Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הרכבים של פעם היו יותר טובים, או שזו אולי התחזוקה הישראלית.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

המטרה בכל העניין של רכב מיושן, זה להקשות על האחזקה שלו, כי לעשות טסט פעמיים בשנה זה די מציק, במיוחד שאתה צריך בכל פעם להביא אישור מוסך,

 

כדי שאנשים לא יעדיפו להחזיק רכבים כאלו,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

רכב מיושן זה אומר שאני צריך להעביר את הרכב טסט פעמיים בשנה?

זה אומר שאני משלם פעמיים בשנה אגרת רישוי?

מה עוד זה כולל? הבנתי שצריך אישורים ממוסך מורשה על מערכות הבלמים וההיגוי, האם זה נכון?

פורסם

כן, יש שני טסטים בשנה אבל האגרה מתפצלת ביניהם.

 

זה עולה לך עוד 60 ומשהו לשנה בגלל שאתה משלם על עוד טסט, אבל לא שתי אגרות.

 

אחרי 15 שנה צריך אישור בלמים ממוסך מורשה. בהנחה שהרכב באמת תקין, לא אמורה להיות לך בעיה עם זה.

פורסם
כן, יש שני טסטים בשנה אבל האגרה מתפצלת ביניהם.

זה עולה לך עוד 60 ומשהו לשנה בגלל שאתה משלם על עוד טסט, אבל לא שתי אגרות.

אחרי 15 שנה צריך אישור בלמים ממוסך מורשה. בהנחה שהרכב באמת תקין, לא אמורה להיות לך בעיה עם זה.

 

אין קשר בין אישור בלמים לתקינות הרכב!

אישור בלמים משמע שפרקו את הגלגל והסתכלו (מספיק בעין) לראות את מצב שחיקת הרפידות (והצלחות). האישור לא אמור להיות כרוך בתוספת תשלום לטיפול.

 

הבעיה היא עם אותם עבריינים (לא אלה מהחיסולים, עבריינים אחרים) שמטפלים באוטו בעצמם. אז האישור הזה ממוסך עולה כמה עשרות שקלים (כנ"ל במקרה של פסילה בטסט - חייבים אישור מוסך מורשה משרד התחבורה על תקינות המכלול!)

פורסם

יוסי פרנקוס תודה על התשובה. אם זה כמה עשרות שקלים בשנה זה לא משמעותי.

 

Eily:

אז אני גם נחשב עבריין כי אני מטפל ברכב שלי לא במוסך מורשה.

מה לעשות הסיפורים עם המוסכים המורשים לא מעודדים כ"כ, ואני לא באמת יודע מי מטפל לי ברכב(הרבה פעמים אלה צעירים בני 25 שבחיים לא שמעו על הרכב שלי כי מה לעשות לא נמכרו פה אלפים ממנו, יותר לכיוון של כמה מאות וחלקם כבר לא בין החיים)

לעומת זאת שאני מטפל אצל המוסכניק שלי, שהחזיק טויוטה פוראנר(הרכב שיש לי) במשך כמה שנים טובות ויודע בדיוק איך לטפל ברכב, אני יודע שאני יכול לסמוך עליו ב100% ושהרכב יחזור כמו שצריך.

פורסם
אין קשר בין אישור בלמים לתקינות הרכב!

אישור בלמים משמע שפרקו את הגלגל והסתכלו (מספיק בעין) לראות את מצב שחיקת הרפידות (והצלחות). האישור לא אמור להיות כרוך בתוספת תשלום לטיפול.

 

הבעיה היא עם אותם עבריינים (לא אלה מהחיסולים, עבריינים אחרים) שמטפלים באוטו בעצמם. אז האישור הזה ממוסך עולה כמה עשרות שקלים (כנ"ל במקרה של פסילה בטסט - חייבים אישור מוסך מורשה משרד התחבורה על תקינות המכלול!)

 

אני מתעקש למוסכניק שיפרק ובאמת יאשר לי שהבלמים תקינים.

לא רק בשביל לקבל אישור אלא בשביל לדעת שהכל בסדר.

 

במוסך שאני עושה את הטיפולים בכל מקרה מפרקים הכל ובודקים, לא רק בעין.

 

הנקודה היא שלא אמורה להיות לך בעיה להשיג את האישורים, בהנחה שהרכב שלך מתוחזק כמו שצריך והבלמים באמת במצב סביר.

פורסם

אז אני גם נחשב עבריין כי אני מטפל ברכב שלי לא במוסך מורשה.

 

יש מורשה יבואן, ויש מורשה משרד התחבורה.

שתי הרשאות שונות בתכלית.

מתחדשת*

פורסם
יש מורשה יבואן, ויש מורשה משרד התחבורה.

שתי הרשאות שונות בתכלית.

 

אני יודע, אבל מדובר על אישור בלמים מאיזה מוסך מורשה?

פורסם

בשרשור הזה הכוונה למוסך מורשה משרד התחבורה בלבד!

 

החוק בשנים האחרונות מכיר פחות ופחות במושג "מוסך מורשה יבואן", ורק נותן ליבואן עצמו סמכות בנושאי תקינה (ואחריות ליבוא חלקים סדיר וכו').

×
×
  • תוכן חדש...