Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון העלו את מחיר הGTI ל225 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזאת אחרי שהיורו ירד ב-5% מאז המחיר הראשוני שפורסם.

אין חדש תחת השמש ראו את ההתלהבות ןהביקוש והעלו את המחיר.

ההגינות של צמפיון ידועה בעולם כולו.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתם כל-כך רוצים את הרכב, ועל הפרנציפ, לא מוכנים לשלם את המחיר המופקע (לדעתי) על חדשה,

לכו על אחת משומשת בת שנה. יחסוך לכם עשרות אלפי שקלים, לא חסר דילים טובים על רכב כמעט חדש.

עוד מעט תגיע המגאן RS ויש למה לחכות! לפי מבחנים בחו"ל הרכב הזה הוא שפיץ אמיתי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

חבר'ה יש לי חדשות בשבילכם.

גם המחיר של טויוטה לאנדקרוזר 2010 עלה תקשיבו טוב בכמעט 100K שקל ולמה? מאומה.

הרכב נראה רע יותר, בעל אותו מנוע ועיצוב פנים מזוויע.

לגבי המתחרה שלו מבית ג'יפ, הגראנד צ'ירוקי - היבואן דאג שהמחיר ירד בכמעט 100K שקל ל225K כדי להתמודד עם מחירי היבוא האישי שפשוט לקח לו נתח גדול מהמכירות.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
אם אתם כל-כך רוצים את הרכב, ועל הפרנציפ, לא מוכנים לשלם את המחיר המופקע (לדעתי) על חדשה,

לכו על אחת משומשת בת שנה. יחסוך לכם עשרות אלפי שקלים, לא חסר דילים טובים על רכב כמעט חדש.

עוד מעט תגיע המגאן RS ויש למה לחכות! לפי מבחנים בחו"ל הרכב הזה הוא שפיץ אמיתי.

 

בקיצור, מתי אתה מוכר ? :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עם כל הכבוד , אני כתבתי על התופעה ומתחתי ביקורת על כל יבואני הרכב בשירשור שנפתח בזמנו עם עלית מחירי ה 3.

כל יבואני הרכב הם נוכלים לא קטנים, ובהחלט יש קרטל שבשתיקה במיוחד לרכבים המיועדים לשוק הליסינג שבין לילה מחירים עלה מרמות של 115K ל 119K , אבל מה לעשות שצמפיון הגדילה את גבול החוצפה והמחיר עלה מ 112 ל 120 א"ש.

לכן אני בהחלט תומך ביבוא מקביל של רכבים לארץ, זה באופן מיידי יוריד את מחיר הרכב לצרכן ויצור תחרות עם היבואנים שמזמן שחכו מה זה שוק חופשי ותחרות.

 

ציין עומר את העובדה שהוחלף גיר ברכב, כלומר הרכב זכה להנחות במס עקב שיפור הציון הירוק שלו, אך במקום להציע מחיר טוב יותר ללקוח, צמפיון לוקחת לכיסה את ההנחה במס, ומעלה את המחיר ב 8000 ש"ח.

נאה דרשת.:mm_yeah:

פורסם

קוראים לזה היצע וביקוש, אני הייתי עושה בדיוק אותו דבר. האשמה היא לא אצל צ'מפיון אלא בגלל העדר תחרות. ברור שהם רוצים להרוויח כמה שיותר.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

 

משרד האוצר חייב את צ'מפיון להוריד מחיר ל112K ש"ח בעקבות הטבת מס אפילו שהרכב טוב יותר.. וזה בשביל להישאר בקבוצה 2 - המשמעות היא להרויח פחות וכן אל תיהיו תמימים ותחשבו שיבואן עובד בחינם ..

 

 

משרד האוצר חייב את צ'מפיון להוריד את המחיר??!!

זה חדש.

 

משרד האוצר לא יכול לכפות על אף יבואן רכב מחיר סופי ללקוח.

משרד האוצר והמדינה יכולים רק להשפיע על מרכב המיסוי של הרכב והאבזור התקני הנדרש בו, אבל את המחיר הסופי ללקוח רק היבואן קובע לפי שיקוליו.

 

כדאי שהציבור יפנים...

מהרגע שאין יותר קבוצות רישוי לשווי שימוש בישראל, כל יבואן יכול לתמחר את הרכב איך שבא לו ואין מחיר יעד שאליו צריך "להכנס" או לשאוף. באותה מידה שמחירי המשפחתיות עלו מ- 115 ל- 118-119 זה היה יכול להשאר באותו מחיר או להיות 123. צ'מפיון החליטו שהרכב שלהם שווה 120K וזאת זכותם המלאה...יקנו, יקנו. לא יקנו, יורידו מחירים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
משרד האוצר חייב את צ'מפיון להוריד את המחיר??!!

זה חדש.

 

משרד האוצר לא יכול לכפות על אף יבואן רכב מחיר סופי ללקוח.

משרד האוצר והמדינה יכולים רק להשפיע על מרכב המיסוי של הרכב והאבזור התקני הנדרש בו, אבל את המחיר הסופי ללקוח רק היבואן קובע לפי שיקוליו.

 

כדאי שהציבור יפנים...

מהרגע שאין יותר קבוצות רישוי לשווי שימוש בישראל, כל יבואן יכול לתמחר את הרכב איך שבא לו ואין מחיר יעד שאליו צריך "להכנס" או לשאוף. באותה מידה שמחירי המשפחתיות עלו מ- 115 ל- 118-119 זה היה יכול להשאר באותו מחיר או להיות 123. צ'מפיון החליטו שהרכב שלהם שווה 120K וזאת זכותם המלאה...יקנו, יקנו. לא יקנו, יורידו מחירים.

 

אתה מתאר שוק משוכלל, הבעיה היא שזה לא בדיוק המצב.

ראשית לא נראה מוזר בעיניך שלפתע פתאום מחירי הרכבים אשר הוגבלו על ידי האוצר ל 115K , פתאום בין לילה המחיר עלה ל 119K וכווווולם התישרו למחיר הנ"ל ?

זה מריח בדיוק כמו קרטל.

 

אתה אומר ירצו ייקנו , לא ירצו לא ייקנו, ומה האלטרנטיבה כאשר כל היבואנים מוכרים את הרכבים באותו מחיר ??

הרי כל היבואנים מסרבים לתת הנחות על הרכב, ונותנים כביכול שווה ערך בדמות טיפול ואו איבזור נוסף , אבל הנחה במחיר הרכב , שכח מזה..

 

יבוא מקביל נדרש באופן מיידי, ולו כדי ליצור פה תחרות והורדת מחירים אשר יאפשרו גם ללקוח הפרטי לרכוש רכב , ולא רק לליסינג בהנחות מפליגות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אכן.

אגב, אני לא אתפלא אם המחיר עלה רק לרוכש הפרטי, ונשאר זהה לליסינג...

 

אני לא חושב , אני בטוח.

הרי מדובר על תרגיל פשוט אשר מטרתו לעלות את שווי המלאי של חברות הליסינג ולשפר את מצבם מול הבנקים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא חושב , אני בטוח.

הרי מדובר על תרגיל פשוט אשר מטרתו לעלות את שווי המלאי של חברות הליסינג ולשפר את מצבם מול הבנקים.

 

ואם זה נכון זה יוצר, בעצם, מצב מאוד משעשע (מבחינה כלכלית, לא מבחינת הצרכן, כמובן): רנו, פורד, מזדה וספקי ליסינג אחרים, העלו את המחיר כדי לרצות את הליסינג. בתגובה, גם ספקי רכבים לשוק הפרטי (או לפחות בעיקר לשוק הפרטי, הרי אחוז הג'טות, פאסאט וכו' בליסינג הוא מאוד נמוך) העלו מחירים, והצרכן נדפק פעמיים, ללא חומר סיכה, ונראה בערך כך: :shock:.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין אף משפחתית ספורטיבית שיכולה לספק מצד אחד את הנינוחות של הגולף ומצד שני את הספורטביות.

שהייתי בן 20 לא חשבתי על רכבי VW (נהגתי באלפאסוד, והדגמים XSI,GTI של PSA), היום כבעל משפחה אני יודע להעריך וממשיך לחלום על GOLF GTI.

 

 

כל אלטרנטיבה אחרת (רנו, PSA, אלפא) זולות ברכישה אבל אם מחשבים את ירידת הערך הגבוה של המתחרות והשימושיות המוגבלת ,מתקבל שהגולף בחירה לא רעה בכלל.

 

לגבי המחיר, המחיר צריך להיות סביב ה-200K.

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

אייל, לך אני לא אמכור ואני אסביר לך עכשיו למה!

במידה ותקנה אחת (גם אם בעוד 3 שנים) + BAR עם ה-MK6 יקנה אחת, אתם הולכים לשבח את הרכב כאילו זה

מינימום "458 איטליה", חברי הפורום שהיו משוכנעים עד היום שהגולף היא רכב פרימיום/פאר יתאהבו ב-GTI עד השמיים

ויהיו מוכנים לשלם לי 20K-30K מעל המחירון ! אולי גם לוי יצחק ישתכנע והמחירון יעלה ב-15%-20%. רק אז נמכור :arrow:

ועכשיו ברצינות...

לדעתי היא הרכישה הטובה ביותר, אין עוד רכב שמציע את אותה חבילה כמו GTI MK5 במחיר דומה, נקודה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אם אני אקנה אחת, זה מהסוכנות, לא ממך ;-)

והיא צריכה להיות 3 דלתות ידנית.

 

וברצינות: דווקא אני פירטתי כמה חסרונות שלה אחרי שביצעתי נסיעת מבחן. היא חבילה מאוד טובה, אבל איפשהו לא שבתה את ליבי באופן מיידי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אייל, לך אני לא אמכור ואני אסביר לך עכשיו למה!

במידה ותקנה אחת (גם אם בעוד 3 שנים) + BAR עם ה-MK6 יקנה אחת, אתם הולכים לשבח את הרכב כאילו זה

מינימום "458 איטליה", חברי הפורום שהיו משוכנעים עד היום שהגולף היא רכב פרימיום/פאר יתאהבו ב-GTI עד השמיים

ויהיו מוכנים לשלם לי 20K-30K מעל המחירון ! אולי גם לוי יצחק ישתכנע והמחירון יעלה ב-15%-20%. רק אז נמכור :arrow:

ועכשיו ברצינות...

לדעתי היא הרכישה הטובה ביותר, אין עוד רכב שמציע את אותה חבילה כמו GTI MK5 במחיר דומה, נקודה.

 

 

בתור אחד שנהג בדור 5 +דור 5 עם APR ונוהג דיי הרבה בדור 6 אני חייב להגיד (ולא כי אני עובד בצ'מפיון :roll:) שיש הבדל בין השניים בהתנהגות טובה יותר כך שאם אני אקח אז זה יהיה כפי הנראה (תלוי בזמן ) דור 6.

 

ולסיום ,

באם היית לוקח דור 6 אז לפי הנראה לי היית משבח היום את דור 6 יותר מדור 5 .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...