Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי איזה שנה.

 

עד תחילת 2016 היה 90 כ"ס, אחרי זה 100 כ"ס. אם יש אוריאה זה החדש יותר - 100 כ"ס.

 

 

הדגם הקצר הבסיסי נשאר עם 75 כ"ס רק מומנט גבוה יותר.

 

 

  • תגובות 381
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תלוי איזה שנה.

 

עד תחילת 2016 היה 90 כ"ס, אחרי זה 100 כ"ס. אם יש אוריאה זה החדש יותר. או 75 או 100 כ"ס.

מעניין.... מה התוספת ברכב שגורמת לתוספת משמעותית בכ"ס?

 

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם

מתחילת 2016 זה מנוע יורו 6, מבחינת ברזלים של המנוע אין שנוים גדולים.

 

כמו כל מנועי טורבו המודרניים, את אותו מנוע מציעים בכמה רמות הספק.

 

 

היה 75, 90-92, 110-113. שני הראשונים זהים, באחרון יש טורבו גאומטריה משתנה ומערכת יניקה מעט שונה.

 

עכשיו יש 75, 100, 120 כ"ס ובכולם תוספת מומנט לעומת הדור הקודם.

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

90.000 ק"מ. בוצע טיפול 90 אלף. שמן 0-30, פילטר שמן, פילטר סולר, פילטר אוויר למנוע, פילטר מזגן. 1300 ש"ח, מוסך מורשה יבואן.

 

רפידות קידמיות הוחלפו ב 45 אלף, יש מספיק עובי. רפידות אחוריות עדיין מקוריות, כנ"ל יש מספיק עובי.

 

 

בחודשים האחרונים נסעתי פעמיים ממרכז הארץ לאילת. אנשים מדברים על צריכת דלק יוצאת דופן שהושגה בנסיעה לאילת. אני מדדתי בדיוק את אותה צריכת דלק שאני מודד ביום יום, בכלל באוטו הזה הבדל בין צריכת דלק עירונית לבינעירונית מאוד קטן.

 

 

פורסם

שמן בתקן B71 2312 שהוא בצמיגות 0-30 תומך בכל מנועי 1.6HDI בכל הדורות עד היום, עם DPF ובלי DPF, עם SCR (אוריאה) ובלי SCR.

 

 

שמן בתקן B71 2290 שהוא בצמיגות 5-30 תומך בכל המנועים עד (לא כולל) יורו 6 זאת אומרת עם DPF ובלי DPF ובלי SCR.

 

 

פורסם

בחודשים האחרונים נסעתי פעמיים ממרכז הארץ לאילת. אנשים מדברים על צריכת דלק יוצאת דופן שהושגה בנסיעה לאילת. אני מדדתי בדיוק את אותה צריכת דלק שאני מודד ביום יום, בכלל באוטו הזה הבדל בין צריכת דלק עירונית לבינעירונית מאוד קטן.

 

גם אני חוויתי את אותה תופעה.. חשבתי שהבעיה רק בי :-D

יום טוב גם לך

פורסם

עזוב, אני כל פעם רוצה לפתוח שירשור על זה שבדיזלים של רנו הסחיבה משתפרת כשיורדים מ 100% גז ל 80-90%...אבל חושש שיגידו שאני הוזה. זכור לי שגם אצלך זה היה כך :-)

 

 

פורסם

אם אתם כבר מדברים על ברלינגו.

 

אני רואה הרבה ברלינגו ארוכים מסביב בזמן האחרון, לא יודע אם מסיבות אובייקטיביות או שאני פשוט התחלתי לשים לב למשהו שקיים מזמן. בכל אופן, הם נראים כאילו לקחו ברלינגו קצר וריתכו לו עוד חתיכת ישבן של ברלינגו קצר אחר. במבט ראשון זה נראה כמו עבודה של מסגריה באיזה כפר. בסיס גלגלים לכאורה נראה זהה לקצר, וסרח עודף ארוך ולא-פרופורציונלי מאחורה. האמנם ככה נראה ברלינגו ארוך מקורי מהיצרן?

 

כמו כן יצא לי לראות לפני שבוע קנגו ארוך - פעם ראשונה שאני רואה כזה. אני מניח שמדובר ברכב נדיר למדי?

חזיר דיזל

פורסם

כן אתה צודק בחלק מהדברים :-)

 

 

כדי להוזיל עלויית ייצור, הגרסה הארוכה משתמשת באותו בסיס גלגלים בדיוק ובאותו מרכב כמו הקצרה. תוספת אורך מתקבלת על ידי הוספת "הארכה" של כ 30 סנטימטר מאחורי הסרן האחורי. זה נראה גרוע מאוד אבל זה מקורי. ככה מקבלים רכב מאוד זול עם נפח טעינה מוגדל. זו גם הסיבה שהוא נמכר בכמויות.

 

בקנגו בדור הקודם גם השתמשו באותו פטנט (נראה גרוע באותה מידה). אבל בדור החדש מ 2009 הגרסה הארוכה כבר עם בסיס גלגלים ארוך. זה נראה יותר טוב. מה שמייבאים לארץ בשנה - שנתיים האחרונות זה דגם נוסעים ארוך מאובזר עם סמלים של רנו ואותו רכב בדיוק עם סמלים של מרצדס (מרצדס סיטאן) שנמכר למוניות.

 

 

פורסם
אם אתם כבר מדברים על ברלינגו.

 

אני רואה הרבה ברלינגו ארוכים מסביב בזמן האחרון, לא יודע אם מסיבות אובייקטיביות או שאני פשוט התחלתי לשים לב למשהו שקיים מזמן. בכל אופן, הם נראים כאילו לקחו ברלינגו קצר וריתכו לו עוד חתיכת ישבן של ברלינגו קצר אחר. במבט ראשון זה נראה כמו עבודה של מסגריה באיזה כפר. בסיס גלגלים לכאורה נראה זהה לקצר, וסרח עודף ארוך ולא-פרופורציונלי מאחורה. האמנם ככה נראה ברלינגו ארוך מקורי מהיצרן?

 

כמו כן יצא לי לראות לפני שבוע קנגו ארוך - פעם ראשונה שאני רואה כזה. אני מניח שמדובר ברכב נדיר למדי?

 

הדגם הזה הוא עם מנוע 1.4 בנזין.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לא, בנזין 1.4 הגיע בדור הקודם מודלים 2009-2011. נמכרו מעט כאלה.

 

 

בדור הנוכחי לא מייבאים לארץ מנוע בנזין בשום גרסה.

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

100 אלף ק"מ.

 

 

מה היה עד כה?

6 טיפולי 15 אלף (שמן מנוע + פילטר שמן + פילטר מזגן).

 

3 החלפות פילטר סולר ופילטר אוויר למנוע. 30, 60, 90 אלף ק"מ.

 

החלפת נוזל בלמים אחת.

 

החלפת רפידות קידמיות (ברמבו) וחריטת דיסקים קידמיים פעם אחת ב 45 אלף.

 

 

מילוי 60 ליטר אוריאה. 6 מיכלים של 10 ליטר. (עצמאית).

 

החלפת מצבר באיזור 47 אלף ק"מ - אחריות, הוחלף למצבר Start Up.

 

החלפת נגד מהירויות מאוורר באיזור 60 אלף ק"מ - אחריות.

 

החלפת מעצור דלת נהג עקב רעשים באיזור 50 או 60 אלף ק"מ - אפשר היה להחליף באחריות אך החלפתי לבד.

 

 

חיזוק בנדים על צנרת גדישה בשני מקומות עקב הזעת שמן - עצמאית.

 

חיזוק בורג מנעול דלק אחורית שהשתחרר - עצמאית.

 

פירוק חיישני רוורס לא מקוריים שהפסיקו לעבוד אחרי חודשיים - עצמאית.

 

ב 96 אלף ק"מ החלפת 4 צמיגים ל Good Year Efficient Grip.

 

ב 98 אלף ק"מ החלפת חיפוי חיצוני למפתח שהתבלה - עצמאית.

 

 

צריכת דלק ללא שינוי באיזור 1 ל 17.5 -18, צריכת שמן 0.

 

עבר שני טסטים ללא הערות.

 

 

 

 

20181127_133603.jpeg

 

 

פורסם
תדירות החלפת פילטר מזגן ופילטר סולר, זו יוזמה שלך או הנחיית היבואן?

 

לגבי פילטר סולר - הנחיית יבואן.

יום טוב גם לך

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...