Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

בקיצור נראה לי שאני מחזיר לו את הרדיו דיסק הזה, ניקח זיכוי ובכסף הזה נקנה סאב אחרי שנתקין את המערכת והבידוד.

ייקח לי לפחות שלושה שבועות לסיים עם כל זה עקב חוסר זמן.

 

מבחינת סאונד בין הפיוניר לקלריון יש הבדל? סה"כ ראיתי המון פידבקים טובים על הפיוניר ואפס על הקלריום 209A

 

איטום לא לקחתי בחישוב של המערכת כי ידעתי שאני אקנה, הפח בפיג'ו דק.

וברור שאני אשקיע בקטע של ההדבקה, לא סתם שרפתי שעה על חתיכה וחצי.

בנקודות קטנות שנלכד אויר עשיתי חור קטן עם הקצה של הסכין היפנית.

 

ההתקנה של הבידוד טובה או שיש דברים שצריך לתקן או לעשות אחרת?

פורסם

עשית בידוד גם בדלתות הקידמיות? (אני שואל למרות שלא העלית תמונות).

לדעתי יתרום הרבה יותר לסאונד באוטו מאשר בידוד של הבגאז' (למרות שגם זה די חשוב).

מתחדשת*

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

עדיין לא, תא המטען אצלי היה מפורק כי קניתי את הרכב לפני שבוע והוא היה מאוד מלוכלך.

אז אמרתי שלני שאני מחזיר את המושבים האחוריים ואת השטיחים לתא המטען אני אסיים שם עם הבידוד.

יש עוד 7 יריעות אבל לדעתי אני אצטרך עוד כמה אם אני רוצה גם את הדלתות האחוריות ואת הגג.

אבל זה בשבל מאחור יותר, עוד 3 חודשים לפחות.

לבנתיים לדלתות הקדמיות יספיק מה שיש.

 

וראבק, איך זה שעם כל הידע שיש פה, אין אחד שיכול לעזור לי עם הקטע של הרדיו דיסק!!!

פורסם

תראה זה דגם יחסית פשוט. בעיקרון קלריון יותר איכותי אבל קשה לי להגיד לך אם יש הבדלים משמעותיים בסדרות האלה.

אני למשל עם פיוניר 3050UB עושה את כל החיתוכים דרכו ואני די מרוצה מהסאונד.(מהמכשיר פחות יש לו כמה בעיות).

פורסם

החזרתי היום את המכשיר, אוב עצות לגבי מה לקחת.

הבעיה הכי גדולה היא חוסר העידכון באינטרנט.

יש בזאפ המון המון מכשירים שחלקם אפילו עונים בדיוק לדרישות שלי הבעיה היא אין אותם במלאי.

התקשרתי כבר למספר חנויות בקשר לדגמים מסויימים ופשוט אין ואז חוזר כל הסיפור של החיפוש מההתחלה.

מבאס מאוד.

 

הדרישות שלי לא גדולות במיוחד,

יציאה לסאב כדי שתהיה שליטה נוחה עליו.

יציאת USB אחורית, כדי שאוכל לזרוק את ה-USB בתא הכפפות ולשכוח ממנו.

שיהיה מעוצב יפה - הקלריון למשל נראה כמו איזה מכשיר ב40 שקל מהתחנה המרכזית.

שתהיה אפשרות לדפדף ברשימת שירים מבלי להפסיק את השיר המתנגן.

 

שאלה לגבי המכשירים של פיוניר,

אמרו לי שיש להם בעיה בקיבולת של ה-USB ושהם מוגבלים ל-2 ג'יגה.

האמת זה נכון ?

פורסם

שמתי באוטו של אבא שלי פיוניר 4050 עם DOK של 4 גיגה קבוע, עובד כמו גדול

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב מעדכן אחרי הרבה זמן.

הרכב לא היה אצלי תקופה וגם לא היה לי זמן להתעסק עם זה.

במיוחד שאני בקושי נוסע איתו (במקרה הטוב פעמיים בשבוע).

 

קניתי HU חדשה, הפעם הלכתי על משהו מוכר וטוב ועם אחריות ארוכת טווח.

קניתי אלפיין 117RI

CDA-117Ri_frt_CMYK.gif

הדבקתי בידוד בפח החיצוני של הדלתות מאחורה, שיכבה אחת.

היות ואין שם רמקול אז הבידוד שם רק בשביל לחזק מעט את הפח הדק.

התחלתי עם הדלתות הקדמיות ושם אני בהחלט משקיע, קצת מעל 2 יריעות הלכו על החלק הפנימי של הדלת הקדמית

ובהחלט מרגישים בהבדל, כבר אין רעשים של פח כשדופקים על הדלת והכל מרגיש מאוד מסיבי ואטום.

 

לא הספקתי לצלם תמונות טובות כי התחיל להחשיך אבל אצלם שוב השבוע ואעלה אותן להתרשמות וחוות דעת.

 

האם יש טיפים טובים לגבי מה לעשות על מנת שהבידוד יהיה טוב ?

איפה לשים דגש בבידוד, איך יודעים אם להוסיף עוד ואיפה וכד'...

 

תודה, גלעד.

פורסם

היום עבדתי עוד שעתיים על הדלת, ואני חייב לציין שאני מופתע מכמות העבודה.

לא פיזי אבל פשוט המרבה מאוד זמן, לדתעי יש כבר בערך 6 שעות עבודה ואני עדיין בדלת הקדמית, צד נהג :shock:

 

תופעה מוזרה שיש לי, הבידוד בחלק העליון של הדלת מרגיש הרבה יותר מסיבי מאשר בחלקו התחתון והכמות זהה (שיכבה אחת מלאה ושיכבה שניה בחלקים מסויימים)

מישהו מכיר דבר כזה ? הרכב הוא פיזו 306, 5 דלתות.

 

הנה כמה תמונות.

בידוד פנימי והתחלה של בידוד הקורה האמצעית שממש עשתה רעש.

 

יש עצות לשיפור ? או טיפים לעבודה טובה באופן כללי ?

 

imag0057g.jpg

 

 

imag0058z.jpg

 

imag0060d.jpg

 

imag0061l.jpg

 

imag0064.jpg

פורסם

מומלץ לשים עוד שכבה של בידוד בדיוק מאחורי הרמקול על החלק שהוא זורק עליו את הצליל.

וכמובן על הפח בצד של הדיפון לכסות הכל על מנת להפוך את הדלת לתיבה אטומה עד כמה שאפשר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

שלום עד עכשיו העבודה ניראת בסדר גמור . רואים שאתה משקיעה .

 

במקומות פינות בעיקר שאתה לא מגיעה אליהן אתה יכול להישתמש גם בספרי זפת זה יתרום לאיטום הכללי.

 

היתה לי בעבר פג'ו כזאת שנתון 94 שזהה לשלך ואני יכול להמליץ לך על איטום הבגאז' בצדדים עם קצף פוליאוריטן פשוט למלא את כל הכנפיים שמתחת לריפוד ואת דלת הבאגז' וכמובן להשים לב לא למלות את המנוע של הווישר. הקצף עושה עבודה טובה באיטום והוא גם זול .

פורסם

סיימתי על הדלת נהג, נשאר רק לסגור את הפתחים.

אני שומר אותם לסוף בשביל להיות בטוח שסיימתי עם החלק הפנימי

איך נראה ?

 

 

 

imag0075.jpg

 

imag0074r.jpg

 

הדלת השניה כבר היתה קלה יותר, אבל לצערי נגמר החומר :(

לקח לי שעתיים לנקות את הדלת ולבצע הדבקה בחלק הפנימי של הדלת+התחלה של החלק החיצוני.

ההדבקה עצמה גם הרבה יותר יפה ונקיה.

 

imag0078g.jpg

 

imag0082q.jpg

 

imag0081d.jpg

 

imag0080q.jpg

 

imag0079j.jpg

 

 

שתי שאלות נוסופות ...

 

איך אני יודע אם הדבקתי מספיק ?

 

איך אני מעביר חוט חדש לרמקולים מהרכב לדלת ? אין בדופן שום חור או פקק.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...