Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון העלו את מחיר הGTI ל225 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דאדי, על דור 6 נהגתי איתך ביחד.

וכמו שכבר אמרתי לך יש בדור 6 יותר מידי דברים שנופלים מה-5, אין מה לעשות...

למי שמחפש רכב חדש GTI MK6 היא אחלה בחירה, אבל להחליף GTI MK5 בדור ה-6 נראה לי מיותר לחלוטין.

אם כבר אז לחכות לגרסאות ה-R.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבעלים של GTI אני יכול לומר את דעתי-לא אהבתי אותה בנסיעת המיבחן,_לא אהבתי אותה בערד,_אבל כבעלים אני מאוהב באוטו מעל הראש. ללא ספק החבילה הטובה ביותר בשוק למי שרוצה הכל ולהשאר צנוע. האוטו מספק כל גמחה [גחמה] {נו טוב יכל להיות מהיר ואוחז יותר}_ספורטיבי,_פרקטי ביום יום,_נוח ומפנק בסוף היום ומושך תשומת לב רק בקרב מבינים.

 

והנה גם אני אומר את זה: אין על הSG ! ידני זה נחמד במוזה הנכונה, אבל לא יכול להתחרות במהירות ובנוחות התיפעול של ה"פאדלס" מאחורי ההגה. בלימה חזקה לפנייה ברגל שמאל "קליק" ועוד "קליק" על הפאדל השמאלי, משולב בגז קטן ואתה מוריד 3-4 הילוכים בשניה וחצי באופן חלק ומושלם, והאצה כנ"ל. דחיפה ארוכה ללא השהייה ללא מנוחה, רק האגזוז עושה כזה "פוף" בכל משיכה של הפאדל והעברת הילוך.

 

נהגתי גם ב6 והיא קצת יותר טובה, קצת יותר עובדת בשבילך, אבל הסכמתי שהפער במחיר לא מצדיק החלפה. אני מחכה לשירוקו R.

 

למען הסר ספק אני נוהג על 2008-GTI שנמצאת עדיין באחריות וחדשה לגמרי,_לכן הכוונה "שהחדשה לא מצדיקה את הפער במחיר " במקרה שלי ולדעתי לי,_כרגע, לא שווה.


×
×
  • תוכן חדש...