Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיוני שכבר הפלטת לחץ עשתה את שלה בברלינגו ובק"מ הזה.

 

ברנו קנגו החלפתי קלאץ' ב 278 אלף ק"מ. בגלל שהחליק, לא בגלל דוושה קשה. הברלינגו הקודמת נמכרה עם 343 אלף ק"מ וקלאץ' מקורי. דוושה קשה הייתה אחרי 250 או 300 אלף, לא אחרי 100.

 

אותו שימוש בדיוק ואותן נסיעות בדיוק בכולן.

 

 

אז ב 100 אלף ק"מ להחליף קלאץ' זה מאוד מוקדם.

 

 

  • תגובות 381
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מכיר, פעם ראשונה שומע על זה.

 

טוב מאוד :-)

 

 

ראיתי איזכור לזה בפורמים בחו"ל, כולל שירשורים בהם להרבה משתמשים הייתה את הבעיה הזו.

 

 

אולי רלוונטי רק לדגם בנזין או לדגמים המוקדמים של B9, מודלים 2008-2010 שלא נפוצים בארץ.

 

 

פורסם

אהלן, לאחי ברלינגו 2012, החליף לפני כמה אלפי ק"מ צלחות בלימה ועכשיו התחיל להרגיש רעידות בבלימה, אני מניח שהחליף לצלחות נחותות... האם בצלחת ישנו המיסב? איזה צלחות מומלץ לרכוש לרכב זה?

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

פורסם

נתקלתי בזה גם, צלחות בלם סיניות לא שווות כלום. נאלצתי אחרי 5000 או 6000 ק"מ להחליף אותן.

 

 

ממליץ על צלחות ברמבו.

 

 

פורסם
אהלן, לאחי ברלינגו 2012, החליף לפני כמה אלפי ק"מ צלחות בלימה ועכשיו התחיל להרגיש רעידות בבלימה, אני מניח שהחליף לצלחות נחותות... האם בצלחת ישנו המיסב? איזה צלחות מומלץ לרכוש לרכב זה?

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

צלחות קדמיות אין מיסב.

צלחות אחוריות יש מיסב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: הוחלף המצמד.

 

 

אחרי ההחלפה הדוושה הרבה יותר קלה. בהתחלה עדיין הרגשתי כאיבם ברגל אבל הם חלפו אחרי כמה ימים.

 

גם הרעידה המעצבנת בזינוק מהמקום נעלמה וגם נקישה בסוף מהלך הדוושה.

 

 

מחירים: סט מצמד Luk מקורי לפי מחירון של לובינסקי 1880 ש"ח. הסט כולל פלטת לחץ, דיסק חיכוך ומיסב לחץ. מובלי מייסב לחץ או מוביל הילוך ישיר או מחזיר שמן גיר (שמות שונים לאותו חלק) כ 130 ש"ח מקורי.

 

הצעה של מוסך מורשה יבואן כללה גם החלפת שמן גיר והחלפת שני מחזירי שמן דיפרנציאל. מחיר החלקים 2200. הצעה כולל עובודה הייתה 4600.

 

 

הצעה של מוסך לא מורשה יבואן - סט מצמד מקורי Luk ומוביל מיסב לחץ מקורי, בלי החלפת שמן גיר ומחזירי שמן דיפ'רנציאל, כולל עבודה - 2800 ש"ח.

 

בחרתי בהצעה השניה.

 

 

מה בדיוק הייתה הבעיה במצמד, אני לא יודע. הדיסק והפלטה לא היו שחוקים יותר על המידה, על מוביל מיסב לחץ היו סימני שחיקה קלים.

 

 

פורסם

יש ברשותי פיאט דובלו 2017 105 כ"ס עברה 110000 ק"מ בתנאי התעללות כולל נסיעות בדרכי עפר בסגנון ראלי,התחפרויות בחוף הים ועוד מלא שטויות. הרכב הכי עמיד שאני מכיר. 0 תקלות ממש תענוג. הדובלו הקודמת שלי עברה אותו הדבר נמכרה עם 240000 ק"מ ללא תקלות ,ממש שלמות. ברלינגו שהיו אצלנו בחברה לא שרדו מעבר ל80000ק"מ. מה שכן אפשר להגיד שהברלינגו הרבה יותר נוחה מהדובלו עד שהריפוד של הכיסא קורס.

פורסם

אני מכיר ברלינגו עם 300K על השעון והרכב כמו חדש.

נסעתי בברךינגו עם 870K ומצבה היה מפתיע גם הוא.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אני מכיר ברלינגו עם 300K על השעון והרכב כמו חדש.

נסעתי בברךינגו עם 870K ומצבה היה מפתיע גם הוא.

אתה מתכוון על הדגם הישן או החדש?

כי הישן ידוע שהיה עמיד

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...