Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקה לרכב של carsforum-מהי דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?  

172 הצבעות

  1. 1. מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?

    • אופציה 1 - לוגו הפורום
    • אופציה 2 - כיתוב לבן להדבקה על השמשה
    • אופציה 3 - מדבקה שחורה למסגרת המספר


פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אם מישהו יכול לקחת את זה

ולשחק עם זה קצת, אני חושב שזה יכול להיות נחמד.

 

למזלך החתימה שלי מלאה :lol: :lol: :lol:

כמה שזה נשמע גרוע :twisted:

 

אולי במקום צללית, יש מצב לשים זוג גלגלים מתחת ללוגו?

(מתייחס לתמונה עם הצללית של הסובארו)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 588
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רוצה לשתף משהו.

הניסיון שלי לימד אותי עד כמה אנשים עם אינטרס משותף יכולים להיות עיוורים וצרי-עין בנוגע לאותו אינטרס. ממש מכה שלא נכתבה בתורה. מדובר על ניסיון מפורום אחר, שבו כמה שלא ניסית להזיז דברים, יצאת חומוס מקולקל, והחמוצים הלכו למקומות לא טבעיים בעליל.

המהירות שבה השירשור הזה התפתח ואופי התגובות ממש מדהימות אותי- אני אשכרה רואה שיש עוד צד בעניין, הצד היפה שהאמנתי בו בתקופה שבה ניכוויתי. המהירות שבה כולם מציעים עזרה ורעיונות, איש-איש כיכולתו, ממש מדהימה בעיניי.

 

מאיר-בהחלט יש עתיד...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אהבתי את תמונה 4. :mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מאיר, התמונה האחרונה הכי מתאימה כי הכיתוב סולידי בלי קפיצות.

 

Nice going!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

2 הסנט שלי:

לדעתי זאת צריכה להיות מדבקה בסגנון פשוט - כך יהיה לאנשים יותר קל להדביק אותה לדעתי -

CarsForum.co.il

עם איזה משפט מחץ שיבחר פה בפורום, או אולי להוציא 2-3 מדבקות שונות עם משפטי מחץ שונים, כאשר הסגנון צריך להיות לדעתי כמו שהראו פה עם התמונות של הניסאן 350Z (אגב הרעיון עם צללית של ישראל הוא רעיון יפה מאד)

או כמו זה:

03-%20Civinfo.com%20stickers%20%2803%29.JPG

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לדעתי מסגרת למספר עם הכיתוב סולידי יהיה מעולה. אם מסגרת לא באה בחשבון אז לדעתי מדבקה כמו של הנורברינג, אבל אותה בעצם אי אפשר לשים על חלון שחור ממה שאני יודע .

...

פורסם

יש לנו מלאי קטן של המדבקות הישנות. לא איכותיות במיוחד אבל פריט נדיר לאספנים.

דבר איתי. יש אצלי איזה חמשה-שה ארגזים.

רכב עם מדבקת הפורום יכול לחנות בחינם בכחול לבן בכל עיר (הפקחים יודעים לא להתעסק) + חניה חינם עם שטיפה ברוב החניונים הפרטיים.

 

צילמתי גם את החולצה, פריט אספנים מבוקש (חן נתקע עם סטוק של חולצות ועדיין שוטף איתם את הוולוו), ואת הכובע לא צילמתי, הוא באוטו, אבל ישנו.

 

קומפיוטסט אזור תעשייה ישן ראשון לציון

זה נכון, אצל חבר ומנהל לשעבר מהפורום. הלשעבר מתייחס למנהל. עדיין חבר.

1.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

העיצוב של מדבקה 4 עם אותיות בגודל שווה נראה לא רע. המדבקה עם ישראל ברקע בכלל יפה מאוד. יחד עם הלוגו הנוכחי של הפורום, שלושת אלו מבחינתי מועמדות מובילות.

פורסם

אני שמח לראות שזה מתפתח.

 

אני בעד משהו שיעביר מסר חיובי ולא מתנשא, ושהעיצוב עצמו יהיה כמה שפחות מצועצע, כמו הרבה דברים יפים שהציעו בנושא הזה.

 

המשפט יהיה בסגנון "תרבות נהיגה אחרת"

 

או "נוהגים אחרת" שראיתי בפורום הזה כמה פעמים.

 

משהו קצר וקולע, המטרה הסופית של כולנו היא, חוץ מלפרסם את הפורום, באמת להראות לכל הנהגים שאפשר לנהוג אחרת.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

רק שלא תגיע המדבקה לכל מיני חוראנים, שיעשו בושות למוניטין של הפורום.

כל פעם שאני רואה ניידת פונה ללא איתות, או שוטר נוהג ללא חגורה אני חושב על הדוגמא האישית הבזויה שלהם.

יהיה מבייש לראות רכב עם מדבקת פורום נוהג בחוסר אדיבות / פראות / חונה שלא כחוק / חוסם חנית נכים וכו'.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מי שנתפס עושה חניה כפולה עם סמל הפורום דינו באן :)

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...