Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון העלו את מחיר הGTI ל225 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העיקר שצמפיון נהנו מפרסום חינם סביב מחיר הGTI ומהבאז שנותר סביב הרכב.

לזה רבותיי קוראים שיווק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שקורה עכשיו זה לדעתי בצע כסף.

ראו שיש ביקוש, אז החליטו להעלות מחיר, יישארו כמה סטוקים מקסימום ימכרו אותם לאוטודיל במחיר הישן.

 

זזה לא "בצע," זה כלכלה חופשית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אינני חושב שגם המחיר הקודם של 205000 ש"ח היה אטרקטיבי לרכב שעולה בגרמניה בס"כ 28.525,00 €

 

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE&template=golf&process=clc2

 

ז"א לא מדובר ברכב יקר כלל וכלל, אלה הם מחירים טיפוסיים ל"רכבי המנהלים" מקבוצה 4. יש גם כאלה שיקרים יותר, למשל סובארו לגאסי 2.5 ליטר אוטומט טרנד - 33.100,00 €

 

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/legacy/PreiseDaten/legacy-spec-19.pdf

 

לדעתי גוזרים קופון על נישת חובבי המוטוריקה שקונים יותר לפי הלב. אני מעריך שבדיוק בנישות כאלה יטפל היבוא המקביל.

פורסם
העיקר שצמפיון נהנו מפרסום חינם סביב מחיר הGTI ומהבאז שנותר סביב הרכב.

לזה רבותיי קוראים שיווק.

 

עידן

 

רבות דובר על ה"שיווק" של צ'מפיון. רק להוריד את הכובע ולאמר שאפו על איך הצליח יבואן ליצר לעצמו הילה של יצרן פרימיום.

אפשר לענות לעומר בציניות ואפשר שלא. לצערכם, דבריו נכונים. יהיו מספיק אנשים שישלמו בזהב עבור דגמי פולקסווגן השונים

(לא דווקא דגם ספורט זה או אחר).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מחיר הGTI עלה ל220,990 ש"ח .

 

GTI שנמכרה ב2009 היתה במחיר השקה וזה הוסבר היטב ללקוחות וגם היה עידכון למתענינים שהמחיר צפוי לעלות .

 

נ.ב: ב2007 המחיר היה גבוה יותר..

 

אטרקטיבי או לא ? כל אחד ושיקולו..

 

חוץ מלהגן על צ'מפיון אתה יכול להסביר את העלייה הלא מידתית הזאת במחירים?

היורו ירד, התובלה העולמית ירדה, המיסים ירדו

מה זה אם לא בצע כסף?

דבר אחד אני יודע לצ'מפיון אני לעולם לא אכנס.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אינני חושב שגם המחיר הקודם של 205000 ש"ח היה אטרקטיבי לרכב שעולה בגרמניה בס"כ 28.525,00 €

 

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE&template=golf&process=clc2

 

ז"א לא מדובר ברכב יקר כלל וכלל, אלה הם מחירים טיפוסיים ל"רכבי המנהלים" מקבוצה 4. יש גם כאלה שיקרים יותר, למשל סובארו לגאסי 2.5 ליטר אוטומט טרנד - 33.100,00 €

 

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/legacy/PreiseDaten/legacy-spec-19.pdf

 

לדעתי גוזרים קופון על נישת חובבי המוטוריקה שקונים יותר לפי הלב. אני מעריך שבדיוק בנישות כאלה יטפל היבוא המקביל.

 

אתה לא יכול להשוות,

 

הסובארו מיובאת לגרמניה מיפן, יש את עלויות הייבוא.

הגולף GTI מיוצרת בגרמניה, אין שום עלויות משלוח וכו'.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

חזקים בצמפיון, מחירה של הגטה לליסינג שעמד לפני תחילת השנה החדשה על 112K זינק לו פתאום ל 120K.

עליה של 7%, מענין מה קרה שפתאום הרכב התייקר ב 8K..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אתה לא יכול להשוות,

 

הסובארו מיובאת לגרמניה מיפן, יש את עלויות הייבוא.

הגולף GTI מיוצרת בגרמניה, אין שום עלויות משלוח וכו'.

 

מיובאת מיפן לא דוגמה טובה? אז הנה לך טויוטה אוונסיס 2.2 ליטר אוטומטית "סול" מיובאת מאנגליה - 30.070,00 אירו עוד בטרם הצבע המטאלי ושאר הפצ'ווקעס.

 

רוצה יצרן אירופאי בקבוצה 4? לפיאט כרומה אוטומטית 2.2 ליטר מחיר בסיס 26.600 אירו, אך התוספות במיאות אותו גם צמוד ל-30 K.

 

כך ששוב, אם רוצים (שוב המילה המגונה "ליסינג") - אין זו אגדה לתמחר את 30 K אירו ב-160 K ש"ח. ומי שלא הולך עם הגדולים - משלם כפליים.

פורסם
חזקים בצמפיון, מחירה של הגטה לליסינג שעמד לפני תחילת השנה החדשה על 112K זינק לו פתאום ל 120K.

 

זה כנראה גם היה מחיר השקה :wink:.

פורסם
חזקים בצמפיון, מחירה של הגטה לליסינג שעמד לפני תחילת השנה החדשה על 112K זינק לו פתאום ל 120K.

עליה של 7%, מענין מה קרה שפתאום הרכב התייקר ב 8K..

 

 

שינוי שיטת חישוב השווי מס \ קבוצות המס' ביחד עם רצון לעזור לחברות הליסינג להעלות את שווי הצי שלהן.

 

 

בכלל, נראה שקניה של רכבי הקונצרן משולה להשקעה.

לפחות על הגולף GTI נראה שיש מצב לתשואה חיובית....

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ג'טה "מנג'ר" היא בעצם גרסה של ג'טה אשר תומכרה לקבוצה 2 .

 

הרכב בהתחלה היה ברמת גימור טרנדליין במחיר של 135K ש"ח (לפני יותר משנה.). - גיר 6 היל' טיפ'

 

היבואן החליט להיכנס עם הדגם הספציפי למשחק הקבוצות והוריד איבזור

 

המחיר ירד ל117K ש"ח

 

באוגוסט 2009 יצא חוק מיסוי ירוק שמשמעותו רכב נקי לסביבה יופחת במיסים , מזהם יעלה..

 

לאחר תקופה קצרה יצא גיר DSG אשר נתן ביצועים טובים יותר , חיסכון בדלק וניקיון לסביבה.

 

משרד האוצר חייב את צ'מפיון להוריד מחיר ל112K ש"ח בעקבות הטבת מס אפילו שהרכב טוב יותר.. וזה בשביל להישאר בקבוצה 2 - המשמעות היא להרויח פחות וכן אל תיהיו תמימים ותחשבו שיבואן עובד בחינם ..

 

כל קהל הלקוחות אשר התעניין או פתח הזמנה מודע היטב לכך שמחיר הג'טה יעלה (כבר עלה) ב2010 בעקבות שינוי קבוצות הרישוי .

מהלך שעשה כל שוק "קבוצה 2" כנ"ל פיג'ו סיטוראן מזדה פורד טויוטה וכו'..

 

לגבי עלייה של הGTI - מחיר חדירה משמעותו כמו מבצע והוא היה תקף רק ל2009 !!

 

מעבר לכך ההיגיון הפשוט בהחלט לדעתי נכון (ולא כנציג צ'מפיון) , רכב שנמכר ולא זמין למכירה עד לסוף מרץ כי הכל מכור מראש ומהתחלה היה במחיר חדירה עם ידיעה חד משמעית שיעלה ב2010 , סביר להניח שיעלה במחיר ובטח לא יירד !

 

עכשיו בוא נחשבו אם היו מורידים את המחיר ב80K ש"ח כמו שעשו בכמה מותגים לא מזמן - מעניין איזה תחושה היתה לאותו לקוח שרכש את הרכב במחיר לפני הירידה ואיך בדיוק שוק היד 2 שלו נראה והאם הוא היה חוזר לאותו יבואן ש"שומר על לקוחותיו"...:idea:

 

זה כמו להתלונן למה בחודש X עשו הנחה והיום לא עושים .

 

וכן , כל אחד יעשה את שיקולו אם כדאי לו או לא עד כמה שהתשובה הזאת מעצבנת היא הכי נכונה שיש!! אם תרצה (רועי 5) תשובה יותר מעמיקה אתה מוזמן להגיע פיסית. אם אתה מכיר רכב אחר בסגמנט הGTI שאתה חושב לנכון שהוא זול יותר או נותן יותר אתה מוזמן לרכוש אותו ואף אחד לא מונע ממך אחרת.

 

שיהיה בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
כלכלה חופשית זה בטוח לא, יותר בכיוון של מונופול.

 

אם צ'מפיון היו היבואן היחיד של מכוניות לישראל, אפשר היה לקרוא לצ'מפיון מונופול. שוק הרכב בארץ הוא בהחלט לא משוכלל, ממיסוי הליסינג ועד תקנות הרגלוציה ליבואן, אבל התנהלות של העלאת מחירים בעקבות ביקוש - זה נורמלי לחלוטין בכל מקום ובכל שוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...