Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון העלו את מחיר הGTI ל225 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחום הספורטיביות נהנית צמפיון מהעובדה שהיא כרגע די לבד בסגמנט.

אין סיביק R ביבוא סדיר, אין מאגאן, ואין בעצם שום דבר שיגביל את החגיגה של צמפיון.

 

ברגע שיבואו מתחרים ראיום עם תמחור אגרסיבי נראה את צמפיון מזיעה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גרסה מאובזרת (כמו שמקבלים בישראל) של ה- GTI עולה באנגליה 28K פאונד. הלגאסי 2.5 סטיישן עולה 25K.

בישראל, מחירון לגרסת 2.5 סטיישן של סובארו אין, אבל לפי היחסים בין הדגמים אמורה לעלות בסביבות 190K.

 

כרמי, זו זכותך לא להיכנס לצ'מפיון. רק אל תשכח שגם רנו העלו מחירים בצורה לא ברורה, בדיוק לאותו מחיר. וגם מזדה. איזה קטע, הא? אופס, גם C4 עלתה לה בכמה אלפי ש"ח. תהיה קצת אובייקטיבי. אני לא חושב שהעלאת המחיר מוצדקת, משום שאני לא חושב שקודם הם הפסידו. יש בעיה עם השוק הישראלי ולטפול הכל על צ'מפיון זה קצת צבוע.

 

ולגבי מכוניות ספורטיביות מתחרות: מה היו VTS ומגאן ספורט? לא מתחרים ראויים? כי אני לא כ"כ רואה אותן... (גם אחרי הורדות מחיר דרסטיות) הלוואי שצ'מפיון יורידו מחירים של ה- GTI. הלוואי שתגיע אלפא שתתחרה ב- GTI בצורה ראויה. הלוואי שתגיע מגאן (שלא רואה מוסך, כן? :wink: ) ספורטיבית במחיר ראוי. בינתיים, בא נשמור על פרופורציות אמיתיות.

 

 

אינני חושב שגם המחיר הקודם של 205000 ש"ח היה אטרקטיבי לרכב שעולה בגרמניה בס"כ 28.525,00 €

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE&template=golf&process=clc2

ז"א לא מדובר ברכב יקר כלל וכלל, אלה הם מחירים טיפוסיים ל"רכבי המנהלים" מקבוצה 4. יש גם כאלה שיקרים יותר, למשל סובארו לגאסי 2.5 ליטר אוטומט טרנד - 33.100,00 €

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/legacy/PreiseDaten/legacy-spec-19.pdf

לדעתי גוזרים קופון על נישת חובבי המוטוריקה שקונים יותר לפי הלב. אני מעריך שבדיוק בנישות כאלה יטפל היבוא המקביל.

 

אחרי שבדקתי את המחירים באנגליה, הפעלתי את מאגרי הזיכרון שלי לגבי גרמנית, ומצאתי - ראה זה פלא - ש- GTI מאובזרת (כמו בישראל) עולה בגרמניה יותר מ- 33K יורו.

אז מה, שכחת לבדוק אם הסאן-רוף כלול? כי זו שטות של "רק" 1000 יורו? שכחת לבדוק שהרכב מגיע בישראל עם מסך מגע, MP3 וצ'ינג'ר, שעלותו דומה? טוב, הונדה הרי לא חולמים לספק כך את הרכבים שלהם כאן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עם כל הכבוד , אני כתבתי על התופעה ומתחתי ביקורת על כל יבואני הרכב בשירשור שנפתח בזמנו עם עלית מחירי ה 3.

כל יבואני הרכב הם נוכלים לא קטנים, ובהחלט יש קרטל שבשתיקה במיוחד לרכבים המיועדים לשוק הליסינג שבין לילה מחירים עלה מרמות של 115K ל 119K , אבל מה לעשות שצמפיון הגדילה את גבול החוצפה והמחיר עלה מ 112 ל 120 א"ש.

לכן אני בהחלט תומך ביבוא מקביל של רכבים לארץ, זה באופן מיידי יוריד את מחיר הרכב לצרכן ויצור תחרות עם היבואנים שמזמן שחכו מה זה שוק חופשי ותחרות.

 

ציין עומר את העובדה שהוחלף גיר ברכב, כלומר הרכב זכה להנחות במס עקב שיפור הציון הירוק שלו, אך במקום להציע מחיר טוב יותר ללקוח, צמפיון לוקחת לכיסה את ההנחה במס, ומעלה את המחיר ב 8000 ש"ח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מסכים איתך.

אני חושש שהיבוא המקביל לא יוריד ממש את המחיר ו/או יביא רכבים שמעניינים עבורי/ך, אבל נחיה ונראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מסכים איתך.

אני חושש שהיבוא המקביל לא יוריד ממש את המחיר ו/או יביא רכבים שמעניינים עבורי/ך, אבל נחיה ונראה.

 

 

בהחלט יוריד, ולו מהסיבה הפשוטה שגם ב 112K הרוויחה צמפיון על הרכב , ולמרות זאת בחרה להעלות שוב את המחיר ל 120K

לטעמי ביבוא מקביל עם רכש נכון של רכבים ניתן למכור את מרבית הרכבים המשווקים היום במחיר של 120K , במחיר של 105K.

חשבון קל מראה שחברת ליסינג מקבלת הנחה של 15% על הרכבים שאותה היא קונה (וזה אופטימי לחלק מהדגמים) , מראה שהרכבים נמכרים תמורת 102K , וגם במחיר הזה היבואנים לא מפסידים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שמשהו בעבודת הדוקטורט שלך לקוי.

 

באירופה נהוג לפרוס את המחיר ולגבות בנפרד על כל דבר, אפילו על חלונות חשמל וכריות אוויר. בדקתי את המחירים ההתחלתיים עוד בטרם כל התוספות גם בסוברו וגם בגולף מסיבה אחת פשוטה: אינני יודע מהן התוספות. האים חלון גג הינו מקורי ב-1000 אירו או שנחתך כאן. האים מסך מגע הוא מקורי או מבית רדיו מילאנו וכו כו. ע"מ לבצע השוואה רצינית ברמה של דוקטורט צריך המון מידע פנימי אשר איננו זמין לנו. כך או כך, פרטי האיבזור כאלה ואחרים אינם משנים את התמונה הכללית באופן מהותי לכאן או לכאן, לכן אינני חושב שמסרתי מידע מוטעה.

 

אגב, אם כבר הוזכר, לדעתי צ'מפיון צריכים ללמוד ממאיר. רוב האיבזור של הונדות, כולל אפילו הקודן הינם מקוריים. יתכן וזאת אחת הסיבות למיעות התקלות ורכבי ה"לימון" לאומת ה-VW.

 

הלגאסי 2.5 סטיישן עולה 25K.

.

 

אם תסתכל טוב, אזי המחיר לאחר המע"מ ודמי הובלה גם כן 28 K פאונד. את הסדאן, כאמור אין בהצע באנגליה. אינני מבין מהיכן צץ הרעיון שסטיישן אמור להיות ב-25% יקר יותר מהסדאן? אצל יצרנים אחרים באירופה הסטיישן והסדאן באים בערך באותו המחיר. כך או כך, אם כבר משווים תפוזים לתפוזים, אזי עדיף כבר לבדוק בגרמניה והסדאן שבה.

פורסם

יש מתחרה ראויה והיא האלפא גוליטה מנוע 1.4 טורבו 170 כ"ס 180-190 אלף ש"ח והיא תגיע במאי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אני לא מבין מי ירצה להוציא 225 אלף שקל על GTI חדשה, זה לא הרבה כסף בשביל GTI?

 

בגיל 18 זה נראה לך הרבה כסף,

אבל אלו המחירים לרכבים בסגמנט הזה, ה MK5 גם גירדה את ה250K בגרסא המחומשת DSG.

 

באירופה נהוג לפרוס את המחיר ולגבות בנפרד על כל דבר, אפילו על חלונות חשמל וכריות אוויר. בדקתי את המחירים ההתחלתיים עוד בטרם כל התוספות גם בסוברו וגם בגולף מסיבה אחת פשוטה: אינני יודע מהן התוספות. האים חלון גג הינו מקורי ב-1000 אירו או שנחתך כאן. האים מסך מגע הוא מקורי או מבית רדיו מילאנו וכו כו. ע"מ לבצע השוואה רצינית ברמה של דוקטורט צריך המון מידע פנימי אשר איננו זמין לנו. כך או כך, פרטי האיבזור כאלה ואחרים אינם משנים את התמונה הכללית באופן מהותי לכאן או לכאן, לכן אינני חושב שמסרתי מידע מוטעה.

 

אגב, אם כבר הוזכר, לדעתי צ'מפיון צריכים ללמוד ממאיר. רוב האיבזור של הונדות, כולל אפילו הקודן הינם מקוריים. יתכן וזאת אחת הסיבות למיעות התקלות ורכבי ה"לימון" לאומת ה-VW.

 

 

 

אם תסתכל טוב, אזי המחיר לאחר המע"מ ודמי הובלה גם כן 28 K פאונד. את הסדאן, כאמור אין בהצע באנגליה. אינני מבין מהיכן צץ הרעיון שסטיישן אמור להיות ב-25% יקר יותר מהסדאן? אצל יצרנים אחרים באירופה הסטיישן והסדאן באים בערך באותו המחיר. כך או כך, אם כבר משווים תפוזים לתפוזים, אזי עדיף כבר לבדוק בגרמניה והסדאן שבה.

 

בדרך כלל צ'מפיון מביאים את ה GTI ברמת הגימור הגבוהה ביותר פלוס אופציות לתוספות נוספות.

בצ'מפיון ניתן להזמין הכל מקורי,הכל עניין של כסף. הרכב שלי למשל עם אזעקה מקורית (אין הרבה רכבים כאלה עם אזעקה מקורית)

 

יש בעיה מרכזית עם התמחור של חו"ל : אנחנו לא גרים בחו"ל :)

 

בדקתי לאחרונה אופציה לייבא GTI MK5 בייבוא אישי (משומשת בת שנה-שנתיים ) ולאחר חיבור כל העלויות הנלוות מלבד הרכב הגעתי למצב שאני מגרד מלמעלה את מחירון לוי יצחק לאותו שנתון. אז במה הועילו חכמים ?

 

 

ובקשר למתחרות : יש מתחרות. הן פשוט לא כדאיות מכל הבחינות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גולף GTI זמ מותג, ועל מותג אנשים מוכנים לשלם.

מי שקונה גולף לא יסע באלפא,סיטרואן או הונדה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
גולף GTI זמ מותג, ועל מותג אנשים מוכנים לשלם.

מי שקונה גולף לא יסע באלפא,סיטרואן או הונדה.

 

ממש לא נכון. אני שקלתי את ה- VTS ומצפה בכליון עיניים ל- 149/מילאנו/ג'ולי.

(ואלפא זה לא מותג? התמחור שלו הגיוני בעיניך? (לפני הנחות סופשנה) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בדרך כלל צ'מפיון מביאים את ה GTI ברמת הגימור הגבוהה ביותר פלוס אופציות לתוספות נוספות.

בצ'מפיון ניתן להזמין הכל מקורי,הכל עניין של כסף. הרכב שלי למשל עם אזעקה מקורית (אין הרבה רכבים כאלה עם אזעקה מקורית).

 

סתם מעניין מתוך סקרנות - כמה צריך להוסיף על האיבזור המקורי כגון האזקה בצ'מפיון?

 

 

יש בעיה מרכזית עם התמחור של חו"ל : אנחנו לא גרים בחו"ל :).

 

אין ספק שהם שם ואנחנו כאן. סקר המחירים הוא סכולסטי בלבד - כמה זה יכול לעלות ומהו התמחור שיכול להיות ללא גריפת "רווחי הנישות".

פורסם
סתם מעניין מתוך סקרנות - כמה צריך להוסיף על האיבזור המקורי כגון האזעקה בצ'מפיון?

 

לא צריך. זה האיבזור הבסיסי של הרכב.

יש חבילת איבזור נוספת שכוללת מושבי עור, פנסי Bi-Xenon עוקבי פנייה ועוד.

 

באירופה אפשר לקנות את הGTI עם איבזור של גולף 1.6 הכי בסיסית שיש.

מכאן נובע ההפרש שהצגת במחירים.

 

אתם שוכחים גם שיש הבדלים במחירים שהיבואנים קיבלו מהיצרנים ב2009 (שנה שהתחזיות אליה היו עגומות) לעומת המחירים של 2010,

כאשר התברר שהתחזיות העגומות של 2009 לא התממשו במלואן והתחזיות ל2010 מדברות על יציאה ממיתון וצמיחה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יש מתחרה ראויה והיא האלפא גוליטה מנוע 1.4 טורבו 170 כ"ס 180-190 אלף ש"ח והיא תגיע במאי

 

אם כבר, האלפא החביבה הנ"ל היא מתחרה ל-TSI160, אך ברמת המחירים שאתה חוזה לה אינני רואה הצלחה. תמחור באזור ה-150/160 הוא כבר סיפור אחר.

 

הג'ולייטה שתתחרה ב-GTI תצויד במנוע ה-1750 החדש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לא צריך. זה האיבזור הבסיסי של הרכב.

יש חבילת איבזור נוספת שכוללת מושבי עור, פנסי Bi-Xenon עוקבי פנייה ועוד.

 

באירופה אפשר לקנות את הGTI עם איבזור של גולף 1.6 הכי בסיסית שיש.

מכאן נובע ההפרש שהצגת במחירים.

 

אתם שוכחים גם שיש הבדלים במחירים שהיבואנים קיבלו מהיצרנים ב2009 (שנה שהתחזיות אליה היו עגומות) לעומת המחירים של 2010,

כאשר התברר שהתחזיות העגומות של 2009 לא התממשו במלואן והתחזיות ל2010 מדברות על יציאה ממיתון וצמיחה.

 

לא מדוייק.

לא כל הדגמים מגיעים עם אזעקה מקורית.

 

יש לי חברים עם GTI וגולפים רגילות שלא הגיעו עם אזעקה מקורית (וגם לא עם מפתח אולר), ככה שכנראה זה משהו שהוזמן ע"י הרוכש ההתחלתי.

 

כנ"ל בפולו מהצורה החדשה, רכשנו עכשיו פולו כזאת שההבדל בינה לחדשה זה הניילונים, והיא באה עם 2 שלטי אולר + אזעקה מקורית , לעומת זאת ברכבים אחרים שבדקנו לפני קניה - לא היו אולרים וגם לא בזו שמכרנו שזקנה במספר שנים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, התכוונתי לדור הנוכחי של הגולף. לא של רכבים מלפני 10 שנים..

בפולו זה היה תלוי בדגם הספציפי (נפח מנוע), רמת איבזור שלו ומועד המשלוח.

 

מידי כמה זמן משנים דברים ברכב, גם אם אין מתיחת פנים או משהו מהיצרן.

לדוגמא, חצי שנה אחרי שקניתי את הרכב שלי, צ'מפיון החליטו להחליף את הרדיו-דיסק הסטנדרטי (דגם "קוצרט") בדגם מתקדם יותר שגם קורא MP3 (שיושב בסלוט כפול, דבר שהיה חוסך לי הרבה כסף בגלל הRNS-E שהתקנתי לאחר מכן).

 

הכל משיקולים שיווקיים של היבואן והיצרן.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...