Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון העלו את מחיר הGTI ל225 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ב5 דלתות DSG שזה משקף עליה של 15 אלף ש"ח

מוזר קצת העליה לא???

דרך אגב אספקה במאי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העלייה באה לידי ביטוי בפועל רק בדגמי ה-GTI.

הורידו את מחיר הגולף 1.6 DSG טרנדליין ב-3K.

 

לגבי שאר הדגמים, הם פשטו "בלעו" את המע"מ לעצמם.

מצ"ב מחירון ל-26/11/2009 לאחר הורדת מס הקניה ל83% - המחירים ירדו.

מצ"ב מחירון ל- 4/1/2010 לאחר הפחתת המע"מ ל-16% - המחירים ללא שינוי, למעט שני הדגמים שהוזכרו למעלה.

 

אם נבחן את שער האירו (מצ"ב גרף) מאז שינוי המחירון בסוף נובמבר, נראה ששערו ירד בכ-4.7%, כך שגם מההיבט הזה לא היה ראוי לבלוע את המע"מ.

golf_vi_prices_20091126.JPG

golf_vi_prices_20100104.JPG

euro.JPG

פורסם

אני לא מבין מי ירצה להוציא 225 אלף שקל על GTI חדשה, זה לא הרבה כסף בשביל GTI?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

לג'טה נוספה גירסה חדשה ומעניינת. 1.6 TDI עם 105 כ"ס ו-DSG 7. המחיר נמוך בכ-10 אלפים שקל מה-1.9 הקשישה.

המנוע מוצע גם עם הגולף פלוס המחודשת.

מעניין אם המנוע הזה יעשה דרכו אל הגולף הישראלית ומה יהיה מחירו שם.

פורסם

אבל הג'יטה זו לא עיסקה כזאת להיט. אומנם מקבלים DSG, אבל המנוע ישן והרכב עירום לגמרי.

היה צפוי, עוד מההתחלה כולם שאלו את עצמם איך הגיוני שהמחיר של הGTI יהיה רק 205K.

פורסם
אני לא מבין מי ירצה להוציא 225 אלף שקל על GTI חדשה, זה לא הרבה כסף בשביל GTI?

 

המחיר החדש דומה מאוד למחיר של הדור החמישי לאורך שנות שיווקו בישראל.

דווקא המחיר הקודם היה הפתעה נעימה ונחשב לאטרקטיבי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מדובר היה במחיר השקה. בדיוק כמו שהיה עם השירוקו בהתחלה.

אחרי שנמכר המשלוח הראשון (ואולי גם השני) צ'מפיון החליטו לחזור למחיר ה"רגיל". וחבל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אבל הג'יטה זו לא עיסקה כזאת להיט. אומנם מקבלים DSG, אבל המנוע ישן והרכב עירום לגמרי.

היה צפוי, עוד מההתחלה כולם שאלו את עצמם איך הגיוני שהמחיר של הGTI יהיה רק 205K.

 

חביבי, תסתכל שוב - לא דובר על 1.9TDI PD, אלא על ה-1.6TDI CR שמחליף אותו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צ'מפיון מכרו את שתי המשלוחים של הגולף GTI.

 

מה שקורה עכשיו זה לדעתי בצע כסף.

ראו שיש ביקוש, אז החליטו להעלות מחיר, יישארו כמה סטוקים מקסימום ימכרו אותם לאוטודיל במחיר הישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מחיר הGTI עלה ל220,990 ש"ח .

 

GTI שנמכרה ב2009 היתה במחיר השקה וזה הוסבר היטב ללקוחות וגם היה עידכון למתענינים שהמחיר צפוי לעלות .

 

נ.ב: ב2007 המחיר היה גבוה יותר..

 

אטרקטיבי או לא ? כל אחד ושיקולו..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

פחות או יותר המחיר המופרז שהיה ל-GTI MK5 כחדשה אם אני זוכר נכון...

עדיין, אני חושב שהן ימכרו יפה גם ב-220K-225K ליחידה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הבנתי שיש שתי רמות גימור לרכב ?

מה מכילה הרמה השניה ?

 

הרמה השניה מכילה :

מושבי עור - מושב נהג חשמלי.

חישוקי 18"

פנסי קסנון (B קסנון) עוקבי פניה +מערכת שטיפה לפנסים.

בקרת שיוט.

 

 

לגבי ירידת המע"מ - מי ששילם ב28 לחודש ועד לסוף החודש ושילם לפי 16.5% יקבל החזר כספי (צ'ק חזרה על ירידת המע"מ).

המחיר החדש (ללא שום קשר לירידת מע"מ או עלייה) הוא המחיר ל2010 וזה המחיר.

 

לצורך העיניין - GTI עלתה ב11K ושירוקו 1.4 ידנית ירדה ב5K (לאחר שהיתה עוד ירידה בעקבות מס קניה של 3K בסוף נובמבר)

 

גם שירוקו 1.4DSG ירדה ב4K ש"ח..

 

טיגואן S&S בנזין ירד ב10K

ג'טה DSG 1.6 עלתה ב8K .

 

בקיצור ישנם עוד שינויים למיניהם שאני לא אפתח את כולם כרגע.

 

אם לקוח שואל - זה המחיר ל2010 . אם מתאים לו או לא שוב זה לשיקולו.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

העובדה שלקונה פוטנציאלי יש תמיד את שיקול הדעת לקנות או לא, אינה בדיוק חדשה מרעישה ואין טעם להזכיר אותה. כך גם לגבי זכותו של המוכר, היבואן במקרה הזה, להעלות או להוריד את המחיר ככל העולה על רוחו. מה שכן מקובל הוא לפחות לנסות ולהסביר לציבור המתענינים, שחלקם אגב עשויים להקלע לאולם התצוגה שלך ואולי גם לקנות אוטו אצלך, מדוע עליהם לשלם יותר. העובדה שאתה פוטר עצמך מהסבר באמירה "ירצו יקנו לא ירצו לא צריך", היא תולדת העובדה המאוד מצערת שאין יבוא מתחרה למכוניות שאתם מוכרים וחבל.


×
×
  • תוכן חדש...