Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב החלומות... :-) סביב 350k [קבריו]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Sronis- בכללי, 350k הם over rated. וכל עוד שם המשפחה שלי הוא לא וורטהיימר, גם אני עושה חשבון כשאני הולכת לסופר או קונה מכנס חדש :-) וכן, גם כשאלך לקנות מכונית משומשת. גם, נו , מה לעשות, אין כמו רכב בתולי.. לא ככה? שאתה יודע בדיוק מה שעבר עליו (עד שהאח הקטן גונב אותו ביום שישי, אבל אני לא רוצה לחשוב על זה).

 

אז כן, קורבט היא דיי ערסית, אבל זאת קורבט- לא הייתָ מתפשר?

ה370z היא בהחלט אופציה- אבל לא ניראה לי שמוכרים רכב כזה אחרי שנתיים.. אם כן, אני אזכור להרים טלפון :-)

 

באמת הסתכלתי קצת על ה 135 של ב.מ.וו ונגנבתי לגמרי. אמנם לא שני מקומות ולא ידנית, אבל היא יפהיפיה. בהחלט אופציה שלא לקחתי בחשבון קודם -> מזכירה בסגנון קצת את הSLK, וזה גם לא יבוא ככה שעדיף לי.. ;-)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא יודע בת כמה את או כמה כסף יש להורים שלך אבל הייתי מציע לך לחשוב טוב על קניה של רכב בסכום כזה, בטח שחבל על לקנות חדש שאפשר לשחוט בעלי משומשות בסגמנט הזה כי אין להם שוק לחלוטין.

 

אם את מתעקשת להוציא סכום לא מבוטל שכזה על אוטו הייתי ממליץ לחפש חבר/ידיד שמבין עניין וללכת לבדוק מכוניות משומשות 2009-2010 התמורה לכסף שתקבלתי תהייה גדולה בהרבה מאשר להוציא רכב חדש.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
היי חבר'ה,

 

הפוסט הראשון שלי בפורום הזה :-o

 

מה לעשות שכבר בתור ילדה קטנה ביקשתי דגם של גלארדו במקום ברבי מאליבו.. :-)

אני חוסכת כבר לא מעט זמן לרכב חלומות, והנה- הגיע הזמן לשדרג את הפיאט 500 שלי למשהו קצת יותר רציני.

 

כעקרון, אני מחפשת רכב בסביבות האלפא ספיידר. סביבות 350k, קבריולט, לא קטנה ומכוערת, ושתיתן לי לחיות קצת על כביש החוף כל יום בדרך חזרה מהעבודה. אם אפשר ידנית- תמיד הייתי בקטע של קלאצ'ים.

 

הבעייה עם אלפא-ות היא הירידת ערך. רמזו לי גם שיש איתן לא מעט בעיות?

 

יש את הלקסוס 250is קבריו שהיא גם מגניבה, למרות שיש בה משהו מבוגר טיפה. הTT לגמרי לא בשבילי (אז או שיתנו לי R8 במחיר הזה או שאין מה לדבר :-) )

 

איזה עוד אפשרויות יש לי? משהו מגניב שאתם מכירים?

 

טנקס!

-לולי

 

סליחה, אבל אנ היחידי שחושב שאת צריכה הרבה יותר מהתקציב שיש לך?

אם אני מבין נכון מפתיחת השירשור שלך, את חוסכת, וכמי שחוסך רכבי החלומות האלו לא מיועדים להם..

קניית הרכב לא מסתיימת ברכישה בלבד. אחזקה? טיפולים? ביטוחים? דלק? בלאי? רכבים כאלו צורכים הרבה הרבה מעל הרכב שברשותך כרגע. בנוסף, אני יאפשר לעצמי להיות קצת חוצפן ולהגיד לך שאת נישמעת ילדותית, יותר כמו ילדה שהתחשק לה לפתוח שירשור כדי לקבל תגובות. אם את מחפשת לחיות על הכביש, אז או שאת במדינה הלא נכונה. (להזכירך מגבלת מהירות עד כ 120 כביש 6) או שאת מחפשת את הכלי הלא נכון, כי הנאה במהירות של 120 תקבלי אולי על דו-גלגלי.

מעבר לעובדה שאת מדברת על כלים גדולי מימדים מבחינה תקציבית.. הם פשוט (גם לצערי) לא מתאימים לאנשים כמוך (וכמוני)שצריכים לחסוך. ומה הקטע עם הקלאצ'ים? והמגניב? תזכירי לי בת כמה את..?

 

כמובן שהכל ברוח טובה.. NO HARD FEELINGS.

פורסם
-באמת הסתכלתי קצת על ה 135 של ב.מ.וו ונגנבתי לגמרי. אמנם לא שני מקומות ולא ידנית,

 

אם תרצי ידנית - קמור יביאו לך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דרך יבוא אישי:

אלפא ספיידר 1.8T בת שנה סדר גודל של 250K.

ב.מ.וו Z4 2.5 בסביבות ה-330K.(יצא לי לנהוג על אחת עם חבילת M לפני חודש בגרמניה ככה שאני משוחד)



עוד אופציה אודי TT רודסטר החדשה בסביבות המחיר של ה-Z4.

 

סדרה 1 ו-A3 קבריו פשוט מכוערות ברמות במיוחד אם משווים אותן ליצירות מופת כמו ה-Z4 והספיידר.(ולא נראה לי שמישהו יחלוק עליי)

 

לטעמי סדרה 1 קבריו ליד Z4 זה כמו להעמיד את ויקי כנפו ליד בר רפאלי.

 

אאוץ' איזה חיים:חודש אחד אתה חי את החיים הטובים עם Z4,TT,וסוויפט ספורט סטייג' 2 ברינג.חודש אחרי אתה במינוס,עם טונה של פערים להשלים בלימודים שדופקים לך את חופשת הפסח.

 

אני מתגעגע

:-(

נורבורגרינג2011 135.jpg

נורבורגרינג2011 103.jpg

נורבורגרינג2011 230.jpg

נורבורגרינג2011 018.jpg

turboy

פורסם

מניתוח תגובות פותחת השרשור עולה אצלי חשד של ממש כי מדובר בשרשור לא אמין מראשיתו.

כמובן שאני אהיה more than happy לגלות שטעיתי, בין היתר לאור העובדה ש:

1. יהיה כיף לגלות שפותחת השרשור באמת אוהבת לנהוג

2. יהיה נחמד לחזות ברכב חדש מהסוג המדובר

3. היא אמרה בלונדינית או שאני טועה ???!!

 

 

קדימה, זה הזמן להסרת הספקות.

 

חג שמח.

---

פורסם
Sronis- בכללי, 350k הם over rated. וכל עוד שם המשפחה שלי הוא לא וורטהיימר, גם אני עושה חשבון כשאני הולכת לסופר או קונה מכנס חדש :-) וכן, גם כשאלך לקנות מכונית משומשת. גם, נו , מה לעשות, אין כמו רכב בתולי.. לא ככה? שאתה יודע בדיוק מה שעבר עליו (עד שהאח הקטן גונב אותו ביום שישי, אבל אני לא רוצה לחשוב על זה).

 

אז כן, קורבט היא דיי ערסית, אבל זאת קורבט- לא הייתָ מתפשר?

ה370z היא בהחלט אופציה- אבל לא ניראה לי שמוכרים רכב כזה אחרי שנתיים.. אם כן, אני אזכור להרים טלפון :-)

 

באמת הסתכלתי קצת על ה 135 של ב.מ.וו ונגנבתי לגמרי. אמנם לא שני מקומות ולא ידנית, אבל היא יפהיפיה. בהחלט אופציה שלא לקחתי בחשבון קודם -> מזכירה בסגנון קצת את הSLK, וזה גם לא יבוא ככה שעדיף לי.. ;-)

 

350K הם אובר-רייטד? מצטער, אבל מי שחושב ככה אבל עדיין מתלבט בגלל עלויות אחזקה וצריכת דלק, חי בסרט. או שהוא סתם לא מבין כלום בכסף.

350K זה המון המון כסף. ורכב שעולה ככה יעלה גם הרבה באחזקה. בין אם שוטפת או עקיפה (ירידת ערך). אם את קונה רכב חדש ב-350K, תוך שלוש שנים בזבזת 180K לפחות.

 

קורבט - כן, די ערסית, וכן, אני אולי הייתי מתפשר בשביל חווית הנהיגה. אבל את צריכה להבין שחווית הנסיעה (בניגוד לנהיגה) היא לא אופטימלית ברכב שכזה, ובנוסף - מיותר לחלוטין לקנות אותו בשביל "ליהנות" מהנסיעה על כביש החוף. זה רכב הארד-קור, ולא ממש נראה לי שאת צריכה כזה.

370 - בטח שמוכרים אחרי שנתיים. לרוב אפילו פחות. מרבית הקונים לא כל כך מבינים לאן הם נכנסים כשהם קונים רכב כזה...

 

ו-135 לא מזכירה SLK. ה-Z4, כן. לצורך העניין אני לא רואה שמבחינתך יש הבדל בין 120 ל-135, בהנחה ואפשר לאבזר אותן דומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מצטרף לסילבר בנוגע לספקות שלי על השרשור

 

בכל אופן הייתי ממליץ לך לנסות גם את הC-70 שבמבחני הדרכים גברה על הלקסוס IS

 

אם בכל זאת תהיי מעוניינת בS2000 פני אליי בה"פ וננסה לעזור

Confidence In Motion

פורסם

איזו S2000 בראש שלכם? זו המכונית הגרועה ביותר שיכלתם להציע לה .

גם ה-370Z קשורה לפה כמו קולנועית , גם אם מודרנית ומתורבתת הרבה יותר מהריקשה המוקשחת תוצרת הונדה .

 

סולטיס GXP תספק אותה מבחינת מראה , אבל אם כבר קיצצנו את התקציב בחצי מיאטה תהיה עדיפה (עם פחות פוזה , בלי פחות הספק ובלי מושבי עור) .

 

קורבט בשביל מה? אם את לא מתכוונת להשתמש במלוא הפונטנציאל של הרכב , אל תקני אותו .

להשכיב בחנייה מכונית , או לנסוע בה ביום יום , תוך כדי שמשלמים עלייה אלפים רבים בכל חודש (ירידת ערך , טסט יקר , ביטוח מחריד , טיפולים ושאר האחזקה) , ובלי להשתמש ביכולות שלה - זו טעות עצומה , בטח כשמדובר במישהי שחסכה את מיטב כספה וצריכה לעשות את השיקול הזה .

 

Z4 או SLK משומשות , מוסטנג אם התנהגות לא חשובה יכולה להיות אפשרות מעולה (זולה , מרווחת ובולטת) , או גירסאות הBMW הקטנות גם יהיו מעולות .

 

לגבי הגיר הידני , רדי כבר מהרעיון הזה .

כבר 6 שנים אני מחזיק רק מכוניות ספורט , ומבינהן הייתה אחת שנחשבת גולה מוטורית והיה הייתה? אוטומטית .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

זה בכלל לא משנה אם פותחת השרשור אמיתית או ילד בן 13. המידע שבו הוא אמיתי וזמין למי שזה כן יעניין אותו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה בכלל לא משנה אם פותחת השרשור אמיתית או ילד בן 13. המידע שבו הוא אמיתי וזמין למי שזה כן יעניין אותו.

 

 

לול אני אקח את זה כמחמאה על זה שאני over מגניבה?

 

אני כרגע במחצית הראשונה של שנות ה20. עובדת מגיל 16, עוזרת להורים בכל מה שצריכים (ולא חיה על חשבונם!)

אבל כן, מה לעשות, מגיע לי. תקראו לזה ילדותיות / שטחיות, אני חושבת שזה נורא מגניב שבחורה קונה לעצמה תכשיט כזה בעמצה. יש במכונית של 350k יותר מאלמנט הכ"ס והנפח מנוע- הצלחתם לקנות משהו שעולה 350000. זה סכום עם הרבה אפסים. אז אם נוסיף את זה לתמורה, וואלה קיבלתי חבילה די משתלמת. אולי גם הבחור שאני מחבבת סוף סוף יצא איתי לדייט :-)

 

חלק מעלויות ההחזקה עזרו לי לכוון לכיוון אוטו חדש, כזה שמקבלים איתו שנתיים אחריות מהסוכנות ואז עושים טרייד-אין לאוטו הבא.

 

וזהו, חוץ מהסקפטיות קיבלתי כאן המון עצות טובות. יש נסיעת מבחן על ה135 בקרוב.

 

מבטיחה להעלות תמונה עם הנכס החדש, למרות שזה עלול לקחת כמה חודשים.. יש לי כמה דרישות מיוחדות.

 

 

3>

לולי

פורסם

מאחל לך הרבה מזל (עם הרכב ובכלל) והרבה צלילות דעת (אם אלו המילים הנכונות) בנוגע להרפתקה שאת נכנסת.

אמרת שבגלל עלויות האחזקה את מכוונת לאוטו חדש אבל שכחת שהאחזקה לא זולה בכל מקרה. גם לרכב החדש תהיה צריכת דלק גבוהה מאוד, ביטוח גבוה וכו'. ואחרי שנתיים טרייד אין - ברכב של 350 את יכולה בשנתיים הללו להפסיד במקרה הטוב 100 אלף ש"ח ואז בטרייד אין יורידו לך עוד כמה עשרות אלפים - גם הם צריכים להרוויח לא?

 

אני באמת חושב שאת עושה טעות יקירתי. נכון, זה תכשיט וזה כיף ואולי זה גם יביא לך דייט - אבל את הולכת פה למהלך שיגרום לך חד משמעית להפסד כסף מטורף, אין שום אופציה אחרת מלבד ההפסד הזה. וכבחורה צעירה שחוסכת כבר קרוב ל-10 שנים ולא מקבלת מההורים ג'ינס שכיסיו מלאים כבר בדולרים - תחשבי בשנית לדעתי. יש פה מספיק אופציות שניתנו לך שיכולות לספק אותך הן מבחינת הרגש והן מהבחינה הפיזית של הנאה מנהיגה וכו' ובחצי מהתקציב שלך.

 

בהצלחה בכל מקרה.

פורסם
מאחל לך הרבה מזל (עם הרכב ובכלל) והרבה צלילות דעת (אם אלו המילים הנכונות) בנוגע להרפתקה שאת נכנסת.

אמרת שבגלל עלויות האחזקה את מכוונת לאוטו חדש אבל שכחת שהאחזקה לא זולה בכל מקרה. גם לרכב החדש תהיה צריכת דלק גבוהה מאוד, ביטוח גבוה וכו'. ואחרי שנתיים טרייד אין - ברכב של 350 את יכולה בשנתיים הללו להפסיד במקרה הטוב 100 אלף ש"ח ואז בטרייד אין יורידו לך עוד כמה עשרות אלפים - גם הם צריכים להרוויח לא?

 

אני באמת חושב שאת עושה טעות יקירתי. נכון, זה תכשיט וזה כיף ואולי זה גם יביא לך דייט - אבל את הולכת פה למהלך שיגרום לך חד משמעית להפסד כסף מטורף, אין שום אופציה אחרת מלבד ההפסד הזה. וכבחורה צעירה שחוסכת כבר קרוב ל-10 שנים ולא מקבלת מההורים ג'ינס שכיסיו מלאים כבר בדולרים - תחשבי בשנית לדעתי. יש פה מספיק אופציות שניתנו לך שיכולות לספק אותך הן מבחינת הרגש והן מהבחינה הפיזית של הנאה מנהיגה וכו' ובחצי מהתקציב שלך.

 

בהצלחה בכל מקרה.

 

טנקס.

 

אפחד לא אמר שאני חוסכת עשור. אפילו לא קרוב לחצי מזה.

רכב הוא דבר בזבזני- אמת.

אבל אנחנו מרוויחים, בין היתר, כדי להינות.

 

תן לי מכונית שתיתן לי את מה שאני מחפשת בחצי מחיר, והביטוח שלך לשנה הבאה, עליי :-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...