Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ציינת אם מדובר במנוע 16V 1.8 או 2 ליטר אבל מאחר והווברים שלך הם40 DCOE אז אם הם הולכים לעלות על מנוע 2 ליטר, הם לא יספיקו בטורים גבוהים והמנוע יגמגם.

 

ב 1.8 ובמידה והמנוע לא משופר, הם יספקו את הסחורה.

 

 

דרך אגב, ברשימת החלקים החסרים אתה יכול להוסיף גם את הלינקג' הכפול של הכבל גז.

 

 

המנוע המדובר הוא 1800 kr

אז זה אמור להספיק

הבנתי שהלינקג' של הכבל גז הכפול היה למרוצי ראלי למקרה שאחד היה נקרע היה גיבוי

אצלי הרכב למטרת כביש אז זה לא רלוונטי כל כך

המחלה שלי VW MK1

1981-1979-1977-1976

פורסם

הלינקג' הוא בכדי לפתוח את 2 המצערות של 2 הקרבורטורים במידה שווה ואחידה ע"י כבל אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הלינקג' הוא בכדי לפתוח את 2 המצערות של 2 הקרבורטורים במידה שווה ואחידה ע"י כבל אחד.

 

אז זה לא חסר זה על הקרבורטורים באמצע לא רואים טוב בתמונה

המחלה שלי VW MK1

1981-1979-1977-1976

פורסם

ל-1800 ה-40 די והותר, מה גם שזה מה שיש לך, לפני ההרכבה שפץ אותו

אצל מומחה, עד אחרון הברגים. שים לב לאטימות מלא וטובה. לכיוון הקטבורטור

על גבי הרכב יש חשיבות עצומה ויש לעשות כיוון מדויק ע"י בעל מקצוע.

 

הרכבים האלה אחרי השידרוג מאד מהנים לנהיגה, וחווית הנהיגה איתם משתפרת

פלאים יהיה כייף! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לגבי הוובר,

 

ההחלטה הראשונה היא גודל הונטורי. ונטורי גדול מידי יגרום לאיבוד מוומנט בסל"ד נמוך , ונטורי קטן מידי יפגע בהספק בסל"ד גבוהה.

מתוך נסיון במנועי אלפא טיין קם ונטורי 32 הוא בסדר למנוע 2 ליטר סטנדרתי ( 130 כ"ס ). למנוע משופר צריך ונטורי 34 ממ שיכול להוביל עד ל 150 כ"ס. למנוע ממש משופר ( גלי זיזים , יחס דחיסה ,פורטינג שסתומים מוגדלים ) צריך ונטורי 36 ממ. למרוצים משתמשים בדרך כלל ב 38 ממ.

 

בוובר 40 אפשר להשתמש בוונטורי עד 34ממ ונטורי גדול יותר יצריך כבר את הוובר 45.

( כמובן שאחרי בניית המנוע וההחלטה הנכונה של הוונטורי יש לבצע SET-UP מלא של הדיזות )

 

 

לבחירת וונטורי במנועים משופרים אפשר להשתממש בגרף למטה. נפח המנוע , הסל"ד המקסימלי בו רוצים את ההספק המקסימלי וגודל הוונטורי הממומלץ.

 

weber1.gif

פורסם

זה מאשש את תחושת הבטן שלי, אבל על מנוע 1800 ההבדל יהיה מזערי

בין ה-45 ל-40 יורגש אולי הבדל בצריכת הדלק אבל פחות במומנט הרכב

ויהיה הבדל רק בקצה הסקלה, שפרט לשימוש במסלול או בישורת ארוכה

מאד לא רלוונטי לכן השימוש ב-40 יעשה לרכב טוב,

אני הייתי בודק 32-34 שזה לדעתי מספיק ביותר!

מסכים עם הצורך לבדוק דיזות שונות ולהתאים לסגנון הנהיגה והצרכים

אגב תשובה אמיתית תוכל לקבל רק במחקר ותהייה על גבי דיממומטר

או בהתאמה למישהו שעשה משהו דומה לרכב שלו.-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סמפיוניית ווברים:

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
ויהיה הבדל רק בקצה הסקלה, שפרט לשימוש במסלול או בישורת ארוכה

 

אם פותח השרשור בקטע שלח "מיאוצי רמזורים", אז קצה הסקאלה יופיע לו גם בקצה של כל הילוך.

 

הוא ירגיש מחנק קל מאחר ושיא ההספק מתקבל ב KR ב 6100 סל"ד.

 

אם הוא ירצה למשוך יותר לעבר הקו האדום בכדי להפיל בהעברת הילוך את הסל"ד לתוך הטווח היעיל, אז בכלל הרכב יגמגם ממחסור בדלק.

 

אבל שוב, כמו שאמרת, למעט גמגום קל באזורי קצה, צמד הווברים הופכים את הרכב הזה למשהוא אחר לגמרי...ובגדול!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הדרך להפחית את הגמגום בסל"ד הלא אפקטיבי הוא על ידי מערכת הצתה תואמת שניתנת לתכנות, יש כאלו היום מהמדף.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...