Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לחיוב אציין שוב מדחס מזגן ספיקה משתנה, זה דבר מצויין. בקודמת, מדחס מזגן ON-OFF היה מציק כל כמה שניות עם קליק חזק של ניתוק/חיבור, פה לא שומעים ולא מרגשים אותו, אפשר לאמור שפעולת המזגן שקופה לגמרי.

אינוורטר ברכב.

יפה!

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 381
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

44.000 ק"מ.

 

שמתי לב שצינור גדישה בכניסה לאינטרקולר ספוג כולו בשמן. אפשר לראות בתמונה שהצבע של הצינור כניסה שחור, צבע של צינור יציאה מאינורקולר חום. שני הצינורות במקור היו באותו צבע.

 

הצינורות עשויים מסוג של בד ולכן שמן יכול לחדור דרכו.

 

לא ברור אם המצב הזה תקין או לא. אין צריכת שמן בכלל.

 

ברכב הקודם הצינורות האלו היו זהים אבל עשויים מגומי ולא נראו עליהם סימני שמן אף פעם. 83a234b8229f63364329d74a4202ab97.jpg

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים טובים אמרו לי שאני טועה, צינורות איטרקולר עשויים מגומי מצופה בד שלא חדיר לשמן.

הזעת שמן על הצינור כנראה בגלל שהבנדים לא היו סגורים מספיק טוב, הדקתי אותם.

 

בוצע טיפול 45.000 ק"מ.

שמן 0-30 Total,פילטר שמן, סט פילטרים למזגן, סט רפידות בלם קידמיות Brembo וחריטת דיסקים.

 

על הרפידות הקידמיות הישנות נשאר בערך 4 מ"מ עובי אחרי 45.000 ק"מ, לכן הוחלפו. על האחוריות יש עוד הרבה עובי.

מחיר - מוסך מורשה יבאן כמובן: 1550 ש"ח.

 

כמו כן ב 40.000 ק"מ עשית הצלבת צמיגים קדימה/אחורה ללא שינוי צד.

 

 

פורסם

צריכת הדלק פשוט מעולה! מה סגנון הנהיגה?

לשם השוואה, אצלי הפרטנר 2007 עם מנוע 2 ליטר עושה בממוצע 12.5 קמ' לליטר בנסיעות קצרות בעיר.

והכי טוב שיצא לי בבין עירוני היה 14.5 קמ' לליטר.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
צריכת הדלק פשוט מעולה! מה סגנון הנהיגה?

 

מניע את האוטו בבוקר ולא יורד ממנו כמעט כל היום עם הפסקות לכמה שעות. זה יכול להיות יום שלם בתל אביב במהירות ממוצעת 5 קמ"ש או יום של נסיעות לצפון-דרום הארץ או ירושלים.

 

 

סגנון נהיגה רגוע בתחום שבין 1500 - 2500 סל"ד, אבל לא באופן מוגזם ולא מתאמץ במיוחד לחסוך דלק.

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ממשיך לעקוב בהנאה ובעניין, שרשור מאלף ממש.

 

ועדיין, אשמח להכוונה ספציפית, כי איבדתי את היכולת לעקוב מה מה:

 

יש לי כרגע לקוחה שמבקשת מולטיספייס בכ 40,000 ש"ח. מגישוש ראשוני נראה לי שאני אמור לחפש משהו מ- 2011/12. יש ביניהם דגמים עדיפים על אחרים?

 

(אני תמיד מחפש רכבים שטופלו כל ימיהם במוסכי הרשת, מיד שניה לכל היותר ושמורים מכל הבחינות).

 

תודה על כל הכוונה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

כתבתי את זה בפורום כבר הרבה פעמים.

 

בשנים 2011-2012 יש עדיין את הדגם הישן (נמכר עד אמצע 2012, מלאי שהגיע ב 2011) עם מנוע 1.6 טורבו 16 שסתומים 75 כ"ס בתקן יורו 4 זאת אומרת בלי DPF. קוד מנוע 9HW. הם כולם במפרט בסיסי, דלת צד אחת, צבע לבן, איבזור נמוך.

נראה ככה:

 

M59.jpg

 

במקביל, באותם שנים נמכר גם הדגם החדש (בכמויות קטנות יחסית לישן) עם שתי דלתות צד ובמפרט איבזור גבוה.

מנוע 1.6 טורבו 92 כ"ס.

 

באיזשהו שלב, בדיוק באותם שנים בדגם החדש מנוע עבר עידכון משמעותי וחזרה למבנה 8 שסתומים במקום 16 + מעבר לתקן יורו 5 עם DPF. המנוע החדש נחשב אמין יותר. קוד מנוע 8 שסתומים 9HP. קוד מנוע 16 שסתומים 9HX. שניהם 92 כ"ס.

נראה ככה:

 

b9_1.JPG

 

במהלך 2012, אחרי שמכרו את כל היחידות של הדגם הישן שהיו במלאי, הגיע דגם חדש במפרט בסיסי, דלת צד אחת, מנוע 75 כ"ס. זה כבר המנוע החדש יורו 5, קוד מנוע 9HN,

נראה ככה:

 

b9_2.jpg

 

 

אין הבדל פיזי בין מנועים 92 ל 75 כ"ס, רק תוכנת ניהול שונה.

 

יש הרבה הבדלים בין הדגם הישן לחדש, רובם לטובה אבל לא כולם. למשל נוחות נסיעה טובה משמעותית בישן.

 

 

פורסם

חבל על הזמן, עם כל הידע שלך!

 

בהנחה שמצאתי רכב עם ק"מ צנוע ומטופל היטב, אני מבין נכון שדגמי 2011/12 יהיו עדיפים לשימוש משפחתי?

 

איפה היית שם את הקנגו מול הברלינגו?

 

הפרטנרים, אני זוכר נכון, זהים לחלוטין?

 

שוב תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

כל מה שרשום בהודעה הקודמת זה 2011-2012.

 

מה שעדיף לשימוש משפחתי זה מה שמופיע בתמונה אמצעית, דגם מאובזר עם שתי דלתות צד.

 

 

בקנגו, גירסה מאובזרת עם שתי דלתות צד נמכרה במשך זמן מאוד קצר ובכמויות קטנות, כך שאין כל כך מבחר. מצד שני לקנגו יש דגם בנזין אוטומטי.

 

 

פורסם

את הבנזין האוטומטי של הקנגו אני מכיר היטב, אבל החבר'ה שלי רוצים דיזל ידני, אז אנחנו שם.

 

השאלה הייתה מבחינת אמינות (היכרתי היטב את הקנגו מהדור הראשון, היכרתי ואהבתי,את החדשים פחות מכיר, אם כי יודע שמנוע ה- DCI

מוצלח)

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אם אין הבדל בין מנוע 75 כ"ס ומנוע 92 כ"ס,

למה שדרוג תוכנה לא מקפיץ את ה-75 כ"ס לאיזור ה-120 כ"ס כמו את ה-92 כ"ס?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יכול להיות שזה מוגבל ברמת רכיב חומרה במחשב.

 

 

 

להתחייב שאין הבדלים בכלל אני לא יכול. הם נראים אותו דבר, בכל מקום שקראתי כתוב שאין הבדלים.

 

רק בגרסה מקורית עם 110 - 115 כ"ס יש כבר טורבו עם גיאומטריה משתנה ועוד שינויים.

 

 

פורסם

למנוע יש מק"ט.

צריך לבדוק מק"ט של מנוע 92 כ"ס ומק"ט של מנוע 75 כ"ס. אם זה אותו הברזל אז לא יהיה הבדל

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הברזל עצמו אני בטוח ב 99.9% זהה.

 

אם יש הבדלים אז זה במערכת יניקת אוויר, אולי אינג'קטורים עם מק"ט אחר ודברים כאלה.

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...