Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 חיילים הרוגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בד"כ אני לא נוהג להתערב בדברים כאלה- אבל היום נהרגו 6 חיילים ברצועת עזה.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2914770,00.html

 

בד"כ אני משתדל לא להתעסק בכל מה שקשור בפוליטיקה-אבל התמונות ברשתות הזרות של ה"כבוד" שחלקו לשרידי גופות החיילים גורמות ממש לרצות להקיא.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אירוע מזעזע -אין לי מילים.

קשה לי לחשוב על הסבל הנורא שמשפחות החיילים עוברות ברגע זה.

 

הי"ד.

No worries 8)

פורסם

שלום (אי אפשר לומר ערב טוב..) ,

 

 

יום קשה ועצוב.

 

משתתף בצערם של המשפחות :cry:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

משתתף בצער משפחות החללים, :(

 

יהי זכרם ברוך...

 

הראל.

(mcyosi, בבקשה אל תהפוך את זה לויכוח פוליטי)

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

בפעם האחרונה, השירשור הזה הושאר על ידי ההנהלה על מנת להביע צער עם משפחות החיילים.

 

 

דבר ראשון תנחומיי למשפחות ההרוגים.

 

 

חייבים להילחם בטרור ! כי אין לנו ארץ אחרת!

 

עם כל הצער והרגשות שיש לחלק מהחברים בפורום זה, הודעות כאלו פשוט לא במקום בפורום מכוניות (גם אם מדובר באוף טופיק).

 

כל הודעה הקוראת לפעולה כזו או אחרת, הודעה פוליטית וכו' תמחק.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אף פעם לא הרגשתי כל כך רע אחרי ששמעתי על פיגוע.

הם פשוט...הלכו...והסתובבו עם חלקי הגופות בעיר? כמה לא אנושיים אפשר להיות?!?!

 

אני לא מסוגל אפילו לדמיין את זה :(

 

יהי זכרם של ההרוגים ברוך!

פורסם

ראשית תנחומי למשפחות הלוחמים,וכן לא פחות חשוב לחבריהם הלוחמים שממשיכים ברגעים אלו את המשימה שהתחילה אתמול בלילה,רק שהמטרה השתנתה והיא מציאת חבריהם לנשק ז"ל.

 

בתור קצין (במיל') בחטיבת גבעתי אני פשוט הזדעזתי מהאסון הזה,גם מעצם זה שלא נותר אפילו מה לקבור מהגופות,וגם מחוסר האנושיות של חיות האדם שנגדם אנו נלחמים.

 

כולי תקווה,שכמו במקרה הלינץ' בראמללה,בו צה"ל והשב"כ רדפו (והשיגו\הרגו) כל אחד מאותם חלאות אדם שהצטלמו מנופפים באיברי אדם,כן גם במקרה זה ימוצא הדין עם מי שצריך.

 

עברתי המון ארועים קשים בצבא,חלקם אישיים יותר,חלקם פחות,ועדיין האסון היום פשוט גמר אותי.

 

שוב תנחומי למשפחות הנופלים ולחבריהם לנשק.

 

עידן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ראשית תנחומי למשפחות הלוחמים,וכן לא פחות חשוב לחבריהם הלוחמים שממשיכים ברגעים אלו את המשימה שהתחילה אתמול בלילה,רק שהמטרה השתנתה והיא מציאת חבריהם לנשק ז"ל.

 

בתור קצין (במיל') בחטיבת גבעתי אני פשוט הזדעזתי מהאסון הזה,גם מעצם זה שלא נותר אפילו מה לקבור מהגופות,וגם מחוסר האנושיות של חיות האדם שנגדם אנו נלחמים.

 

כולי תקווה,שכמו במקרה הלינץ' בראמללה,בו צה"ל והשב"כ רדפו (והשיגו\הרגו) כל אחד מאותם חלאות אדם שהצטלמו מנופפים באיברי אדם,כן גם במקרה זה ימוצא הדין עם מי שצריך.

 

עברתי המון ארועים קשים בצבא,חלקם אישיים יותר,חלקם פחות,ועדיין האסון היום פשוט גמר אותי.

 

שוב תנחומי למשפחות הנופלים ולחבריהם לנשק.

 

עידן.

 

 

אנחנו סומכים עליכם שתשמרו אותנו ומקווים שתחזרו מכל פעולה בריאים ושלמים.

 

יהי זכרם ברוך.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יהי זכרם ברוך.

 

לא היו הרבה פיגועים שהשפיעו עליי בצורה כזאת. הייתי ממש בהלם נוכח הזוועות שהראו בטלוויזיה, ואני עוד ראיתי את הגרסה המצונזרת. אדם שנוסע עם אופניו ומאחור שקית עם איברים כשכולם בועטים בה.

 

דידי הררי ברדיו 90.00 FM : "במלחמה לשני הצדדים יש הרוגים, כאן מסתיים הדמיון בינינו לבינם, אנשים שלוקחים את חלקי גופות הצד השני, מציגים אותם בגאווה ולראווה ומתעללים בהם, אז חברים, לאותם אנשים אין זכות קיום".

 

אין גבול לזוועה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2915005,00.html

 

אדם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...