Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקה לרכב של carsforum-מהי דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?  

172 הצבעות

  1. 1. מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?

    • אופציה 1 - לוגו הפורום
    • אופציה 2 - כיתוב לבן להדבקה על השמשה
    • אופציה 3 - מדבקה שחורה למסגרת המספר


פוסטים מומלצים

  • תגובות 588
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חשבתי מה אפשר לכתוב על המדבקה:

 

גם אני חבר ב-CARSFORUM. כבר הצטרפת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב, אניי רואה שהעניין תפס תאוצה, לשמחתי.

אני מעוניין ב2 מדבקות.

הפורמט של הלוגו הנוכחי שמופיע באתר מוצא חן בעיניי: "carsforum אתר הרכב הגדול בישראל". גם "carsforum קהיליה מוטורית ישראלית" לדעתי תופס טוב.

אני לא חזק בפוטושופ,לצערי.,אז אם יש לחברים פה עיצובים נוספים-הם מוזמנים להעלות.

 

לגבי גדלים-אני חושב שגודל של 20X5 ס"מ זה די והותר.

 

אני נמצא קבוע על משולש ת"א-בית דגן-חולון. אם מישהו מעוניין לרכוש מדבקה ויש לו בעיה להגיע, אין לי בעיה להקפיץ לו מתישהו אחרי רכישה מרוכזת.

פורסם

לגבי גדלים-אני חושב שגודל של 20X5 ס"מ זה די והותר.

בתנאי שזה חצי שקוף לשמשה אחורית כן. אבל האם הרבה חברים יסכימו להדביק את המדבקה לגוף הרכב או פגוש?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בתנאי שזה חצי שקוף לשמשה אחורית כן. אבל האם הרבה חברים יסכימו להדביק את המדבקה לגוף הרכב או פגוש?

 

לי אישית אין בעיה שהמדבקה תהיה מלאה ולא חצי שקופה, וגם להדביק את המדבקה בפגוש/גוף הרכב. מדבקה חצי שקופה לדעתי זה סיכון בטיחותי, כי איני רוצה שמישהו יסטה מהנתיב כדי לבדוק מי אני בגלל שהמדבקה בחלון הזכוכית לא נוחה לקריאה.

פורסם

טוב, אז ככה...

 

יש לנו מלאי קטן של המדבקות הישנות. לא איכותיות במיוחד אבל פריט נדיר לאספנים. עשרת המשתמשים שישלחו הודעה פרטית למשתמש מערכת קארספורום עם סיבה טובה (אבל ממש טובה, ורצוי גם מקורית) - יקבלו סטיקר ישן במתנה.

 

לגבי סטיקרים חדשים - צודקים, נטפל בזה. כל הכבוד על היוזמה!

בקרוב נעלה סקר עם כמה אופציות של מדבקות לבחירתכם. המדבקה שתאהבו ביותר תופק בכמה אלפי עותקים ותחולק לחברי האתר.

אתם מוזמנים לשרשר לכאן רעיונות מקוריים לסלוגנים טובים לסטיקר. הרעיונות הטובים ביותר יכנסו לסקר ואולי, מי יודע, גם יודפסו בסופו של דבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רעיון מעולה, גם אני מעוניין.

לדעתי לוגו+שם משתמש יקפיץ עלויות משום שצריך להכין גלופה/הדפסה חדשה לכל מדבקה.

עוד רעיון יצירתי (לא המצאתי את הגלגל) מדבקה עם לוגו אבל מחומר מחזיר אור, נכון, זה מעצבן ואי אפשר להסיר-אבל יש בזה גם ערך בטיחותי שמקנה לאתר רושם רציני.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

אם לא על מסגרת המספר, מקסימום שהייתי מסכים זה מדבקה שנשארות ממנה אותיות, אבל לא הרקע (על מרצדס מדבקה גדולה עם רקע לא ניראית סולידי). יש דברים כאלה. צריך שיהיו אותיות במספר צבעים, כדי שיתאים לרכבים בגוונים שונים. אני ממליץ על צבעי אותיות: אדום, שחור, לבן, כסוף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני בעד מאד.

אבל עדיף מדבקה לחלון, מדבקה לטמבון די תכער את העניין.

יהיה מעניין לפגוש חברים על הכביש, ולדון על מצב האבטיחים במדינה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

אתם מוזמנים לשרשר לכאן רעיונות מקוריים לסלוגנים טובים לסטיקר.

 

לדעתי העלות של המדבקה תהיה יקרה אם כל פעם יהיה צריך להחליף את התבנית למדבקה. אני חושב שצריך לבצע פה סקר עם עיצובים, העיצוב שיקבל את מירב הקולות יישלח להדפסה.

מדבקה עם חומר מחזיר אור כפי שהציע khc זה אחלה רעיון.

פורסם

לדעתי, מי שלא אוהב דברים מיותרים שמודבקים על הרכב (אני בעד המדבקה, שלא תבינו לא נכון),

אז במקום כל הכתובת של האתר אפשר לאלתר מין סמל מוסכם בינינו, ככה לא כל מי שרואה את המדבקה

יידע על מה מדובר, רק חברי הפורום ידעו.

אפשר לדוגמא ראשי תיבות כמו- CF מסוגנן, כל אות בצבע שונה או דברים כאלה, לדעתי זה יותר אלגנטי ומיוחד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שהמדבקה צריכה להיות מודבקת לחלון מבחוץ ולא מבפנים, באופן שרק האותיות הן המדבקה. כך גם יהיה קל יותר להסיר אותה ולא לפגוע במפשיר אדים, וגם לא יהיה קשה לקרוא אותה כשיש שמש על החלון.

משהו בסגנון: (סוג המדבקה, לא התוכן:))38079745.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

moshiko20, רעיון מעולה. צריך להיות לוגו כלשהו שרואים מרחוק. אני ממליץ על משולש עם הכיתוב CF ולמטה כתובת אתר.

עשיתי סקיצה בצייר, משהו כזה גם ניראה מרחוק על המדבקה.

מסכים עם SlowRide בקשר לחלון. מה שאני מציע יכול להתאים לחלון.

CF_Logo.JPG

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתם כבר מדברים על חיתוך בפלוטר מה שמייקר את העסק בעשרות אחוזים מול הדפסה דיגיטלית

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...