Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב החלומות... :-) סביב 350k [קבריו]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אציין שאני מבין את הדרישה לגג פתוח וידני-כך אני רגיל לנהוג.

 

אני אציין שהספידר (כמעריץ מילדות) אכזבה מאוד בנסיעת מבחן, הרכב כבד, וההנעה הקדמית סירסה את ההנאה...

 

כמי שנוהג על רכב מיבוא אישי-זה לא פשוט, לא ניתן להיכנס לסתם מוסך ולבקש 12345 ולצפות לצאת עד הערב.

 

רכב מיוחד דורש התעסקות, וזה הדין שחל על הפונטיאק ה Z350 הקורבט....

 

את מעוניינת ברכב ליום יום הוא חיב להיות אמין (כביש החוף) ונגיש לטיפולים (אין מה לעשות זה קורה)

 

כמי שנהג על לא מעט כלי רכב, יכול להמליץ על ברירת המחדל הישראלית הקבריו הכי נפוצה ודי זולה- המיאטה, תמורה נהדרת למחיר, יחסית סחירה, משמע אם לא תספק את הסחורה ניתן להתקדם הלאה.

 

אאודי A3 רכב נחמד מיוחד שוב לא הרכב לקרוע איתו את כביש החוף כשהגג מופשל.

 

תנצלי את התקופה בה את יכולה לרכוש רכב דו מושבי (אומר זה שכלוא בקבריולט בגלל שלושה גמדים)

 

תבחרי באחת משלושת האפשרויות היפניות MR2 S2000 וכמובן המיאטה, את תהני מכול אחת מהן באותה מידה.

 

אל תחששי מגג בד, זה פחות מפחיד (לא מפחיד כלל) ממה שזה נשמע.

 

מהמיוחדות- הפונטיאק היא הפרקטית ליום יום, מכנית הרכב די פשוט, מנגנון הגג ידני אבל לא מסובך, מאוד פונקציונאלי, תא מטען-לא קיים בדגם הזה-מקום לרזרבי לא מצאו.

 

המחיר הגיוני מאוד, צרכת דלק בדגם הידני המוגדש 1:10 ואפילו 14 בימים טובים.

 

רכב מהמם (טעם אישי)

 

בקיצור דו מושבי גג רך לא קריטי מה יצא

 

נ.ב. מה עם Z3 2.8 בנזין ידני או Z4 משנתון מתקדם יותר?

 

בהצלחה

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני חודשיים, ישבתי עם 2 חברים בבית קפה גדול בבאר שבע כשלפתע שמענו נהמות בהמתיות, ואז הופיעה לה משום מקום קורבט צהובה וחנתה ממש ליד בית הקפה ויצאו משם 2 חבר'ה צעירים, מיד אחר כך הגיעו חברים שלהם במוסטאנג לבנה עם פס אדום באמצע מכסה המנוע.

מיד כל מי שעבר ברחוב נעמד ועשרות אנשים נעצו מבטים, אלה רכבים שלא רואים כל יום בכבישי באר שבע.

חשבנו לעצמינו בחבר'ה, יש אנשים שבאמת נהנים שכולם מסתכלים עליהם בצורה כזו? זה שיש להם כסף, זה אומר שחייבים לשרוף הכל? ועוד על דבר כל כך טריוויאלי ובאנאלי כמו רכב.

אנשים שואלים אותי, למה אני נוהג בסיריון 99, הרי אני יכול לקנות רכב הרבה יותר מרווח וגדול.

התשובה מאוד פשוטה, חסכון בדלק (1:18 עם מזגן), אחזקה זולה וצורה ייחודית.

השקל שזרקת היום, יכול להיות השקל שיחסר לך בעוד 15 שנה, תחשבו על זה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אני פשוט חושב שמי שמספר 350 אלף לא צריך לבזבז אותם על מכונויות אלא אם כן זה באמת הקטנה בישבילו, לא כך המקרה לדעתי כשכוסכים

פורסם
השקל שזרקת היום, יכול להיות השקל שיחסר לך בעוד 15 שנה, תחשבו על זה.

 

מי מבטיח לך שלא נושמד אחרי 2012 בכלל?

 

תקשיבו צריך לעשות איזשהו איזון בין כסף שחוסכים לכסף שנהנים ממנו, וכמובן לכל אחד יש העדפות אחרות. אחת מעדיפה בגדי מעצבים ואחרת מעדיפה תכשיטים יקרים. יש בנים שמוציאים ים כסף על הסופר קלאסיקו- את זה אני לא מבינה נגיד.

 

אז, אני לא קניתי אוטו בשנייה שחסכתי את הסכום, וגם כשארכוש אותו זה יהיה בתוכנית משולבת תואמת לירידת ערך. ואלו שכן חוסכים וקונים בבום- כל הכבוד להם, הם יודעים להינות.

 

אם לא תאזנו ותהנו קצת, תגיעו לגיל 80 ומה? יהיה לכם מלא כסף בחשבון בנק? אל תשכחו שכל כסף צריך להיות חכם, והוא נועד בין היתר, ל"בזבוזים". מספיק שהאוטו החדש יגרום לי להרגיש טוב ולעמוד ביעדים גבוהים יותר בעבודה ולקבל בונוס שמן- זה כבר השקעה שהחזירה את עצמה 8)

 

אני שמחה שהיו פידבקים טובים על הסולסטיס, מאוד התלהבתי ממנה והיא ממש זולה יחסית לכל החלופות. דיברתי עם איזה יבואן רכב שאומר שמותר ליבא רק סולסטיס עד 09 שביאס אותי מאוד, כי מתחשקת לי חדשה, אבל אני אברר עוד קצת על זה.

 

אז יאללה, תהנו קצת.

-לולי

פורסם

טוב לראות שאת שוקלת את הסולטיס .

אני חושב שאפשר להגדיר אותה כרכב אמריקאי שהושקע יותר זמן באפקט הוואו שלו מאשר בכל תחום אחר , לטוב ולרע .

מראה קלאסי לא בדיוק ההגדרה של העיצוב , אולי רק מעט ממכסה המנוע שנמצא בשיפוע חיובי (כלפי השמשה) , אבל הוא בהחלט בולט .

שני אגזוזים , ספיד-סטאר (שתי הבליטות על תא המטען , הממשיכות את קו המושבים) , גג הנכנס כולו אל תא המטען (מסורבל להפעלה , תופס את תא המטען - אבל מראה נקי כשהגג פתוח) ומעוצב בסגנון פרארי (החלון האחורי ה-90 מעלות ולא בזווית אלכסונית כמו ברוב הגגות הנפתחים) וג'אנטים 18 אינץ' מצופים כרום (לפחות ב-GXP) .

אני רואה את שלל הצבעים של הסולטיסים על בסיס יומ-יומי , ולמרות שאני מעדיף רכבים בצבעים סולידיים , כל הסולטיסים מכוערות למעט הצבע הצהוב (זו המטרה של הרכב , אסור לשכוח למי שנרתע) .

פנים הרכב כנראה עבר במחלקת העיצוב בזמן ההפסקה שלהם , אבל לפחות יש מחשב דרך ומושבי עור (לפחות ב-GXP) .

איכות החומרים וההרכב נמוכה (גם ביחס למיאטה שנחשבת יחסית נמוכה בתחום הזה) , נראה שאת הדש-בורד נתנו לגן הילדים הסמוך להדביק עם דבק פלסטי , אבל רוב האנשים גם ככה לא יבדילו .

נוחות הנסיעה טובה ביחס לקטגורייה , אבל גם מעט רכה ומתנדנדת ביחס לקטגוריה .

לגבי אמינות , היא זוכה לציון רע מאוד , ברכב שצמוד אליי בשנה וחצי האחרונות לא התגלו תקלות רציניות .

בקיצור זה רכב זול , שזוכה לתגובות חלוקות על המראה מצד חובבי הרכב אבל ניתקלתי באלפי אנשים שמאוד התלהבו מהמראה ובכלל מהרכב , מספק ביצועים בסגנון אמריקאי (הספק טוב ב-GXP , ואפשר לשפר אותו מאוד באמצעות תוכנה בלבד , אבל התנהגות כביש נמוכה למרות הצמיגים ברוחב 245) .

בשבילי? מיאטה , בשביל מי שמחפש את הבלינג-בלינג , וקצת שוני? סולטיס .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

לולי, תתאפסי על עצמך. מה הקשר בין מה שביקשת בהתחלה לבין הסולסטיס? מדובר במכונית שככל הנראה רק תעצבן אותך - פחות פרקטית ממיאטה, מאכזבת מאוד מבפנים, מרגישה זולה. או שתחפשי משהו פרימיום, או שתתמקדי יותר על דברים בסדר המחיר והגודל של הסולסטיס (עד כ-200 אלף שקלים) - ואז את פשוט צריכה לעשות סיבוב על מיאטה בשביל להבין שזה יותר טוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרבה מהדברים שנאמרו פה גורמים לי לתהות האם מדובר באדם אמיתי או סתם פרי דמיונו הקודח של אדם משועמם במיוחד. אך כפי שנאמר מקודם, המידע עצמו אמיתי ורלוונטי לאנשים מסוימים. לכן, לטובת ה-4.5 אנשים שיש להם גם 350 אלף שקל להוציא על רכב וגם מעוניינים ברכב ספורט ידני פתוח, אתן את דעתי.

 

דבר ראשון תלוי אם את מעוניינת ברכב ספורט למטרת הפוזה או בשביל ההנאה מנהיגה או בכלל בשביל להשאיר ענן לבן ו-2 פסי גומי ביציאה מהרמזור. בשביל הכל אין הרבה אופציות ה-Z4 היא דוגמא טובה, אבל מחוץ לתקציב. S2000 ו-MR2 מסובכות לנהיגה ספורטיבית ולא מומלצות לחסרי נסיון. העדר ה-MR2 בשוק היד שניה היא ההוכחה לכך. חוץ מזה למי שלא מכיר את הרכב אם תגידי לו שאת נוסעת ב-Toyota MR2 או Honda S2000 הוא יחשוב שזה סתם עוד רכב סטייל ליסינג שהוא עוד לא נתקל בו, ככה שלמטרת פוזה הן לא כמו ה-Z4 או ה-SLK (שלא משהו בתחום ההנאה). מה שמשאיר לנו את ה-Z370 וה-MX5 שניהן סובלות מבעית הפוזה שציינתי קודם, ובזה אפשר רק להאשים את תרבות הליסינג המוטורית שלנו. מבחינת נהיגה שניהן מהנות מאוד לנהיגה ויחסית קלות לשליטה, במיוחד ה-MX5, למרות שהיא סובלת קצת בעניין ההאצה מהמקום (7 וקצת שניות ל-100).

 

לגבי המכוניות שציינו פה,

סולטיס, איכס איכס איכס, גם רכב מכוער וגם לא משהו לנהיגה.

קורבט, הוצאות, במיוחד דלק בשמים, מעבר לתקציב, יותר מידי מסוכן לחסרי נסיון ורק ביבוא אישי עד כמה שאני יודע.

מוסטנג, מראה חביב, לא בדיוק הטעם שלי, מעולה לנהיגה כול עוד אין פניות.

 

שורה תחתונה, אני חושב שלפני שאת קופצת למים העמוקים כדאי שתתנסי במיאטה, מקסימום תמיד אפשר להשתדרג. אני חושב שאת שוללת את הרכב הזה כי הוא נראה לך איטי או קטן. מבחינת גודל מבפנים הוא יותר גדול כמעט מכל מה שהוצע. מבחינת כוח הוא הכי חלש, חוץ מה-MR2 שיש רק כיד שניה בכל מקרה. אבל, בהתחשב בזה שאת מגיעה מ-500, בהנחה שלא מדובר באבארת', זה יהיה די והותר. לשם קבלת פרספקטיבה אם את מאיזור הצפון אני יכול לתת לך סיבוב ב-MX5 (כנוסעת, שלא יהיו אי הבנות).

 

 

 

יש להביר, שהחוות דעת מתבססות על ביקורות במדיה בלבד ולא על נסיון אישי, פרט ל-MX5 שבבעלותי. אני מאמין שכך גם עם רוב התגובות בתרד הזה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אם אלפא ספיידר ממש עושה לך את זה:

http://www.bavarian-motors.co.il/component/option,com_ezautos/Itemid,128/task,detail/id,1639/

 

260K ש"ח (ועוד לפני מיקוח) לרכב משנת 2010 עם 3,000 ק"מ בלבד

אמנם המנוע החלש אבל לא נראה לי שמה שחשוב לך זה המנוע ...

 

חסכתי לך איזה 120 אלף שקל, מגיע לי סיבוב לא? :lol:

פורסם
לולי, תתאפסי על עצמך. מה הקשר בין מה שביקשת בהתחלה לבין הסולסטיס? מדובר במכונית שככל הנראה רק תעצבן אותך - פחות פרקטית ממיאטה, מאכזבת מאוד מבפנים, מרגישה זולה. או שתחפשי משהו פרימיום, או שתתמקדי יותר על דברים בסדר המחיר והגודל של הסולסטיס (עד כ-200 אלף שקלים) - ואז את פשוט צריכה לעשות סיבוב על מיאטה בשביל להבין שזה יותר טוב.

 

רוני

 

אוקיי, צודק.

התאפסתי.

 

סתם הגנים הקמצנים שלי גרמו לי לרגע לחשוב שאני אצליח לחסוך 150 אלף שקל ולקבל את אותה החוויה.

אני ארשה לעצמי לעשות סיבוב על המיאטה ולו בשביל לראות אם זה מתאים לי. אבל ללא ספק זו תהיה רק מדרגת ביניים ולא הגשמת החלום עצמו.

 

אוף, קשה לי להחליט! את הפיאט קניתי ב5 דקות.

פורסם
אם אלפא ספיידר ממש עושה לך את זה:

http://www.bavarian-motors.co.il/component/option,com_ezautos/Itemid,128/task,detail/id,1639/

 

260K ש"ח (ועוד לפני מיקוח) לרכב משנת 2010 עם 3,000 ק"מ בלבד

אמנם המנוע החלש אבל לא נראה לי שמה שחשוב לך זה המנוע ...

 

חסכתי לך איזה 120 אלף שקל, מגיע לי סיבוב לא? :lol:

 

קבעתי נסיעת התרשמות. עם בחור שקוראים לו רועי גם כן :-) מעניין...

 

בכל אופן, מגניב לגמרי. יכול להיות שפתרת לי את הבעיה :-D

פורסם

מתעלק על השרשור,

חשבתי להחליף את הפוקוס 2007 שלי במשהו טיפה יותר חזק, כיוון של קורבט או ספיידר חדשות.

הבעיה שלי היא רק המקום לסלקל של הילדים. מישהו מכיר איזה פתרון לנושא?

 

או במילים אחרות,(והלוואי שאתבדה בתמונות) קשה לי מאד מאד (מאד..) להאמין לשרשור הזה.

אדם שלא משופע בכסף, שחסך בזיעת אפו לרכב, מדבר ככה בקלות על רכישת מפלצות יבוא אישי בעלות של עשרות (מאות?) אלפי דולרים? ירידת ערך פסיכית לגמרי לא מטרידה אותו? את מבינה (אני אגב, לא) את משמעות הביטוחים, הטיפולים, והעלויות השוטפות של חיה נדירה כזאת?

 

יש שתי אפשרויות (ובבקשה אם את אמיתית אז אל תפגעי ממני:-D).

או שהשרשור הזה מצוץ מהאצבע.

או שאת חיה בסוג של סרט כלשהו ומכל הפלופ הזה של קורבט, Z370 וכו' תצא רק (רק כי זה הרבה יותר הגיוני ) מיאטה הרבה יותר מעשית.

 

בהצלחה בכל מקרה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מתעלק על השרשור,

חשבתי להחליף את הפוקוס 2007 שלי במשהו טיפה יותר חזק, כיוון של קורבט או ספיידר חדשות.

הבעיה שלי היא רק המקום לסלקל של הילדים. מישהו מכיר איזה פתרון לנושא?

 

או במילים אחרות,(והלוואי שאתבדה בתמונות) קשה לי מאד מאד (מאד..) להאמין לשרשור הזה.

אדם שלא משופע בכסף, שחסך בזיעת אפו לרכב, מדבר ככה בקלות על רכישת מפלצות יבוא אישי בעלות של עשרות (מאות?) אלפי דולרים? ירידת ערך פסיכית לגמרי לא מטרידה אותו? את מבינה (אני אגב, לא) את משמעות הביטוחים, הטיפולים, והעלויות השוטפות של חיה נדירה כזאת?

 

יש שתי אפשרויות (ובבקשה אם את אמיתית אז אל תפגעי ממני:-D).

או שהשרשור הזה מצוץ מהאצבע.

או שאת חיה בסוג של סרט כלשהו ומכל הפלופ הזה של קורבט, Z370 וכו' תצא רק (רק כי זה הרבה יותר הגיוני ) מיאטה הרבה יותר מעשית.

 

בהצלחה בכל מקרה.

 

להיפגע מסקפטיות? יש אחלה משחות נגד זה.

רק אציין שבחורה שיכולה להרשות לעצמה אוטו כזה, לא חיה באף סרט. מקסימום נוכחת בהצגות של הבימה אחת לשבועיים. עובדת קשה, מפתחת קריירה. וואלה מגיע לי. לא תפרגן? לא צריך.. אני מספיק שמחה גם ככה.

פורסם
קבעתי נסיעת התרשמות. עם בחור שקוראים לו רועי גם כן :-) מעניין...

 

בכל אופן, מגניב לגמרי. יכול להיות שפתרת לי את הבעיה :-D

 

למען הסר ספק, אני לא עובד בבוואריאן מוטורס.

 

אל תשכחי לכתוב פה את הרשמים שלך ..

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

tt? למה? אני יכול להבין את הפרקטיות (היחסית) שבבחירה הזו.

אבל אני עדיין חושב שמיאטה היתה מתאימה לך הרבה יותר.

לפחות לא בחרת לך רכב ספורטיבי עם הנאה אחורית.

לנהגים לא מנוסים רכב הנעה אחורית חזק יכול להיות מפחיד מאוד בפניה הרטובה הראשונה.

לא ציינת איזה מודל האודי,חדשה או משומשת ואיזה מנוע.אני חושב שכולנו נשמח לדעת.

הימור שלי:כנראה ה2 ליטר טורבו מולטיטרוניק.

 

ועכשיו,מה עם תמונות?

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...