Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט ארג'נטה יש לנו כזאת בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום

קודם כול המכונית בתמונה זו פיאט 130 ולא ארגטה.

דבר שני לשגרירות איטליה היו 2 פיאט 130 ולא ארגטה ואני ביזמנו קניתי אחת מהם [את הלבנה] אם מנוע שבור שיפצתי את המנוע ונסעתי תקופה עד שנימכרה!

לפיאט הו היה מנוע 6 צל' V מתוצרת מזרטי [אותו מנוע כמו שהורכב בסיטרואן של אריוס]

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לפיאט הו היה מנוע 6 צל' V מתוצרת מזרטי [אותו מנוע כמו שהורכב בסיטרואן של אריוס]

בברכה בני ל

שלילי בזנט.

לפיאט 130 היה מנוע V6 שתוכנן ע"י אורליו למפרדי מפרארי והיה מקורי של פיאט.

פיאט באותן שנים לא היתה קשורה כלל למזראטי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שלילי בזנט.

לפיאט 130 היה מנוע V6 שתוכנן ע"י אורליו למפרדי מפרארי והיה מקורי של פיאט.

פיאט באותן שנים לא היתה קשורה כלל למזראטי.

 

 

שלום.

אתה צודק יקרי!!!

בזה הרגע זכיתה בכוס פתל על חשבוני!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
הרגאטה נמכרה עם שני סוגי מנוע דיזל 1.7 עם 58 כ"ס ו 1.9 עם 65 כ"ס בגירסתו האטמוספרית.

 

מנוע זה שימש לאחר מכן את פיאט שנים רבות, והופיע בטיפו עם 92 כ"ס.

 

כל הדיזלים הישנים של רגטה הוצאו גם בטיפו.

לטיפו היו 3 גירסאות דיזל - 1.7 אטמוספרית ו 1.9 אטמוספרית וטורבו, בהספקים הנ"ל.

 

 

פורסם
למרות שלא הגיעה לארץ, הרגאטה נמכרה עם שני סוגי מנוע דיזל 1.7 עם 58 כ"ס ו 1.9 עם 65 כ"ס בגירסתו האטמוספרית או 80 כ"ס בגירסתו המוגדשת.

מנוע זה שימש לאחר מכן את פיאט שנים רבות, והופיע בטיפו עם 92 כ"ס ולאחר מכן במראה עם 100 כ"ס.

המראות ששימשו כאן כמוניות צויידו במנוע 1.9 עם 100 כ"ס והזרקת סולר עקיפה, ורק ב 2002 קיבל מנוע זה הזרקה בשיטת המסילה המשותפת והספקו עלה ל 105.

מנוע זה כונה JTD ושימש גם את הדובלו.

הן לארג'נטה והן ל 131 היו גירסאות דיזל מאחר והן יועדו לשימוש כמוניות באיטליה, המנוע היה בנפח 2.4 סמ"ק והציע הספק נמוך יחסית - 72 כ"ס.

 

JTD של שנת 2002-3 הינו בעל 100 כ"ס לא 105 בשלב מאוחר יותר נוספו עוד 5 סוסים לאורווה

פורסם

היו לי 2 פיאט 132 עם מנוע 2000 סמ"ק והן היו ממש חמודות באותה התקופה. הן היו מהמכוניות הראשונות עם מודול של הצתה אלקטורינית שהיתה מתקלקלת ומעט ידעו שצריך להלחיף את המודול והמקום לרכוש אותו לא היה בפיאט, שהכחישה שהוא קיים, כאם אצל יבואן ביויאיק באותה תקופה שמכר מודול של "מגנט מראלי" שהיה מיועד ל- טרקטור...

אחר כך היתה לי גם רגטה 70 S שהיתה בסך הכל בסדר ונסענו בה שנה שנתיים בלי כל בעיה. אז קניתי רגטה 100SIE שהיתה לפעמים, כלומר בסדר רק כשנסעה. אבל זה היה רק בין לבין זמן שלא נסעה...

כמובן תמיד היתה איזו נורית בקרה מהבהבת ומשהוא מתקלקל בקיצור זה המודל שעזר לי להשתחרר מרצון לקנות פיאט...

שלמה דן גדרון

פורסם

המראות ששימשו כאן כמוניות צויידו במנוע 1.9 עם 100 כ"ס והזרקת סולר עקיפה, ורק ב 2002 קיבל מנוע זה הזרקה בשיטת המסילה המשותפת והספקו עלה ל 105.

מנוע זה כונה JTD ושימש גם את הדובלו..

 

אה, מזה כמה שנים שאני מחפש מריאה סטיישןף טורבו דיזל, ידנית עם מנוע ה JTD (יש כמה כאלה בארץ), אם מישהוא מכיר אחת למכירה, בהחלט אשמח לרכוש אותה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום

קודם כול המכונית בתמונה זו פיאט 130 ולא ארגטה.

דבר שני לשגרירות איטליה היו 2 פיאט 130 ולא ארגטה ואני ביזמנו קניתי אחת מהם [את הלבנה] אם מנוע שבור שיפצתי את המנוע ונסעתי תקופה עד שנימכרה!

לפיאט הו היה מנוע 6 צל' V מתוצרת מזרטי [אותו מנוע כמו שהורכב בסיטרואן של אריוס]

 

 

בברכה בני ל

זאת ה130

1975_fiat_130_opera_330.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אה, מזה כמה שנים שאני מחפש מריאה סטיישןף טורבו דיזל, ידנית עם מנוע ה JTD (יש כמה כאלה בארץ), אם מישהוא מכיר אחת למכירה, בהחלט אשמח לרכוש אותה!

הייתה אחת כזאת בשכונה שלו לפני כשנתיים עם מספר לזיהוי 15 בסוף (מונית לשעבר?) הייתה למכירה הרבה זמן ועמדה וצברה ים של אבק!

עד שיום אחד ראיתי מסתובבת בשוכנה משאית של ברזל וכמובן שהמריאה הייתה במשאית ומעוכה לגמרי.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

חן, אתה בטוח שהגיע לארץ גירסת 1.6?

לא נתקלתי בכאלו.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
נדמה לי שזאתי שנמכרת ביד 2 (מנסה להמכר כבר שנתיים עם לא יותר ללא הצלחה ) היא ייבוא אישי במקור... האם ייתכן שהיא אחת מ2 אלה שהיו בשגרירות איטליה?

 

 

נראה שלא,מדובר בדגם 1600 סמ"ק אוטומטי עם אבזור בסיסי ביותר ויש להניח שהשגרירות הייתה רוכשת רכב מפואר,אולי ידני ועם מנוע גדול יותר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
נראה שלא,מדובר בדגם 1600 סמ"ק אוטומטי עם אבזור בסיסי ביותר ויש להניח שהשגרירות הייתה רוכשת רכב מפואר,אולי ידני ועם מנוע גדול יותר.

מישהו הלך לראות את הרכב שפורסם ביד 2?? זה פשוט ממש מוזר שהוא מנסה למכור מעל 3 שנים! וללא הצלחה!

 

לפי מחירון ישן שיש לי בבית לא הגיע ביבוא סדיר לארץ דגם כזה עם מנוע 2000 וגיר רגיל! מנוע 2000 הגיע אוטומט בלבד

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ראיתי את הרכב לפני מספר שנים ועוד הרבה לפני שהוא פורסם,טיילתי באזור ופתאום ראיתי אותו בחצר,עצרתי,דפקתי בדלת ואז פגשתי את הבעלים. הוא הראה לי את הרכב ואז נקב במחיר שלי נראה בשעתו גבוה מאד לרכב עומד וללא רישוי בתוקף (היה חוב אגרה..).

 

בשעתו הייתה חלודה שטחית למדי והפנים של הרכב נראה טוב (אפילו היו ניילונים חלקיים על דיפוני הדלתות אבל מאז עברו מאות רבות של ימי שמש קופחת,טל ולחות וגשם....

 

חבל לי על הרכב שסיכוייו לחזור לכביש הולכים ומתמעטים מיום ליום.

 

אם המחיר היה אחר,הרכב כנראה היה שלי מזמן,למרות שמדובר ב-1600 אוטומט..:(

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
זאת ה130

 

זאת ה-130 קופה. הדגם הנפוץ יותר הוא דגם הברלינה, שכמותו היה לבעלה של אימי באמצע שנות השבעים, כשבין שאר עסקיו הוא ניהל סוכנות משנה של פיאט

 

דגם הברלינה:

 

515601.jpg

 

לדגם ה-130 לא היה דגם מחליף משום שהשוק למכוניות פאר הצטמצם מאד עקב משבר הנפט.

לדעתי - הדבר הכי קרוב למחליפה ל-130 היא הלנצ'יה תמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...