Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקה לרכב של carsforum-מהי דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?  

172 הצבעות

  1. 1. מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?

    • אופציה 1 - לוגו הפורום
    • אופציה 2 - כיתוב לבן להדבקה על השמשה
    • אופציה 3 - מדבקה שחורה למסגרת המספר


פוסטים מומלצים

פורסם
tzvipper, דעתי היא שהמדבקה צריכה להיות מודבקת מחוץ לרכב (כמו מדבקת "שמור מרחק") כדי להראות את העניין. אנשים לא יסתכלו לך בשמשה הקדמית ויגידו "אהה, זה הבחור XXYYZZ מ carsforum" :roll:

עם שמור מרחק יש בעיה. יש את זה לא על כל הרכבים ויש הרבה אנשים שלא יסכימו לשים מדבקות כאלה, במיוחד על רכבים היותר חדשים. לדעתי מסגרת מספר או מדבקה למסגרת מספר.

 

עדיף גם בלי שמות משתמש במדבקה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 588
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מקורב לעסק שמדפיס מדבקות מכל סוג (גם אלה שמדביקים מבפנים.

כשתחשבו על עיצוב סופי דברו איתי להצעת מחיר :wink:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
אני מקורב לעסק שמדפיס מדבקות מכל סוג (גם אלה שמדביקים מבפנים.

כשתחשבו על עיצוב סופי דברו איתי להצעת מחיר :wink:

 

קבל ה"פ.

 

אם אתם טובים בכל הקטע של הגרפיקה, פנו אליי עם הצעות למדבקה-מייל יימסר בה"פ, כדי שאמשיך לטפל בזה מול הגורמים הרלוונטיים.

מנהלים,במידה ואתם מעוניינים לקחת את זה קדימה-אתם מוזמנים לפנות אליי בה"פ לגבי כתובת מייל שאוכל לשלוח אליכם עיצובים שיגיעו אליי. בסופו של דבר, יש זכויות יוצרים לפורום 8)

לגבי העיצובים-אחרי שיגיעו כמה, אנסה להעלות פה סקר עם כמה דוגמאות.

פורסם

קיימת מדבקת פורום, עם הלוגו הישן.

מידי פעם אני רואה רכבים עם המדבקה.

גם במכון הרישוי שלי יש מדבקה כזו בכניסה.

 

שרשורים משנת 2003, היו גם קודם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=54012&highlight=%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%94+%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=8408&highlight=%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%94+%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=6612&highlight=%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%94+%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95

והשרשור שהניב את PSI:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=950&highlight=%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%94+%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95

 

בזמנו הפצנו גם כובע וחולצה עם לוגו הפורום.

1.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

"אני לא שיכור אני מתחמק מבורות בכביש",

CarsForum.co.il.

רעיון מעולה!

 

יש לי עוד כמה כאלה:

"אני לא ממהר, נוסע מהר כי חובב רכב"

"אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך"

"איך אני נוהג? להתראות פנה לפורום:CarsForum.co.il"

"תתנהג יפה, או ידווח בפורום: CarsForum.co.il"

"הקהילה המוטורית שלי: CarsForum.co.il"

 

קיימת מדבקת פורום, עם הלוגו הישן.

מידי פעם אני רואה רכבים עם המדבקה.

גם במכון הרישוי שלי יש מדבקה כזו בכניסה.

 

רז, הלוגו הישן מעולה למדבקה. רק צריך להחליף את הרכבים בתמונה לפאביה ופיקנטו.

 

רעיון נוסף במפגשי הפורום לעשות תחרות יופי למכוניות. כך שמקום ראשון ושני יופיעו בלוגו עם שמות המשתמש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

CarsForum.co.il, במדבקת תבליט (האותיות "עבות" ובולטות) קטנה המודבקת על החלון האחורי בחלקו התחתון. כמובן שללא מסגרת אלה מדבקה כזאת שהאותיות נדבקות אחת אחת על החלון. יש מדבקות כאלה לחלק מהמוסכים שבדרך כלל מדביקים אותם מתחת לשם היצרן מאחורה. אם מישהו יודע לאיזה מדבקה אני מתכוון ויכול להסביר טוב יותר אז אחלה. זה הכי סולידי והכי יפה לדעתי.

פורסם

אני גם בעד ויהיה מוכן לקנות כ5 מדבקות, לא משנה לי עם זה על השמשה או על הפגוש (ומעוניין באחת קטנה להדביק על הקסדות של האופניים ושל האופנוע)

פורסם
עזבו אתכם מדבקות, עץ ריח:

 

9u2q7m.png

 

:lol:

 

ענק . קבלו >

 

"קארספורום עם תנו לחיות לחיות לא עוד גילדואות מקוריות :) "

"לא לובש מכנסי עור אבל מנגב את הרכב עם עור צבי "

"קארספורום אם תרצה להתלונן על ערסבפורום "

"אם רכב זה עבר עברת תנועה צטט ל carsforum.co.il "

 

יוסי

פורסם

בלי משפטי מחץ, רק הסמל כמו שמופיע בראש הדף לדעתי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...