Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CX אז אני אגיד לך כי אתה פשוט בן אדם לא חכם שנוסעה בסיטרואן הרכב חכי ... ומנסה פה להגיד לא יודע מה.לגבי רכב.אני חושב שקודם כל צריך לראות אמינות.ולא בטיחות אם אתם מחפשים בטיחות-תקנו טנק?זה מטפורה.לא צריך כל מילה לקבל אישית.הבריות הנפשית יותר חשובה....תיקון נעים ב"לובינסקי"

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ובעלי קנינו רנו קולאוס. רכב באמת מעולה, חזק, כיף מאוד לנהיגה ומתאים לכל המשפחה.

מה שכן, האחזקה הורגת אותנו. כל הזמן יש תקלות קטנות ורעשים, וכל תיקון שוחט אותנו ואת המשכורת שלנו יחד. מה עושים?

 

מצאתי באחד הפרומים-זה דוגמה קלסית לרכב אירופאי-שמתם לב שהם מאוד נהנים....רק אין כבר כסף למוסכים(אני אומר תמקרו כליה)

אז לכל החוכמולוגים שחושבים שרכב אירופאי הוא טוב וקלסה- אל תזיינו ת'מוח

פורסם

רנו קולאוס הוצג בעולם לפני שנה-שנה וחצי מקסימום.

 

לכן, גם הקולאוס הוותיק ביותר, עדיין תחת אחריות, וגם אם יש לו מיליון תקלות, זה לא יוצא מהכיס של הבעלים, ולכן מה שכתבת זה קישקוש.

 

תוכל בבקשה לתת לינק לפורום, בו ראית את זה ?

 

 

פורסם
ברנדון - אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר. לאחותי יש הונדה חדשה (4 דלתות), לי יש גולף (160). אין מה להשוות מבחינת הנדסת אנוש, נוחות המושבים, תחושת חומרים ואבזור.

בין סיוויק 4 דלתות וסיוויק 5 דלתות המשותף הוא רק שם והמנוע + עוד כמה פריטים משניים. לכן עשית השוואה לרכב הלא נכון.

גם מבחינת האמינות הנטענת - הייתי מציע לבצע כאן חיפוש ולראות כמה טענות היו כנגד הגולף החדשה (רמז: אפס)

אני שמח, שלשתיים וחצי בעלי גולף TSI בפורום הזה אין טענות. יופי של סטטיסטיקה :lol:. הייתי ממליץ במקום זה לבצע חיפוש בפורומים של VAG בחול עם קצת יותר משתתפים. לי חיפוש כזה גרם לבטל נסיעת מבחן.

וכמה כנגד הונדה חדשה (רמז: יותר מאחת - והטיפול מצד המוסכים המורשים היה מזעזע ומביש)

אני מניח, שמדובר במקרה שלי. אז נכון, במשך חודש שלם ניסו במאיר להתחמק מאחריות במקום לטפל בבעיה. אבל בסוף, כאשר ראו שאני לא מוותר, עשו מה שהיה צריך לעשות מהתחלה ובעיה נפתרה. אתה יודע, למה זה כול כך עצבן אותי? כנראה פינקו אותי יותר מדי במשך 12 שנה בטויוטה. בעיה דומה שם פתרו בשיחה של 5 דקות.

על פיתרון בעיות בצ'מפיון מוטורס אני ממליץ לחפש בפסקי דין.

והמחירים של ההונדה הם באמת גבוהים. לא כי היא שווה את זה, אלא כי יש יבואן חמדן שדופק מחיר.

מסכים אתך ב-100%. כנ"ל לגבי צ'מפיון מוטורס.

פורסם
אני ובעלי קנינו רנו קולאוס. רכב באמת מעולה, חזק, כיף מאוד לנהיגה ומתאים לכל המשפחה.

מה שכן, האחזקה הורגת אותנו. כל הזמן יש תקלות קטנות ורעשים, וכל תיקון שוחט אותנו ואת המשכורת שלנו יחד. מה עושים?

 

מצאתי באחד הפרומים-זה דוגמה קלסית לרכב אירופאי-שמתם לב שהם מאוד נהנים....רק אין כבר כסף למוסכים(אני אומר תמקרו כליה)

אז לכל החוכמולוגים שחושבים שרכב אירופאי הוא טוב וקלסה- אל תזיינו ת'מוח

 

הקוליאוס צרפתי בערך כמו ששברולט קרוז אמריקאית.

עדיף שלא תעשה מעצמך צחוק ותפסיק לקשקש.

emotion of motion

פורסם
CX אז אני אגיד לך כי אתה פשוט בן אדם לא חכם שנוסעה בסיטרואן הרכב חכי ... ומנסה פה להגיד לא יודע מה.לגבי רכב.אני חושב שקודם כל צריך לראות אמינות.ולא בטיחות אם אתם מחפשים בטיחות-תקנו טנק?זה מטפורה.לא צריך כל מילה לקבל אישית.הבריות הנפשית יותר חשובה....תיקון נעים ב"לובינסקי"

 

ראשית אני לא נוהג בסיטרואן, אלא ברנו, אבל בבעלותי גם סיטרואן אשר מלבד תקלה אחת בלמעלה מ 120K ק"מ לא עשתה דבר חוץ מלבקר בתחנות דלק בין תידלוק לתידלוק.

רמת התגובות שלך כל כך נמוכה שאין שום טעם להמשיך להתדיין עם אדם עם יידע כל כך רדוד אבל בעל תדמית עצמית של מבין גדול.

שיהיו לך חיים נפלאים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה CX .גם לך נסיעה בטוחה. רנו.סיטרויין זה אחלה רכבים עם 0 תקלות....אוקיי.באמת שאין לי מה להוסיף.אתה גם בעתיד תמכור אותם מעל מחירון....בהצלחה

פורסם
תודה CX .גם לך נסיעה בטוחה. רנו.סיטרויין זה אחלה רכבים עם 0 תקלות....אוקיי.באמת שאין לי מה להוסיף.אתה גם בעתיד תמכור אותם מעל מחירון....בהצלחה

 

וואלה, פירמה צרפתית חדשה, אני אבקש נסיעת מבחן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תבוא אליי אני גם אזמין לך סיבוב על רנאולט.דרך אגב רק בארץ זה ציטרויין בכל עולם זה סיטרויין בדיוק כמו מצובישי ולא מצוביסי

פורסם
לא ידעתי שצ'מפיון מוטורס מייבא את ב.מ.וו., מרצדס, וולוו. ומשווים כאן בין סיוויק לגולף (אלא אם כן אתה טוען שגולף נמצא בליגה של מרצדס, ב.מ.וו. וכו').

אם יהיה לך תקלה בשנה השלישית בהונדה עדיין תוכל לפנות ליבואן, עם גולף תצטרך להוציא כסף מכיסך.

לא התייחסתי בתגובתי ליבואן במובן הרחב של המילה, ובטח לא לליגה שאליה משוייכת הגולף, אלא רק להתייחסות ל"אחריות המקוצרת" שהייתה חלק ממכלול השיקולים שהוצג.

הנה דוגמה להתייחסות של צ'מפיון לאחריות בשנה השלישית, או ליתר דיוק בשבוע האחרון של השנה השלישית.

עלויות טיפולים לדור החדש עדיין אין, הדגם צעיר מידיי, אבל הנה קישור לעלויות ל-TSI דור 5:

טיפול קטן וטיפול גדול.

אני מניח שאין הבדל בין העלויות בשל הדמיון המכאני. יתכן חיסכון מסויים בגיר ה-DSG החדש (7 הילוכים), שבו המצמדים לא טבולים בשמן, שאותו יש להחליף. (שמן יש להחליף אבל, אולי הכמות קטנה).

פורסם
תבוא אליי אני גם אזמין לך סיבוב על רנאולט.דרך אגב רק בארץ זה ציטרויין בכל עולם זה סיטרויין בדיוק כמו מצובישי ולא מצוביסי

 

אל תפגין את הבורות שלך גם בצרפתית , אני דובר את השפה אתה ככל הנראה לא.

בצרפתית המילים נכתבות אך אינן באות לידי ביטוי בהגהה של המילה בקול.

 

לכן לא אומרים רנולט אלא רנו, וסיטרואן נכתבת בעברית בדיוק כך על פי ההגיה ולא על פי הכתיבה הצרפתית השונה לחלוטין מזו העברית.

 

אז עשה טובה, גם בתחום הזה אתה לא בעל ידיעות נרחבות , אל תפגין את בורותך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לא ידעתי שצ'מפיון מוטורס מייבא את ב.מ.וו., מרצדס, וולוו. ומשווים כאן בין סיוויק לגולף (אלא אם כן אתה טוען שגולף נמצא בליגה של מרצדס, ב.מ.וו. וכו').

אם יהיה לך תקלה בשנה השלישית בהונדה עדיין תוכל לפנות ליבואן, עם גולף תצטרך להוציא כסף מכיסך.

 

מיקי. אולי עדיף לא לפנות אליו כלל במקום לעשות מהומות נגד היבואן בכל פורום מוטורי בגלל רכב דפוק על ההתחלה?

 

אני ובעלי קנינו רנו קולאוס. רכב אבמת מעולה, חזק, כיף מאוד לנהיגה ומתאים לכל המשפחה.

חברה כאלה קונים 206CC או פולו אפרסק בד"כ. הכי מתאימה למצעד הגאווה.

פורסם
הנה דוגמה להתייחסות של צ'מפיון לאחריות בשנה השלישית, או ליתר דיוק בשבוע האחרון של השנה השלישית.

והנה דוגמה להתייחסות של צ'מפיון לאחריות בשנה הראשונה. עם אנשים כאלה אני מעדיף שהכול יהיה כתוב וחתום אצלי ביד, ולא להיות תלוי בחסדיהם.

Ahbarony

כוונתך לצ'מפיון מוטורס?


×
×
  • תוכן חדש...