזה זה נגמר

לא צריך מסך נוסף בשביל זה. בדיוק לשם כך נוצר הalways on display שקיים בסמסונגים מאז הs7

  • אהבתי 2

יום טוב גם לך

פורסם

לא השתמשתי בו במכשירים האחרונים- כשמו כן הוא, וזה גורם לדגרדציה של המסך. הרבה פחות במכשירים החדשים יותר כמו S22, אבל תעיף מבט על מסכים של S7-S8 מהתקופה.

הפואנטה היא שיש שינוי תפיסה די גדול בין השימוש במסך החיצוני, לקריאה של וואטסאפ שהגיע או בדיקה מה השעה, לפתיחה של המכשיר כדי לבצע שימוש בפועל.

לא טוב למי שמרגיש שחייבים להגיב לכל הודעת וואטסאפ בעשירית השניה שהיא הגיעה בה (ואולי בעצם כן? עזר לפיתוח הרגלים בריאים יותר), אבל לאחרים- די נחמד.

×
×
  • תוכן חדש...