Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ה-blu ל מתאים לישראל - אינו תומך ב-HSPA 2100. לא לגעת. (שלא לדבר על כך שהאמריקאים קוראים ל-HSPA "דור רביעי" - כאשר מקובל שמדובר בדור שלישי).

לפי gsmarena יש גם גרסה המתאימה לישראל (HSPA 850/2100) - אבל לא זו היא המוצעת בקישור שהבאת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב אז אחרי יום של שימוש בMi3 אני מאוד מרוצה. הרום הרשמי והמעודכן גם פתר את בעיית ההתחממות. המכשיר עם הרום ש-geekbuying התקינו היה מתלהט אחרי עשר דקות, עם הרום הרשמי המכשיר נותר קריר יחסית לאחר שימוש אינטנסיבי במסך ו-gps. צעצוע מעולה

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

קיבלתי גם את הM3. מכשיר מאוד מהיר, נראה הרבה יותר טוב מהS3.

 

משום מה כרום לא נפתח לי, מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

 

MYSTOPP, עם מה קיבלת את המכשיר? שלי הגיע רק עם כבל USB, אפילו אוזניות לא קיבלתי מהחנות הזו ..:\

פורסם

תיתחדש!

 

כבל USB ומטען.

אם אין מטען כניראה הם לא רצו להעביר אותו תקינה במכון התקנים שעולה הרבה כסף :-(.

איזה מטען הביעו לך במקום?

 

איזה גירסת רום הוא הגיעה? מה רשום לך בABOUT?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה טרנד מטומטם כזה של לשמור על הטבע ועל הדרך לחסוך על הלקוח עוד כמה שקלים , מביאים נטו מכשיר עם כבל USB , הם אומרים לעצמם, מטען כבר יש ללקוח ממכשירים קודמים , אוזניות בטח קנה משהו מושקע , מה הוא צריך את האיכות קקאמייקה שלנו . בקיצור מכשיר וספרון .

פורסם (נערך)

טוב, לפחות הרום מעודכן לגירסה מלפני שבועיים,

25-יום בחודש(קפיצות של 7 כי כל שבוע עידכון)

7-חודש

4-שנה(2014).

 

זה טרנד מטומטם כזה של לשמור על הטבע ועל הדרך לחסוך על הלקוח עוד כמה שקלים , מביאים נטו מכשיר עם כבל USB , הם אומרים לעצמם, מטען כבר יש ללקוח ממכשירים קודמים , אוזניות בטח קנה משהו מושקע , מה הוא צריך את האיכות קקאמייקה שלנו . בקיצור מכשיר וספרון .

 

המכשיר אמור להגיעה עם מטען- אבל בשביל מטען אתה צריך לעבור תקינה וזה הרבה כסף שבשבילו צריך לימכור אלפי מכשירים בשביל שיהיה שווה לעשות זאת, במיקרה שלנו זה לא השתלם להם ולכן הוציאו מהקופסא-חבל שלא הביאו משהו אחר במקום באותה הרמה.

 

בנוגע לאוזניות- אכן בשביל לחסוך ללקוח כי לרוב יש לו אוזניות -או שהוא מעדיף ליבחור בעצמו איזה אוזניות ליקנות וזה סבבה לדעתי.

 

אוזניות של שיומי נימכרות סביב ה25$ והן מאוד אכותיות -חפשו XIAOMI PISTONS.

נ.ב- ב16/08 יוצא הMIUI V6! :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

כשבדקתי עידכונים נרשם שיש עידכון ל4.8.1, אבל העידכון נכשל כל הזמן :\

וגם הוויז לא מוצא את הGPS למרות שהוא דולק.

בTHL היו כמה בעיות עם הGPS, מקווה שזה לא אותו סיפור פה.

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

קיבלתי כבל ומתאם לחשמל.

 

תנסה להתקין את העדכון דרך ה-recovery, אצלי הווייז עובד מעולה

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

המסארטפון הציע בעצמו להוריד רום מלא, וזה התעדכן ככה לבד.

 

השעון שהגיע עם הסמארטפון לא מצא חן בעיניי, הורדתי אפליקציה בשם TIMELY, נראית מעולה, לא הצלחתי להפעיל אותה בתור ווידג'ט ככה שעל הDESKTOP אני גם אראה שעון.

למישהו יש מושג איך עושים את זה?

פורסם

תעשה על המסך הראשי זום אאוט עם העצבאות ואז יפתח לך כל האפשרויות של עיצוב וסידור המסך כולל אייקונים ווידג'טים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לא עובד..הגעתי למסך של הווידג'אים, יש שם סמליל של האפליקציה, אבל לא קורה כלום כשאני לוחץ. מאוד מוזר.

 

יש לכם המלצה לאפליקציית שעון עם שעון מעורר וטיימר וסטופר? כזו שתפעל כל הזמן, על המסך הראשי?

 

ע - איתחול מחדש פתר את הבעיה.

עכשיו ננסה עליו אספלט ונראה מה הוא שווה.

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

למה קניתם mi3 ולא את ה- mi4 החדש ? זה נראה כאילו ההפרש ביניהם לא כ"כ גדול.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...