Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לצופים (בנושא).

 

מזה כמעט חודשיים החלון החשמלי בצד של הנהג עובד

רק אחרי שאני מרים את כל הקונסולה של השליטה בחלונות ומשחק עם זה קצת.

השאלה היא אם יכול להיות שמדובר במגעים רופפים, לחצן דפוק או צמת חשמל בעייתית?

כמו כן השליטה על החלון שבצד השני היא רק מהשליטה של הנהג, באופן מקומי אין שליטה.

 

כמה תיקון, לפחות של החלון של הנהג יכול לעלות?

מהו המקום הטוב ביותר לתיקון כזה בכל איזור הצפון? (משלומי בצפון, חיפה במערב ועפולה במזרח).

 

תודה רבה

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

אוקי, תודה.

 

וצמת החשמל, אם הבעיה נעוצה בה, ניתן להחליף צמה בנפרד?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם
איני מכיר אישית את הלנטרה אבל נתקלתי במכוניות אחרות ששם יש אפשרות לפרק את המפסק עצמו ולנקות את המגעים עם נייר שיוף עדין .

+1

 

אני גם שימנתי את החלק העליון של המגעים כדי שהלחצנים יעבדו בצורה חלקה יותר. בנוסף ביטלתי את המפסק שמבטל את החלונות האחוריים (הגנה לילדים) היות שהוא היה בעייתי.

 

כך נראה החלק מפורק (דייטסו אפלוז) לפני הניקוי:

 

attachment.php?attachmentid=201394&d=1274982432

IMG_0728.jpg

abcde

פורסם
להחליף צמה זה כבר סיפור .

רב הסיכויים שהבעייה במפסקים היות ואלו הרכיבים שעובדים .

 

ראשית, תודה לכל המסייעים.

שנית, פתחתי את קונסולת השליטה וראיתי שישנו חיבור אימפרוביזורי עם איזולירבנד של כמה חוטים בצמה.

אנסה לנקות, לשמן ונראה אם יעבוד.

אגב, השליטה מעולה לשני החלונות האחוריים.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

ייתכן והחיבור הזה מיועד למרים חלונות של אזעקה (כזה שקיים או כזה שהיה פעם ברכב). ייתכן והחיבורים מתחת לאיזולירנבד פגומים או רופפים. פרק בעדינות את האיזולירבנד ובדוק את החיבורים ותקן לפי הצורך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...