Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מחפש חלקים קטנים לזוג קרבורטורים שוכבים ווברים 40 שהגיעו אלי

ובנוסף אחד שבונה סעפות או שיש לו במלאי (אני בספק)

בגדול אני מתכנן לשים אותם במנוע 16V של גולף gti

lweo7c87ahxrufto9aec.jpg

 

אשמח לעוד פרטים על הקרבורטורים עצמם

 

תודה

המחלה שלי VW MK1

1981-1979-1977-1976

פורסם
שלום לכולם

מחפש חלקים קטנים לזוג קרבורטורים שוכבים ווברים 40 שהגיעו אלי

ובנוסף אחד שבונה סעפות או שיש לו במלאי (אני בספק)

בגדול אני מתכנן לשים אותם במנוע 16V של גולף gti

lweo7c87ahxrufto9aec.jpg

 

אשמח לעוד פרטים על הקרבורטורים עצמם

 

תודה

 

מדובר בקרבורטורים שירדו ממנוע אלפא (כולל הקונס) מתאים מאוד לאלפות - לא יודע מה גולף שנולד עם מערכת הזרקה, כולל ניהול מנוע ממוחשב יכולים לעשות בזה - חוץ מזה חסרים שני מכסים לחליליות ובורגי פרפר לנעילה

אבל בהצלחה

פורסם

הי !הסט שבידך ירד ממנוע נורד .שהיה מורכב על אלפא מסדרת 105(גוניור גוליה וכדומה) .וזאת על פי תושבת הפילטר אויר המעוגלת . לגבי חלקים: או באתרי חלקים לאלפא .או חכה לתשובה מחבר הפורום ראובן . יהיה מענין לראות את התוצאה .יש לי חבר עם סט אפ דומה על שירוקו דור ראשון.

פורסם

באנגליה יש ספק מעולה לוובר ודלורטו:

http://www.dellorto.com/

 

תפנה באימייל או בטלפון ל-MATT COOPER אחלה בנאדם ומבין עניין, אתה יכול להזכיר את השם שלי, אולי יעזור.

 

כמו שאמרו קודמיי, הקרבורטורים ירדו מאלפא סדרה 105, אם לא תצטרך את בית הפילטר אשמח לעשות בו שימוש.

לגבי הדיזות, תצטרך להתאים אותם למנוע של ה-GTI, גם הוונטורי.

 

בהצלחה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

דבר ראשון תודה על התגובות המהירות והפרטים

עדיין מחפש סעפת שתתאים למנוע הספציפי הזה ראיתי ב ebay סעפות מתאימות אבל מחפש משהו בארץ קודם

בקשר ל

מדובר בקרבורטורים שירדו ממנוע אלפא (כולל הקונס) מתאים מאוד לאלפות - לא יודע מה גולף שנולד עם מערכת הזרקה, כולל ניהול מנוע ממוחשב יכולים לעשות בזה - חוץ מזה חסרים שני מכסים לחליליות ובורגי פרפר לנעילה

אבל בהצלחה

 

בעולם הגולפים הסבות כאלו מאוד נפוצות מצרף כמה תמונות להמחשה על גבי המנוע

 

r21s8dwidq34ghobg253_thumb.jpg

khqbuhbcib1z3h62o7aw_thumb.jpg

docd7lgnm3cz6kjji91b_thumb.jpg

lm8fae1eqmkg703jit5e_thumb.jpg

i8u2xdfdrqo1jcphlrq2_thumb.jpg

6lcvympz90851x798p5e_thumb.jpg

 

לינק לסרטון למה אני מעוניין בדבר כזה

 

תודה

המחלה שלי VW MK1

1981-1979-1977-1976

פורסם

לגולף GTI 16V לא היתה מערכת ניהול מנוע, לפחות לא בדור השני.

ככלל, בכל מכונית בה מערכת ההצתה אינה קשורה למערכת ההזרקה, אין שום בעיה בהסבה לזוג מאיידים.

הפיג'ו 205 GTI היא דוגמא מצויינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פרוייקטים מעניינים מאוד - נראה טוב, שיהיה בהצלחה

לחן - באמת חשבתי שמדובר בדגם חדש יותר עם מערכת ממוחשבת לניהול מנוע - לא בקיא בהיסטוריה של הגולף. אני מניח שללא מערכת כזאת זה מן הסתם קצת יותר פשוט - אגב עם מרחק פתחי היניקה זהה לזה שבקרבורטורים יש מצב שאפשר לעשות התאמה לתושבות קרבורטורים של אלפא מסדרה 105

פורסם

לא ציינת אם מדובר במנוע 16V 1.8 או 2 ליטר אבל מאחר והווברים שלך הם40 DCOE אז אם הם הולכים לעלות על מנוע 2 ליטר, הם לא יספיקו בטורים גבוהים והמנוע יגמגם.

 

ב 1.8 ובמידה והמנוע לא משופר, הם יספקו את הסחורה.

 

 

דרך אגב, ברשימת החלקים החסרים אתה יכול להוסיף גם את הלינקג' הכפול של הכבל גז.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא ציינת אם מדובר במנוע 16V 1.8 או 2 ליטר אבל מאחר והווברים שלך הם40 DCOE אז אם הם הולכים לעלות על מנוע 2 ליטר, הם לא יספיקו בטורים גבוהים והמנוע יגמגם.

 

ב 1.8 ובמידה והמנוע לא משופר, הם יספקו את הסחורה.

 

 

דרך אגב, ברשימת החלקים החסרים אתה יכול להוסיף גם את הלינקג' הכפול של הכבל גז.

 

תלוי בהרבה גורמים ובעיקר לכמה כ"ס מכוונים, אל תשכח שניתן להתקין ב-40 ונטורי עד לגודל 36 שיספק את הסחורה בגדול עד לכ-165 כ"ס.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

האמת גם אני חשבתי כמו בגירה, אבל לא מנתונים רשמיים או מידע ברור, יותר מתחושת בטן,

לדעתי שוב מתבססת על ניחוש מלומד הוובר 45 יעשה עבודה טובה יותר על ה-2000...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
תלוי בהרבה גורמים ובעיקר לכמה כ"ס מכוונים, אל תשכח שניתן להתקין ב-40 ונטורי עד לגודל 36 שיספק את הסחורה בגדול עד לכ-165 כ"ס.

 

 

לא שוכח, אני דווקא התייחסתי לאספקט אחר, במנועים גדולי נפח (1800,2000) עתירי סל"ד (מנועי 16V הם בד"כ בעלי שיא הספק בסל"ד גבוה ממנועי 8V), ה DCOE40 "מאבדים אויר" בזמן שה 45 "נותנים בראש" יפה מאוד.

 

 

אני יודע ש "מאבדים אויר" ו "נותנים בראש" הם לא מינוחים מקצועיים אבל בהנתן הנפשות שאיתן אני מדבר, ברור לי שאני מובן.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האמת גם אני חשבתי כמו בגירה, אבל לא מנתונים רשמיים או מידע ברור, יותר מתחושת בטן,

 

וובר 45 יעשה עבודה טובה בתלות מהרבה גורמים - ראשית מנוע במצב חדש - (קומפרסיה טובה מאוד), גודל שסתומים מוגדל וגלי זיזים מותאמים לפתיחה יותר גדולה ולבסוף נפח - במנועי אלפא, לא פעם הקרבורטורים המוגדלים (מ40 ל45 ) לא שינו הרבה למעט תצרוכת דלק

×
×
  • תוכן חדש...