Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 - קצת אחרת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך בדיוק 16 אינץ' יותר טוב מ-15?

מה שמשפיע זה רוחב הצמיג והחתך, לא הקוטר.

 

ממש לא מסובך:

 

לפני - 195/65/15

 

עכשיו - 205/55/16

 

:mrgreen:

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא עדיף להשקיע ולהתקדם לסגסוגת קלה ואיכותית?

 

בכול מקרה הייתי במקומך כבר עובר לג'אנטים ולא לטאסות, אבל זה שיקול כלכלי נטו.

 

יאלה פנק אותה באיזה גאנט מגנזיום.

 

בעוד כמה מאות שקלים הייתה יכול לקנות ג'נטים מגנזיום:?

 

מילא אם היית עובר לג'אנטים ממגנזיום.

יא אללה, איזה קרציות :mm_eek:

תתחדש

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
איך בדיוק 16 אינץ' יותר טוב מ-15?

מה שמשפיע זה רוחב הצמיג והחתך, לא הקוטר.

 

זה לא ברור שעם הקוטר גודל גם הרוחב והחתך?(במידות הללו)

פורסם

בחיים לא חשבתי על זה שיש מידות לטאסות בכלל... מבחינתי טאסה זה טאסה.

 

אם זה לא "מגנזיום" זה פשוט לא זה.

 

והאמת שבגלל שבטאסות החדשות יש הרבה יותר שטח שהוא פלסטיק ולא "אוויר" שבין החישורים (במרכז של הטאסה יש "צלחת" גדולה כזאת מפלסטיק) דווקא מתקבלת אשליה שהגלגל קטן יותר. לפחות בתמונה.

Auto Emoción

פורסם

פותח השירשור, כל הכבוד, אני תומך לגמרי בקו המחשבה שלך - לא להרכיב צעצועים נוצצים ומיותרים, ולהתמקד ב"תאכלס" .

נדיר לראות מישהוא, שמגדיל מידת צמיג, ונשאר עם ג'אנט פח, מה שאומר, שאנשים קודם כול מחפשים פוזה, וכל השאר פחות מעניין אותם.

תתחדש, ושוב, כל הכבוד !

 

 

פורסם

למה פוזה?

לדעתי חישוקים קלים הרבה יותר יפים מחישוקי פח+טאסות. כמובן תלוי בטעם של כל אחד.

חישוקים קלים איכותיים גם יתרמו קצת להתנהגות של הרכב, לא? אבל זאת כבר השקעה כספית לא מבוטלת.

פורסם

אני בטוח, ש 99.99% מהאנשים כאן לא יצליחו להבחין בשינוי בהתנהגות הרכב עם חישוקי פח לעומת חישוקי סגסוגת קלה, בתנאי שמידת הצמיג זהה. זה משהוא שרק נהג מירוצים מקצועי יכול להרגיש.

 

היופי הוא בעיני המתבונן בלבד, לדעתי זה ניקור עיניים מיותר לחלוטין, ואתה משלם כסף רב על משהוא, שאתה לא משתמש בו, ואין בו שום תועלת ממשית, מעבר לתחושה מחממת אגו בסגנון "לי יש, ולבעלי קורולה אחרים אין"

 

 

פורסם
אני בטוח, ש 99.99% מהאנשים כאן לא יצליחו להבחין בשינוי בהתנהגות הרכב עם חישוקי פח לעומת חישוקי סגסוגת קלה, בתנאי שמידת הצמיג זהה. זה משהוא שרק נהג מירוצים מקצועי יכול להרגיש.

 

היופי הוא בעיני המתבונן בלבד, לדעתי זה ניקור עיניים מיותר לחלוטין, ואתה משלם כסף רב על משהוא, שאתה לא משתמש בו, ואין בו שום תועלת ממשית, מעבר לתחושה מחממת אגו בסגנון "לי יש, ולבעלי קורולה אחרים אין"

 

מה פסול בלרצות שהרכב שלך יראה טוב יותר?

 

ac_schnitzer_bmw_m3.jpg

אתה יכול להגיד לי ברצינות שהרכב היה נראה טוב יותר עם טאסות?

אני מניח שהתשובה היא לא.

 

לא כל מה שנראה טוב הוא "ניקור עיניים", אני לא מבין מאיפה מגיעה הגישה המטופשת הזאת.

אם כולם היו חושבים כמוך היום כל המכוניות היו נראות כמו קופסה עם גלגלים.

 

ומה זה בכלל "מנקר עיניים"?

אם משהו נראה טוב אנשים אוהבים להסתכל עליו, זה תוצר לוואי.

באותה מידה אפשר להגיד שהמונה ליזה מנקרת עיניים, ולכן לא צריך להציג אותה בלובר.

Auto Emoción

פורסם

אני דיברתי על חישוקי סגסוגת על טויוטה קורולה, לא על חישוקי סגסוגת באופן כללי.

 

אין שום דבר פסול בלרצות רכב שנראה טוב, מה שנראה טוב בעיני מישהוא אחד לא נראה טוב בעיני מישהוא אחר.

 

לצורך העיניין, מה שמתאים ל BMW, פחות מתאים לקורולה.

 

הרכב בתמונה נראה אולי טוב, אבל אני לא הייתי קונה דבר כזה, כי זה לא הטעם שלי.

 

 

פורסם

אולי אם הייתי מחליף למידה 17" זה יכל להיות "מאגניב" .

 

מאחר ואת כל השינויים האלו מותר לי לעשות רק מכסף שהתגלגל בצורה של מכירת דברים אחרים (יש לנו חוק כזה על המקרר) כמו:

ציוד צלילה, חלקי רכב אחרים, מכונת כביסה, מקררים וכו'

התקציב שיחק פה תפקיד מכריע.

לי זה מגניב למצוא ציוד במצב מצוין ויקר להחריד בקניה חדשה בסכום של כמה מאות שקלים.

 

כרגע הרבה יותר מעניין אותי להחליף לצמיגים טובים וחדשים, אולי אחרי שנמצא עוד דברים למכור נחשוב על מגנזיום.

 

... לגבי הציוד צלילה קבלו ביטול - זה הולך עבור קנית ציוד צלילה אחר :wink:.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
במבט ראשון, קשה בכלל להגיד שאלו חישוקי 16" ולא 15". נראה אותו דבר, רק עם טאסות אחרות.

 

בדיוק מה שאני חשבתי. שונא טאסות.

emotion of motion

פורסם

גם אני לא הבחנתי בשינוי משמעותי,לדעתי מגנזיום היו משפרים יותר את המראה החיצוני

פורסם

תתחדש ,קודם כל. :-)

שנית אם עשית שינוי קוסמטי ואתה מרוצה ממנו ,מחסובק תהנה.

אני אישית לאחר שראיתי את תלאות כבישי ארצנו מתעללים בג'אנטים השונים הייתי חושב פעמים אם לבזבז כסף [על משהו שנראה טוב לטעמי ] אבל לא פרקטי ביום יום , שוב משום שיותר מג'אנט אחד ניסדק לי תודות למע"צ ובורותיה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

כל אלו שדיברו על גנטים "מגנזיום": הבחור רצה ג'נטים מקוריים של טויוטה, ואלו עולים הון. זכותו לא להתפשר על ג'נטים של חברת AFTER MARKET.

פורסם

שדרוג נחמד וקו מחשבה טוב.

 

רוב האנשים רצים להחליף קפיצים "כי יש תת היגוי" ושוכחים שכיוון פרונט שעולה 200 ש"ח יפתור את רוב בעיות תת-ההיגוי שלהם הרבה לפני הקפיצים, אבל רכב מונמך עם קפיצים צהובים נראה הרבה יותר קרבי - ולצערינו זה מה שרוב "המשפרים" מתחברים אליו.

 

מזכיר לי מקרה מלפני כשנה - במפגש ליד הסופרלנד - הגעתי עם היאריס T ספורט האנונימית, איזה ילדון התחיל לדבר איתי ולשאול שאלות, המשפט השלישי שיוצא לו מהפה: "שים אגזוז ספורט שישמעו"...

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...