Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הסחירות (השוק) של מאזדה 121?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בכלל ביקוש לרכב הזה או שהשוק מת? כי ראיתי ממש מעט מודעות מכירה שלה ביד 2.

 

פשוט קניתי אחת לא מזמן ואני לא הולך להשאר איתה יותר מכמה חודשים (מתגייס) קניתי אותה מבנדם מבוגר ששמר על האוטו, יד 2, ידנית, 180K קילומטר, שנת 97, מה אתם אומרים אני יצליח למכור אותה בעוד כמה חודשים בלי בעיות? (כמובן שהמצב המכאני שלה מעולה) ואם כן בכמה בערך כדי לי למכור אותה?

 

תודה רבה

פורסם

לפני כשנתיים וחצי רציתי לקנות מאזדה 121, הגעתי עם המוכר לשלב אחד לפני העברת בעלות.

 

הרכב היה מודל 94, גיר אוטומטי

 

המוכר קיבל המון טלפונים, וגם עצרו אותו אנשים ברחוב כשראה שלט על האוטו.

 

בסוף מישהוא הציע 1000 ש"ח יותר ממה שאני הייתי מוכן לשלם, וקנה את האוטו.

 

המחיר הסופי היה גבוה בכ 1500 ש"ח מהמחירון, וגם המחירון היה אז גבוה בטירוף.

 

האוטו היה יד 3, חיצונית יפה, 130 אלף ק"מ, מצב מכאני ככה- ככה.

 

אין הרבה מכוניות למכירה, כי אין הרבה כאלו על הכביש, נמכרו יחסית לא הרבה כחדשות.

 

 

להערכתי, הידניות לא כ"כ מבוקשות, וגם בשנת 97 כמעט בכולן היה הראשונה הייתה השכרה, אני מניח, שגם אצלך.

 

לא שזה משנה באוטו בן 12 שנה, אבל זה עדיין מרתיע קונים.

 

מחיר מחירה - תוריד 1000-2000 ש"ח מהמחיר שקנית.

 

 

פורסם

ידנית פחות נסחרת אולם גם יש ביקוש, אוטומט היית מעיף תוך יום - כל ידידה שלי שמחפשת אוטו זה דבר ראשון שהיא מחפשת.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ידנית פחות נסחרת אולם גם יש ביקוש, אוטומט היית מעיף תוך יום - כל ידידה שלי שמחפשת אוטו זה דבר ראשון שהיא מחפשת.

יש פה ברחוב אחת שמנסה למכור 121 ידנית שנראית במצב מעולה ( היא גם מחזיקה אותה שנים) היא ידנית, היא לא מצליחה למכור.. כבר חודשיים בערך שהרכב עם שלט למכירה

היא רוצה עליו מחירון ( זה מה שרשום על הפתק לפחות) אז כנראה שהיא לא נסחרת כל כך

פורסם
לפני כשנתיים וחצי רציתי לקנות מאזדה 121, הגעתי עם המוכר לשלב אחד לפני העברת בעלות.

 

הרכב היה מודל 94, גיר אוטומטי

 

המוכר קיבל המון טלפונים, וגם עצרו אותו אנשים ברחוב כשראה שלט על האוטו.

 

בסוף מישהוא הציע 1000 ש"ח יותר ממה שאני הייתי מוכן לשלם, וקנה את האוטו.

 

המחיר הסופי היה גבוה בכ 1500 ש"ח מהמחירון, וגם המחירון היה אז גבוה בטירוף.

 

האוטו היה יד 3, חיצונית יפה, 130 אלף ק"מ, מצב מכאני ככה- ככה.

 

אין הרבה מכוניות למכירה, כי אין הרבה כאלו על הכביש, נמכרו יחסית לא הרבה כחדשות.

 

 

להערכתי, הידניות לא כ"כ מבוקשות, וגם בשנת 97 כמעט בכולן היה הראשונה הייתה השכרה, אני מניח, שגם אצלך.

 

לא שזה משנה באוטו בן 12 שנה, אבל זה עדיין מרתיע קונים.

 

מחיר מחירה - תוריד 1000-2000 ש"ח מהמחיר שקנית.

 

היה לי את אותו הקטע אתמול. פשוט גועל נפש של אנשים.

נכנסתי בבוקר ליד 2, ראיתי ניו איג' עם ק"מ נמוך ויד2. מיהרתי לצלצל. נסעתי חצי שעה עד שמצאתי את המקום.

כשהגעתי למקום היו שם עוד 4 אנשים, המוכר בעצם שיחק בכולנו. כן, הרכב באמת היה סוג של מציאה. הרכב שמור בצורה מטורפת מכל הכיונים, בלי תאונות, בלי שריטות, היה בבעלים של אישה מבוגרת נכה. המוכר היה חבר של הבת שלה.

 

בכל מקרה, לקחתי סיבוב על הרכב ואמרתי לו שאני מוכן לשלם מחירון. הוא ביקש 500 מעל, הסכמתי.

יצאתי החוצא להוציא חוזה, עשיתי שיחת פלאפון להורים להודיע שאני סוף סוף מצאתי את הרכב שאני מחפש. בזמן הזה הבחור העלה עוד זוג לרכב. אני מצלצל אליו לשאול מה קורה, נאמר לי שהם עושים סיבוב קטן וכבר חוזרים. ישבתי על הספסל חצי שעה עד שהבנתי שפשוט הזוג הזה הציע מחיר יותר גבוהה. אחרי 40 דקות עזבתי את המקום.

 

ביזבזתי זמן, דלק , ועצבים סתם. לפחות היה בן אדם היה אומר לי שהוא מוכר להם ולא מייבש אותי שעה. גועל נפש של אנשים במיוחד אחרי שלחצנו יד וסגרנו.

פורסם
לפני כשנתיים וחצי רציתי לקנות מאזדה 121, הגעתי עם המוכר לשלב אחד לפני העברת בעלות.

 

הרכב היה מודל 94, גיר אוטומטי

 

המוכר קיבל המון טלפונים, וגם עצרו אותו אנשים ברחוב כשראה שלט על האוטו.

 

בסוף מישהוא הציע 1000 ש"ח יותר ממה שאני הייתי מוכן לשלם, וקנה את האוטו.

 

המחיר הסופי היה גבוה בכ 1500 ש"ח מהמחירון, וגם המחירון היה אז גבוה בטירוף.

 

האוטו היה יד 3, חיצונית יפה, 130 אלף ק"מ, מצב מכאני ככה- ככה.

 

אין הרבה מכוניות למכירה, כי אין הרבה כאלו על הכביש, נמכרו יחסית לא הרבה כחדשות.

 

 

להערכתי, הידניות לא כ"כ מבוקשות, וגם בשנת 97 כמעט בכולן היה הראשונה הייתה השכרה, אני מניח, שגם אצלך.

 

לא שזה משנה באוטו בן 12 שנה, אבל זה עדיין מרתיע קונים.

 

מחיר מחירה - תוריד 1000-2000 ש"ח מהמחיר שקנית.

 

שלי לא היתה השכרה, ומוזר שהידניות לא מבוקשות הרי הם יותר מוצלחות מבחינה מכאנית לא? וגם יותר חסכוניות...

 

בו נגיד ב10 אלף ככה אני יצליח למכור?

פורסם

קהל היעד העיקרי של המכוניות האלו - בנות צעירות/סטודנטיות/חיילות משוחררות מחפשות בעיקר גיר אוטומטי.

 

ובכלל, לא נשארו הרבה מאזדות 121 שמורות ויפות.

 

לגבי מחיר מחירה - אני חוזר, קח את המחיר שקנית, תוריד ממנו 1000-2000 ש"ח, כי נוספה יד וגם זמן אחזקה של 3 חודשים נראה חשוד בעיני חלק גדול מהקונים, וזה צריך להשתקף במחיר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...