Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 - קצת אחרת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולם לא שמעתי על מישהו ששדרג מג'נטים פח עם טאסות לג'נטים פח עם טאסות במידה יותר גדולה :)

לדעתי אתה חלוץ בתחום.

 

מכיוון שהעלות של ג'נט פח כזה זניחה, ועל מנת שתוכל להשתמש בצמיגים אני הייתי מחפש אתגר חדש: מציאת 205.55.16 מגנזיום של אוונסיס/קורולה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כל אלו שדיברו על גנטים "מגנזיום": הבחור רצה ג'נטים מקוריים של טויוטה, ואלו עולים הון. זכותו לא להתפשר על ג'נטים של חברת AFTER MARKET.

 

לדעתי, אם מדובר ב-BBS או כל חברה איכותית אחרת, המילה "להתפשר" לא ממש מתאימה. אבל זה לא יהיה זול כמובן.

פורסם
מעולם לא שמעתי על מישהו ששדרג מג'נטים פח עם טאסות לג'נטים פח עם טאסות במידה יותר גדולה :)

לדעתי אתה חלוץ בתחום.

 

אני ממש חלוץ בתחום!

 

עשיתי בדיוק אותו הדבר ב-306 שהיתה לי -

 

472684599_74440b21a4_o.jpg

 

שינתי ממידה 185/65/14 ל 195/55/15.

 

קניתי גאנטים ברזל 15" של קסארה עם אחלה צמיגים. השלמתי טאסות 15" של 307 הכל כולל הכל לא עבר את ה-500 ש"ח.

 

זוכרים את הכלל מהמקרר... (אשתי כן) :lol:

 

משום מה כל הקטע של מגנזיום ברכביים פשוטים סדרתיים לא עושה לי את זה.

שוב, אני מעדיף צמיגים טובים ואיכותיים עם מראה סולידי מאשר "צמיגי דאווין".

 

אחרי התמונות שיש פה של כאלה שמוצאים את האוטו שלהם בלי גאנטים על בלוקים - לא תודה :nono:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אם *מגנזיום היה נותן אחיזה וביצועים משופרים עוד הייתי מבין, אבל להשקיע אלפי שקלים באביזר בלינג בלינג מיותר לחלוטין ולתת לו עדיפות על פני צמיגים איכותיים או טיפול מקיף לרכב זו פשוט שטות. כל פעם שאני רואה רכב צעירים מפורק עם אגזוז לחץ, מאגנזיום ומערכת פיוניר 16584W!!!111 אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.

 

* למעט מגנזיום מקורי. מגנזיום מקורי נראה טוב ומתאים לרכב.

פורסם

אשמח לראות עוד תמונות אם אפשר (עם ה16')

ראיון מבורך.

הדבר היחיד שיש לי להגיד, הטאסות של טויוטה הן על הפנים.

 

וסתם שאלה כללית, מה ההבדל במחירים לאותו צמיג חדש רק גודל שונה 15' ו 16'?

 

נסו לזהות לאיזה רכב שייכת הטאסה.

לדעתי הרבה יותר יפה משל הטויוטה.

כבר כמעט לא מייצרים טאסות בגודל 16' כי לרוב הרכב מגיע כבר עם מגנזיום בסגמנט זה.

1.jpg

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

פורד מונדאו.

הטאסות הכי יפות שראיתי בחיים מותקנות על אלפא 159, צריך להתקרב מאוד בשביל להבין שזה טאסה ולא מגנזיום.

 

אני מאוד אוהב את הג'נט של המאזדה 3 החדשות, אם הוא לא היה כזה נפוץ הוא היה מאוד מיוחד (:

Auto Emoción

פורסם

גם באופל אסטרה הקודמת יש טאסה שנראית מגנזיום משום שהג'אנט מתוכנן בדיוק באותה הצורה והטאסה מכסה בדיוק את הפח, זה נראה מעולה.

 

אני חושב שבאוריס יש ג'אנט 16 מגירסת הבסיס והטאסות שלה בגירסת ה-GLI נראות הרבה יותר טוב מאלה של האוונסיס החדשה, נסה להשיג רבעייה כזאת, אגב במדינות אחרות הקורולה נמכרת גם איתן.


×
×
  • תוכן חדש...