Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

קיבלתי דו"ח חנייה היום (פקח עירוני) ,תחת הסעיף 9 או 5 א 2 בגלל חנייה עם 2 גלגלים על המדרכה . מחיפוש ברשת לא הצלחתי להבין אם מותר לחנות כל עוד השארת מעבר של 1.30 מטר להולכי רגל או שאסור בכלל. הרכב חנה במקום מותר והוא חנה בצורה כזו עקב כביש צר ,דו כווני שגרם לנזקים ברכב ע"י רכבים חולפים . מיותר לציין שאני חונה תמיד כחוק וחשוב לי לא להפריע להולכי רגל . רוחב המדרכה הנו 2.65 מטר, והרכב חנה עם צמיגים בלבד על השפה ,כך ש"נגנבו" 30 ס"מ . הכל צולם .

אם תאמרו שיש צדק בדבריי אני הולך על משפט במידה והדו"ח לא יבוטל עם כל המשמעות שבדבר . אם עברתי על החוק - אשלם .

נא דעתכם .ואם ישנו סימוכין בחוק אודה לכם .

 

בברכה

מוטי

פורסם

היה נחמד אם היית כותב שם העיר /הפלך /הכפר בו ניתן לך הדו"ח כך אפשר יהיה לזהות את החוק המתאים.

 

בגדול חניה על מדרכה בשני גלגלים מותרת רק אם יש שלט המורה כך. מספרו ג' -49

 

כיוון שגנבת רק 30 ס"מ , תנסה בשיטת מצליח לבטל. לא יצליח תשלם .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מדובר בבת ים ברחוב קטן וצר דו כווני (רחוב צה"ל),ולא ,אין שלט שמעיד שמותר.

וכמו שציינתי ,סמל העבירה 5(א) (2) העמדת החנית את רכבך עם 2 גלגלים

פורסם

כפי שכתבתי שיטת מצליח תוך ציון העובדה כי הרחוב צר ולכן עלית במקצת על המדרכה ותדגיש כי נשאר רוחב מדרכה מעל 2 מטר למעבר קל ונוח לכל הולכי הרגל כולל עגלות נכים עגלות תינוקות ( אפילו אלה לתאומים ).

 

אתה כמובן יכול לדחות את כל ההתכתבות עד למועד בו תקבל את הדו"ח בדואר רשום לביתך. אולי לא יגיע!!!!

אז תצלם מחדש אלא אם בתמונה הנוכחית אין תאריך- ותצרף את הצילום למכתב.

 

רק הדו"ח במכתב רשום תופס לא זה שהושם על השמשה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הלכו 500 שקל. היה לי בדיוק אותו דבר לפני כמה שבועות.

מה זה הרגיז אותי. במיוחד שהקנס נרשם בשעה 1:15 בלילה ברחוב שכוח אל ליד שוק הכרמל בתל-אביב.

גם אני עליתי עם שני גלגלים כדי להשאיר מעבר לרכב יותר רחב ממטר וחצי. 

פורסם

עברת על החוק.

אם הישארת מעבר במדרכה של מטר עשרים וגם אין תמרור אין חניה,

הקנס 250 .

אם מתקיים אחד מהאמור לעיל-

הקנס 500 ..

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם
עברת על החוק.

אם הישארת מעבר במדרכה של מטר עשרים וגם אין תמרור אין חניה,

הקנס 250 .

אם מתקיים אחד מהאמור לעיל-

הקנס 500 ..

רוחב המדרכה 2.65 מטר "גנבתי 30 ס"מ) צמיגים על השפה . נשארו 2.30 מ'.

חברים ,קודם כל תודה על התשובות ,אבל עדיין לא מצאתי סימוכין חוקי /תקנה .

פורסם

לפי איך שאני רואה

 

1) אין שלט שמתיר לחנות על המדרכה אז אסור גם אם יש רוחב מדרכה של 16 מטר

2) הכביש דו כיווני כך כתבת אתה חונה בצד שמאל של הכביש לא בדיוק מותר

3) לפחות מהצילום נראה כי מדובר במדרכה צבועה אדום לבן ולא כחול לבן

 

אז מה כתוב בדו"ח חוץ מציון הסעיף בוודאי כתובה גם מהות העבירה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה ,זה לא אדום לבן : זה אפור (הרכב על הקצה) וקשה לראות.

לא כתוב כלום רק הסעיף .אין חתימה וזה מודפס .סעיף 9 בלבד ,זה מה שמצוין ומאחור יש פירוט כפי שכתבתי .

בכביש עצמו רק רכב אחד יכול לעבור כשהחנייה מותרת כמעט לכל האורך .

מה שחשוב לי לדעת זה לגבי התקנה / החוק .האם בכל מקרה אם לא מצוין אחרת אסור להחנות עם 2 גלגלים גם אם זה לא מפריע להולכי רגל . יש למישהו את התקנה המדוייקת בכדי שלא אלחם אם אני אשם ?

לגבי החנייה ההפוכה : צודק : אני טורקי :lol: אבל לא על זה חטפתי .

פורסם

מוטי

 

רק בגלל החתימה שלך שאני מה זה אוהב אותה

 

החוק אוסר להחנות על המדרכה. נקודה.

 

מותר להחנות אם יש שלט המתיר זאת

 

זה אומנם מחוק העזר של הכרך תל אביב אבל זה מועתק מתקנות התעבורה

 

(2א) על מדרכה, למעט במקום שהוסדר להעמדת רכב וחנייתו לפי חוק עזר זה.

 

מתקנות התעבורה

 

 

 

(2א) על מדרכה, למעט במקום שהוסדר להעמדת רכב והחנייתו לפי חוק עזר שהותקן על פי סעיף 77 לפקודה ובלבד שנותר מעבר להולכי רגל;

 

כלומר צריכים להתקיים שני התנאים גם שלט וגם מקום מעבר

 

בכרך תל אבב הורידו את התנאי השני כי לא שמים על הולכי הרגל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב ישה , קודם כל תודה על ההשקעה .

בלי שום קשר ,במקרה הזה - אשלם !

כנראה שברחוב הזה (מצוקת חנייה באזור) צריך להחליט למי משלמים : לעירייה או לנזק לרכב ..

רק שנהיה בריאים עם כל הצער שעובר על המדינה הזו .

תודה לכל העונים

 

שאו ברכה

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...