Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר שנים שלא חיפשת רכב, אני שוב חוזר למעגל...

אני מחפש רכב לי ולאשתי, שרוב הנסיעות בו יהיו עירוניות, אחת לשבוע\שבועיים

תהיה נסיעה בינעירונית.

 

התקציב: 30-35 אלף ש"ח.

סוג הרכב: קטן (רוב הנסיעות יהיו של אדם אחד)

אני עדיין מתחבט בין רכב ידני לאוטומטי, והסיבה לכך היא הפקקים הבלתי נסבלים שאני חווה מידי יום.

 

חשוב לי שהאוטו יהיה:

1. אמין

2. חסכוני

3. נוח

4. ביצועים (בעדיפות משנית כרגע)

 

אשמח לתגובות שלכם!

 

תודה,

נפתלי.

שיהיה בכיף!

פורסם

זה ממש מזכיר לי את ההודעה שלי מלפני כמה שבועות.

חיפשתי פיאט פנדה - הרכב הכי חסכוני שיש (שהוא לא 2010)

בסוף הלכתי על פונטו ספייס 2005 אוטו' מחירון 33K לפי לוי יצחק.

אולי אני עדיין בשלב של ההתלהבות אבל רכב קטן ויציב. צריכת דלק (אם להאמין לנתוני המחשב ממש טובה גם אם מורידים 10% ממה שמראה) ממש טובה ודומה לנתוני יצרן. (שקניתי את הרכב הצריכה הממוצעת לפי המחשב הייתה 1:14.7 ואצלי אחרי כמה מאות ק"מ 1:16)

טיפולים יחסית זולים לעומת הצרפתיות והגרמניות. (ואפילו היפניות)

נכון שלמצוא אוטו' במצב טוב עם ק"מ נמוך דורש סבלנות אבל לקראת הקנייה ראיתי כמה פנדות במחיר שאתה מבקש. ואם אתה גר בצפון או בדרום הם אפילו יותר זולות.

תבדוק תתרשם ובהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...