Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן ארוך טווח סיטרואן ברלינגו 1.6 2009+2016


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

141.000 ק"מ,

החלפה ראשונה של רפידות אחוריות.

1.jpg

 

הרפידות שיצאו היו בעובי 3 מ"מ זאת אומרת אפשר היה להמשיך איתן עוד, עובי מינימלי לפי היצרן 2 מ"מ.

 

הותקנו רפידות Ferodo, מחיר 180 ש"ח.

Ferodo pads.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 289
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הצד הפנימי של מכסה המנוע, פיצוץ בצבע איפה שיש את הקנט ממסטיק.

 

יש למישהו רעיון איך לטפל בזה? המקום לא גלוי לעין כך שזה לא חייב להיות יפה.

 

תודה.Screenshot_20200205-125334(1).jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"

הצד הפנימי של מכסה המנוע, פיצוץ בצבע איפה שיש את הקנט ממסטיק.

 

יש למישהו רעיון איך לטפל בזה? המקום לא גלוי לעין כך שזה לא חייב להיות יפה.

 

תודה.[ATTACH]527378[/ATTACH]

אולי לגרד את הקילופים ולמרוח "בוסטיק" פחחים.

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כמה עידכונים:

 

ב 150.000 ק"מ התחלתי לעשות טיפול. כשניגשתי להחליף פילטר אוויר גליתי שתיבת האוויר מלמטה רטובה בשמן, וגם כל איזור המזרקים מלא בשמן. 

 

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי TSB של היצרן שמדבר על נזילת שמן מאטם בית הקאמשאפט. הפתרון הוא פירוק בית הקאמשפט, ניקוי אטם סיליקון הקיים ומריחת סיליקון חדש. פירוק  גדול שכולל גם פירוק טיימינג. 

 

ייתכן שיכולתי להתמודד עם זה לבד או בעזרת חברים אבל זה היה לוקח המון זמן שאין לי. אז שמתי את האוטו במוסך מורשה שם בוצע איטום בית הקאמשאפט + טיימינג כולל משאבת מים. לפי היצרן צריך להחליף ב 165 אלף ק"מ כך שזה בכל מקרה היה קרוב. מחיר 3850 ש"ח. 

 

שבוע אחרי זה סיימתי את הטיפול של 150.000 ק"מ - החלפתי שמן (אותו שמן 0W30 Total כל הזמן), פילטר שמן, פילטר סולר, פילטר אוויר למנוע ופילטר מזגן, מילוי 10 ליטר אוריאה. חוץ מאוריאה כל החלקים מקוריים. 

 

 

בעקבות הודעה שעלתה פה של חבר פורום Benhon (תודה!)  קניתי כבל Aux שמתחבר לרדיו המקרי. מחיר הכבל 7$.

 

הכבל מגיע עם "פותחנים" ולחבר אותו לרדיו לוקח בדיוק 30 שניות. שולפים את הרדיו, מנתקים את הקונקטור הלבן שמחובר לשקע AUX1 (כנראה הכנה לכבל מקורי, את הקצה השני שלו לא מצאתי), מחברים את הכבל "שלנו" במקומו ומציאים את המחבר 3.5 מ"מ שלו החוצה דרך המגירה שמתחת לרדיו או בפינת הפלסטיק שמתחת לפיקוד המזגן. 

 

אחרי חיבור הכבל צריך לאפשר ברדיו את החיבור AUX1 עם לקסיה (מחשב אבחון מקורי). פה נעדרתי בחבר פורום יקר אחר (תודה!). נכנסים ל- Radio or Radiothelephone - Configuration - Manual Configuration ובשורה שמסומנת בצילום משנים מ Missing ל Conventional. זהו.

אפשר לעשות את זה גם בכל מוסך שיש לו את המחשב הזה, מניח שבמחיר סמלי. 

 

התהליך מתאים גם למכוניות אחרות של היצרן עם רדיו מקורי RD4.

 

סוף סוף אני יכול להזרים מוזיקה מ Spotifi, שידרוג משמעותי לרדיו-דיסק המקורי של ברלינגו שתקוע מבחינה טכנולוגית 15 שנה אחורה.

20200315_101604_HDR(1).thumb.jpg.7ee4ad3aae3e4038cdf4e71bb871caf4.jpg

 

20200315_100809_HDR(1).thumb.jpg.14514b038588c5a34fa110536a162079.jpg

 

20200316_141009(1).thumb.jpg.e0c59f1f87c847b988b9b0454a98d35a.jpg

 

20200316_144013_HDR(1).thumb.jpg.93ff57c23c3b0a22ef5ed963b7c4de48.jpg

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כשאין פקקים האוטו משיג צריכת דלק יפה, כבר מיכל שני או שלישי ברציפות. מחשב דרך מזייף אולי טיפה כלפי מעלה אבל לא בהרבה.

 

20200331_132035_HDR(1).thumb.jpg.9d6bd568e0afecd3f0873123a9ec4fcb.jpg

 

20200331_132046_HDR(1).thumb.jpg.3e72771301782d722766116212fe25da.jpg

 

אחרי 800 ק"מ שעון הדלק עומד על 1/4 מה שנותן טווח של כ 1000 ק"מ למיכל. נפח המיכל 53 ליטר, בתדלוק אחרי שנורת הדלק נדלקת נכנסים כ 45-46 ליטר. 

 

20200331_132111.thumb.jpg.904cecaaaf21f5c8d9d2640087331d7d.jpg

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד אהבתי את הברלינגו, רכב מאוד שימושי.

מפתיע, אבל אשתי חושבת על אחד כזה 7 מקומות שיחליף את הקשקאי (2013, 1.6 בנזין ידנית).
לא משנה לה אם זה ידני או אוטומט.

זה אני שקצת מדחיק את זה ודוחה את המעבר לרכב צרפתי יותר (גם לניסאן לא חסר ...).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



כשאין פקקים האוטו משיג צריכת דלק יפה, כבר מיכל שני או שלישי ברציפות. מחשב דרך מזייף אולי טיפה כלפי מעלה אבל לא בהרבה.
 
20200331_132035_HDR(1).thumb.jpg.9d6bd568e0afecd3f0873123a9ec4fcb.jpg
 

 
אחרי 800 ק"מ שעון הדלק עומד על 1/4 מה שנותן טווח של כ 1000 ק"מ למיכל. נפח המיכל 53 ליטר, בתדלוק אחרי שנורת הדלק נדלקת נכנסים כ 45-46 ליטר. 



תדלקתי, יצא 1 ל 19.1 מדוד במשאבה. לדעתי מרשים ביותר לרכב כזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד,

בתמונה שצילמת רואים שהקונקטור הלבן שמגיע במקור עם הרכב מכיל 3 חוטים, מה תפקידם והאם פשוט השארת אותו מנותק?

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Audi-T כתב:

יפה מאוד,

בתמונה שצילמת רואים שהקונקטור הלבן שמגיע במקור עם הרכב מכיל 3 חוטים, מה תפקידם והאם פשוט השארת אותו מנותק?

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 


היצרן סיפק בעצמו הכנה כלשהי ל AUX המקורי שמגיע לתא הכפפות.
כמובן שאין בתא הכפפות חיבור AUX אבל הכנה מסויימת יש - לא בדקנו לאן בדיוק זה מגיע מאחורי הפלסטיקים.

לכן הקונקטור הלבן של ה AUX המקורי פורק, ובמקומו חובר הכבל AUX שנקנה (בקצה השני שלו יש חיבור 3.5 ממ זכר או נקבה, תלוי איזה כבל רכשת).

 

איציק
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב שלך זה לא יעבוד, אתה צריך שקע כזה זהה ללא ה-USB .

לרדיו המקורי, RD4, אין כניסת USB.

זה קיים ב-RD43.

 

יש אפשרות לחבר קופסת BT באותו החיבור, אבל זה לא אותה הנוחות.

 

המהדרין, מחליפים ל-RD45, יחד עם צדג של הדגמים המתקדמים יותר, מוסיפים מיקרופון - ויש דיבורית מקורית מבית PSA CHINA.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שה USB יעבוד, זה ברור שהוא לא יעבוד עם הרדיו הזה.

 

שקע כזה שהוא רק AUX ללא מחבר USB אני לא מצאתי, אז התכוונתי להשתמש רק ה AUX ולא לחבר את ה USB לשום דבר. 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא חייב לחבר את ה USB לרדיו, הוא יכול לחבר אותו מאחורי הקלעים למתאם מצית 12V -> 5V עם יציאת USB, ולהשתמש ביציאה הזו (שהיא יותר אסטטית) עבור טעינת הטלפון שלו והזרמת מדיה בחיבור 3.5 מ"מ.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...