Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי, לפי דעתך כדאי לפנות לצ'מפיון, כמו במקרה הזה. אתה יודעה מה ההבדל? אני את הבעיות שלי עם מאיר פתרתי מחוץ לבית המשפט, להבדיל מהבחור ההוא.

פורסם

Ahbarony זה מה שהיה כתוב בפורום.CX אז אתה גם "פרלה לפרנסה"?מה אני אגיד.כול טוניסאי או מרוקאי שמכיר כמה מילים בצרפתית חושב שהוא יליד סן טרופז או מונקו.....ביי חמוד.נימס כבר.לא יפה לרדת לאישיות כאן בפורום.מישהו צריך להיות יותר חכם לא?

פורסם

ואם היה צורך, עוד כתבה מהרובריקה משפט וצרכנות על צ'מפיון מוטורס. מענין לראות את התגובות של "הלקוחות המרוצים". תמיד אחרי כתבות מהסוג הזה ישנם מתלהמים, אבל ישנם גם מגנים (בדומה לכאן). במקרה הזה אף תגובה חיובית על צ'מפיון.

לקט קצר של תגובות:

השירות של צ'מפיון הוא פשוט בושה. חברה דפוקה שמוציאה שם רע

לא מבין למה צריכים להגיע לבית המשפט

לא להתקרב לצ'מפיון!!

במקום לפרסם מבצעים שיתנו שירות

פרסום שלילי? ממזמן כולם יודעים מי הם

צ'מפיון - אסון

רכשתי איביזה חדשה בשנת 2004 ו" התחתנתי " עם שירות צ'מפיון.

זה היה פשוט - אסון. קטסטרופה של שירות. בריחה מאחריות.

בקיצור אל תתפתו לאוטו גרמני . השירות - פרימיטיבי .

אני בוגר בית הספר של צ'מפיון מוטורס לתיחמונים..הם אנשים רעים..שאחרי שנתת להם את הכסף לא מכירים בך...אז במקום לבזבז את הכסף על טיפולים בגולף..או בפולו..או בכל עגלה אחרת שלהם..יותר טוב לתת את זה לאיזה פסיכיאטר שיתן לכם חוות דעת מנומקת קבילה בבית משפט בה יהיה כתוב שחב' צ'מפיון מוטורס הפכה אתכם לנ-כ-י-ם. _ _ _

שימו לב, אני מתיחס למוניטין של יבואן ולא לרכב עצמו.

פורסם
Ahbarony זה מה שהיה כתוב בפורום.CX אז אתה גם "פרלה לפרנסה"?מה אני אגיד.כול טוניסאי או מרוקאי שמכיר כמה מילים בצרפתית חושב שהוא יליד סן טרופז או מונקו.....ביי חמוד.נימס כבר.לא יפה לרדת לאישיות כאן בפורום.מישהו צריך להיות יותר חכם לא?

 

גם גזען, גם בור , וגם לא יודע לכתוב בעברית.

אתה אישיות ?

:lol:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
:-Pלפי שגיות כתיב אתה מגיע למסקנה לגבי אישיות?פשות אני לא יליד הארץ ולא למדתי לכתוב.ואתה יודע לכתוב בעוד שפה חוץ משפת האם....אז תשתקו

×
×
  • תוכן חדש...