Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקה לרכב של carsforum-מהי דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?  

172 הצבעות

  1. 1. מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?

    • אופציה 1 - לוגו הפורום
    • אופציה 2 - כיתוב לבן להדבקה על השמשה
    • אופציה 3 - מדבקה שחורה למסגרת המספר


פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי מדבקה בסגנון שהציע Snorki.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 588
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חשבתי על זה עוד קצת, והפעם קצת יותר השקעתי, לדעתי המדבקה צריכה להיות בסגנון הזה, על חלון שחור ושהמדבקה עצמה ללא רקע :

ללא שם.JPG

הבוז לך.

 

 

פורסם

גם אני בעד הצללית, אבל יותר אפקטיבי יהיה אם הרקע יהיה שקוף, והמדבקה תהיה פנימית - עדיף ויניל.

לגבי העיצוב, כמו שאחד החברים הראה על ניסן Z350.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

The Phoenix, אני מוכן להדביק כזאת מדבקה על המרצדס שלי :-)

 

כל הכבוד על העיצוב!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני בפנים אני ישמח לחנות ליד אנשים מהפורום שלא יפתחו דלתות ויעברו על הרכב עם מפתח

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם
אני בפנים אני ישמח לחנות ליד אנשים מהפורום שלא יפתחו דלתות ויעברו על הרכב עם מפתח

 

1+

לפנ כשבועיים הייתי בנתניה חניתי את הרכב אבל משום מה הייתה לי הרגשה פנימית שכדאי לחנות יותר רחוק. כיוון שהמקום בו הייתי היה עמוס ברכבים ללא מקום חניה מסביבה הקרובה החלטתי להשאיר את הרכב במקום. מה שהתברר כהחלטה טיפשית. כל 20 דק' יצאתי החוצה לראות עם הכל בסדר עם הרכב.. כשסיימתי את הסידורים שם התקרבתי לאוטו ובצעתי את הבדיקה השגרתית שלי 360 סביב האוטו ופתאום נתקל (סליחה אבל אין מונח מתאים יותר מזה) "וואחד" חריטה אל הטמבון הקדמי שלי. הם כמו עורבים או מה?? כל 20 דק' בדקתי וזה גם לא הספיק!!?!

פורסם

לדעתי הדוגמה האחרונה ששמו פה טובה.

רק לדעתי אין טעם לעשות את ה C F בצבעים שונים.

והייתי משנה את הפונט.

 

צבע אחיד יותר יפה.

פורסם

לדעתי, מכיוון שהפורום כולל בתוכו אנשים רבים עם סגנונות רבים- ללכת על מדבקה פשוטה וסולידית, כדי שכולם יוכלו להנות ממנה.

גם אלה שהרכב שלהם נראה כמו שירת הסטיקר, וגם אלה שאפילו את המדבקה של הטסט לא רוצים לשים.

לקלוע לטעמם של כמה שיותר משתמשים.

אני מאוד אשמח לשים על רכבי מדבקה של הפורום, אבל מאוד אתבעס אם תהיה מדבקה מצועצעת וצבעונית יתר על המידה.

אם תצא מדבקת לוגו נוכחי של הפורום, בקנה מידה של 3:1, נראה לי שזה יהיה מצויין.

 

לתשומת לב הנוגעים בעניין

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לפני כשנתיים לקחתי כמה מדבקות (הישנות- כמו על הסטארלט-לשעבר-של-איתמר) מרוני (SRONIS).

 

אני מוכן למסור, ללא תמורה, 2 מדבקות חלון (מוכן לשלוח בדואר- מעדיף איסוף עצמי).

 

ניתן לפנות אלי בה"פ.

תינתן עדיפות לחברי פורום ותיקים (אלי-GOLF; מעוניין?).

 

שבוע טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

המדבקה האחרונה ניראית טוב,דווקא הצבע של האותיות CF מוסיף לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לדעתי, מכיוון שהפורום כולל בתוכו אנשים רבים עם סגנונות רבים- ללכת על מדבקה פשוטה וסולידית, כדי שכולם יוכלו להנות ממנה.

 

+1, ובלי צלליות של רכבים כאלה ואחרים, בחייכם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לצערי צריכים מדבקה שהיא מלבן שוכב.

אבל אם מישהו יכול לקחת את זה:

 

cars1small.jpg

 

ולשחק עם זה קצת, אני חושב שזה יכול להיות נחמד.


×
×
  • תוכן חדש...