Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקה לרכב של carsforum-מהי דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?  

172 הצבעות

  1. 1. מה היא מדבקת הפורום המועדפת עליך?

    • אופציה 1 - לוגו הפורום
    • אופציה 2 - כיתוב לבן להדבקה על השמשה
    • אופציה 3 - מדבקה שחורה למסגרת המספר


פוסטים מומלצים

פורסם
מדבקה סולידית לרכב זה רעיון מעולה. אם מצליחים לארגן מסגרת למספר רישוי - על אחת כמה וכמה.

 

אני בעניין.

 

עוד רעיון למנהלים - צרו קשר עם Waze כדי שתהיה אפשרות למשתמשים לבחור אייקון של "חבר קארספורום" לעצמם, כך שנוכל לראות מי סביבנו הוא חבר פורום.

 

חפש ב WAZE תחת carsforum ותמצא שם קבוצה רק שהלוגו שם בעיתי :D

  • תגובות 588
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מצטרף!

 

לדעתי צריך משהו עם הלוגו של האתר, בלי שום משפטים וסיסמאות כאלה ואחרים, ושהמדבקה תיהיה לחלון ולא לפגוש.

פורסם

צביפר-לדעתי משהו בצורה של תמרור אזהרה לא כל כך לעניין. יש סיבה למה תמרורים נראים כמו תמרורים, והמדבקה שהצעת נראית כמו המשולש של "מטען חורג".

 

לעניין:

"קארספורום, אתר הרכב הגדול בישראל. קבל אבטיח לקנה מידה".

"קארספורום. MEMBER INSIDE" (על משקל אינטל)

"קארספורום. חבר, מביא חבר"

"קארספורום. מארכנואידים ועד תועבה, כולל גם מכוניות בדרך" (הזוי במיוחד...:roll: )

"קארספורום. היכנס לפורטל!" (תמונה של "פורטל" עם הלוגו בפנים)

spray-PortalOrange.jpg

"קארספורום. יש כרטיס מועדון?" (תמונה של אבטיח עם הלוגו עליו)

 

אפשר להציע משהו סופר הזוי בבקשה?

אישית הייתי שמח מאד לשים על הרכב את המוצר הבא:

Car-Balls.jpg

ובמיוחד בעיצוב של אבטיח, עם הכיתוב שייבחר עבור הפורום.

מציע לעשות כמה כאלה במהדורה מוגבלת :lol:

(מחשבה אמיתית, אני אשכרה הייתי שם כזה בכיף על האוטו)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברווז, את האשכים האלה תולים רק מתחת לוו גרירה, כדי לקבל אפקט של משהו מסויים:shock:

מי שאין לו וו גרירה יכול לתלות אותם תחת האגזוז, אבל הם ימסו ויפלו מהחום...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה-מי-אתה שתגיד לי איפה לשים את האשכים שלי?!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

הכל בצחוק וברוח טובה.

מן הסתם יש עוד דרכים לחבר אותם לעוד כמה מקומות מעניינים...

 

נ.ב.

מתחת לאגזוז??? זה טוב לשי-מייל :shock::lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יהיה מאוד נחמד בפני המנהלים לעלות את הלוגו ברזולוציה גדולה ובלי רקע :wink:

קצת קשה לעשות משהו עם זה:

logo.jpg

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם
לדעתי העלות של המדבקה תהיה יקרה אם כל פעם יהיה צריך להחליף את התבנית למדבקה. אני חושב שצריך לבצע פה סקר עם עיצובים, העיצוב שיקבל את מירב הקולות יישלח להדפסה.

מדבקה עם חומר מחזיר אור כפי שהציע khc זה אחלה רעיון.

כן, זה הרעיון.

רק שזה לא חייב להיות הרעיון הכי טוב ויכול גם להיות שניים או שלושה מהרעיונות הכי טובים.

 

יאללה, תמשיכו לזרוק רעיונות ואנחנו נרים את זה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש הרבה בפורום (ואני אחד מהם) שלא אוהבים להדביק מדבקות על האוטו,

לכן אני חושב שמסגרת למספר יהיה הפיתרון הכי טוב.

או

אם תקציבית זה מתאפשר אז שתהיה את האופציה לרכוש גם מסגרת וגם מדבקה,למי שמעוניין.

פורסם

אני בעד!!!,רעיון מעולה!!!:p

אם זה יצא לפועל אני מוכן לעזור לכבי רעיונות לעיצוב או כל דבר!!!:ok:

 

לדעתי צריך מדבקה פנימית על השמשה לאורך על הצד- בן דוד שלי חבר פורום TunerHolics ויש לו מדבקה

כזו!

מה דעתכם???

attachment.php?attachmentid=244153&stc=1&d=1307269199

 

נ.ב-זאת פגו 106 הכי יפה בארץ!!!!!!

62195_1517982042230_1614873783_1244458_7772964_n.jpg

ProJect306-Diamond

פורסם
יש הרבה בפורום (ואני אחד מהם) שלא אוהבים להדביק מדבקות על האוטו,

לכן אני חושב שמסגרת למספר יהיה הפיתרון הכי טוב.

או

אם תקציבית זה מתאפשר אז שתהיה את האופציה לרכוש גם מסגרת וגם מדבקה,למי שמעוניין.

צודק. אני לא אוהב מדבקות. אני אשמח לשים מסגרת ללוחיות הרישוי שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
*****

"קארספורום. MEMBER INSIDE" (על משקל אינטל)

 

ובתרגום לעברית: "קארספורום, האיבר כבר בפנים" :-P

 

 

יהיה מאוד נחמד בפני המנהלים לעלות את הלוגו ברזולוציה גדולה ובלי רקע :wink:

קצת קשה לעשות משהו עם זה:

logo.jpg

 

למשל. אישית הייתי מעדיף מסגרת ללוחית הרישוי (מוכן לשלם על זה) או מדבקה לחלון. אני לא מדביק מדבקות לגוף הרכב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

היו לי על 2 מכוניות את המדבקות הישנות וכאמור אחרי קצת מים הן דהו לחלוטין, ממליץ שהחדשות יהיו ממשהו יותר עמיד (ויניל?) ומצטרף לבקשה למדבקת חלון פנימית, אחרת זה נראה מכוער קמעה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש לי סטיקר של מועדון פיאט על השמשה האחורית :D

אבל לא הייתי מתנגד להוסיף גם אחד של carsforum

:)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100


×
×
  • תוכן חדש...