Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

120.000 ק"מ.

 

 

אחרי החלפת הקלאץ' הרגשתי שההילוכים לא משתלבים באותה קלות כמו מקודם. יותר קשה. ככה נסעתי כ 10 אלף ק"מ עד שבעמידה בפקק עם חלון פתוח הרחתי ריח של שמן גיר. הסתכלתי וראיתי שנוזל ממחזיר שמן ציריה. (כן אדם, אני יודע :-) )

 

 

חזרתי למוסך ושם הוחלף מחזיר שמן ציריה ושמן גיר למקורי Mobil 75FE.

 

מאז החלפת ההילוכים תקינה לגמרי.

 

 

ב 96.000 ק"מ כאמור החלפתי 4 צמיגים, לאחר החלפת הצמיגים התחילה זריקה קלה בדיסקי בלם קידמיים.

 

ב 107 אלף ק"מ החלפתי את הבלמים הקידמיים בגלל זה, הרפידות היו על 60% אבל הדיסקים אחד מתחת למידת המינימום והשני מאוד קרוב.

 

קניתי דיסקים של ברמבו ורפידות מקוריות (תוצרת פרודו) ב 610 ש"ח לכל הסט.

 

 

טיפול 120 אלף כבר עשיתי עצמאית עם כל החלקים מקוריים ושמן Total 0W-30 בתקן החדש B71 2302. בדקתי את כמות נוזל ה DPF באמצעות אפליקתיית FAP - יש במיכל 560 מיל' מתוך 1190.

 

 

עברתי כבר טסט של השנה השלישית, ללא הערות.

 

20190522_063106.jpg

 

 

  • תגובות 381
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוצה להוסיף: בניגוד לדורות הקודמים של הברלינגו בדגם הזה אין משאבת ניקוז ידנית על הפילטר סולר או על הצנרת.

יש משאבת עזר חשמלית במיכל דלק.

 

 

ניקוז אוויר מתבצע על ידי פתיחת סוויץ' ללא התנעה כמה פעמים.

 

 

פורסם

לא חורקים לך הפרודו? סיוט חורק שלי.... סט שני חורק ולא אקנה יותר פרודו, למרות שיש לי סט חדש

בקופסאות שלהם, ממש לא הולך להרכיב שוב.

פורסם

יש לי ברכב את אותו השילוב של צלחות ורפידות ( brembo+ ferrodo ), וקיימת שריקה לא חזקה בתחילת הבלימה, משהו שאפשר לחיות איתו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מישהו במקרה התקין בקרת שיוט לדגם הזה?

 

 

שואל כי זה לא מובן מאליו, למורות שברמות גימור גבוהות האוטו מגיע עם בקרת שיוט.

 

ל 1.6 הישן הבסיסי אי אפשר היה להתקין בקרת שיוט אבל ל 2.0 עוד יותר ישן דווקא כן.

 

 

פורסם

בדגם הזה אין בעיה להרכיב, יש בעיה להגדיר. צריך מחשב עם Diagbox מעודכן לגרסה גבוהה מ-7.83

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

להרכיב אף פעם לא בעיה, סלוט לידית בקרת שיוט קיים בכל מכלול COM2000.

 

 

אבל לדוגמא בדור הקודם 1.6 אי אפשר היה להגדיר בכלל, ברגע שהיית משנה ב BSI:

 

Cruise control missing -> present

בלוח שעונים כל הסגמנטים בתצוגת ק"מ היו נדלקים ועוד כל מיני תופעות.

 

 

פורסם

פה יש לך בעיה יותר מעצבנת - אין מחשב דיאגנוסטיקה בגרסה שיודעת לדבר עם הרכב. לזה התכוונתי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

"תשמע.. זה מסוכן, אסור לנו, לא יודעים אם זה בטיחותי.. אולי לא , אולי כן.."

 

תעדכן מה אמרו לך

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סיכומון לרגל 140.000 ק"מ.

 

תקלות עד כה:

נגד מהיריות שלא הפעיל את המהירות הראשונה והוחלף.

קלאץ' שהפך קשה מאוד ללחיצה והוחלף.

 

מעצור דלת נהג הוחלף פעמיים, עשה "קנאק'ים" בפתיחה/סגירה.

 

מתכלים:

מצבר פעם אחת.

רפידות בלם קידמיות פעמיים, צלחות בלם קידימות פעם אחת.

 

צריכת סולר 1 ל 17 בקיץ, 1 ל 18 בתקופה זו.

צריכת אוריאה 0.7 ליטר ל 1000 ק"מ.

נוזל FAP עומד על 400 מתוך 1100.

 

הוחלף סט צמיגים אחד.

 

4 נורות ראשיות, 2 נורות אור חניה, 2 נורות לוחית רישוי, נורה אחת בפיקוד מזגן. מגבים 3 פעמים.

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...